Skocz do zawartości

BlueGC8

Nowy
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O BlueGC8

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Impreza 2.5 RS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. BlueGC8

    [Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!

    Być może przejadę się zobaczyć.
  2. BlueGC8

    Swap silnika 2.5, a ECU z 2.0

    Cześć, Prawie rok temu kupiłem Imprezę GC8 MY99 w której ktoś zrobił swap silnika z wolnossaka 2.0 na EJ251 SOHC (operacja raczej przeprowadzona przez firmę), generalnie robota zrobiona profesjonalnie, żadnego druciarstwa, zwisających kabli, powyjmowanych kontrolek itd. Wczoraj postanowiłem wymrugać błędy, bo czasem wyskakiwał misfire. Przy okazji z ciekawości sprawdziłem pod stopami pasażera jaki ECU się tam kryje - po sprawdzeniu numerów wychodzi, że to 'raczej' komp od 2.0 N.A. (UNISIA JECS: A18-000 D84). Czy orientuje się ktoś na ile mapy z ECU od 2.0 mogą zmulać większy silnik (o ile w ogóle)? Czy jeżeli wszystko chodzi ładnie i parametry silnika są w normie, to jest sens to w ogóle ruszać?
  3. BlueGC8

    [Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!

    Zrobiłem kółko po przyjeździe i przez wyjazdem, żeby publika posłuchała bulgotu
  4. BlueGC8

    [Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!

    Ja przyjechałem, ustawiłem się obok srebrnego Forka na parkingu, obskoczyłem szybko auta i do domu, bo obowiązki wzywają
  5. BlueGC8

    [Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!

    Ja pewnie zjawię się jakoś 20:30-21:00
  6. BlueGC8

    [Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!

    Jest plan, żeby pojechać. Zobaczę czy dam radę.
  7. BlueGC8

    [Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!

    Pozdrowienia dla kolegi spotkanego w niedzielę na Franowie
  8. BlueGC8

    Czy Subaru Impreza to dobry wybór, pytania.

    Większość pytań dotyczących konkretnego modelu Subaru pozostawię kolegom bardziej w temacie. Natomiast dorzucę coś od siebie na temat numerka 4 4. Blow-off najzwyczajniej w świecie daje ujście skompresowanemu przez turbosprężarkę powietrzu, po tym jak odpuścimy gaz. Ponieważ po odpuszczeniu gazu przepustnica jest zamknięta i powietrze nie może iść w dolot, szuka innego ujścia - dzięki zaworowi blow-off powietrze ucieka właśnie przez niego (i mamy nasz ulubiony dźwięk) nie cofając się dalej do turbosprężarki i tym samym nie obciążając jej podzespołów.
  9. BlueGC8

    [Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!

    Niestety, operuję na drugiej stronie Poznania, a i tak do godzin wieczornych jestem uwięziony w pracy, także samotny wypad na myjnię i tankowanie auta też brzmi dobrze Zapraszamy, ja na pewno wpadnę, bo już na ten tydzień się mocno nastawiłem
  10. BlueGC8

    [Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!

    Potwierdzam, klasyków dziś nie ma a szkoda, chętnie bym się gdzieś przejechał.
  11. BlueGC8

    [Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!

    Można kiedyś się ugadać i zrobić porównanie A tak z innej beczki - klasyki w czwartek, ktoś coś? Pewnie przepalę rurkę i wpadnę około 20:30.
  12. BlueGC8

    [Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!

    Tak, to ja - niebieski GC8 z logiem nie-ASO na spoilerze. Co do gadania - trochę hałasu jest, poprzedni właściciel wstawił pełen przelot 2,5", więc jeszcze przed przeglądem muszę uspawać coś bardziej cichego, bo na mieście powyżej 3000 obr jest lekki strach przed mundurowymi :P
  13. BlueGC8

    [Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!

    Oj, wybacz... nie zauważyłem (dziewczyna dawała mi wytyczne do dalszej drogi), mimo wszystko pozdrowienia Projekt w toku, więc z czasem będzie tylko lepiej. Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo
  14. BlueGC8

    Tutaj się witamy [dział dla nowych Forumowiczów]

    Cześć, Od dłuższego czasu śledzę forum, jednak dopiero teraz postanowiłem się upublicznić
  15. BlueGC8

    [Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!

    Mijaliśmy się na wjeździe
×