Skocz do zawartości

Baryson

Nowy
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Baryson

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Baryson

    Check engine - Legacy III 2.0

    Rozumiem. W jaki sposób wymiana tej sondy wpłynie na samochód ? Czy możliwe jest że do tej pory nie wykorzystywałem pełni możliwości silnika nieświadomie nie mając porównania ? Wydaje mi się lekko mułowaty na dole ale byłem pewien że jest to normalne w subkach. Dzięki pozdrawiam. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  2. Witam drogie forum. Chciałbym prosić o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny zapalającego się check engine. Rzecz się dzieje na postoju np. na światłach czy na parkingu. Wystarczy dodać gazu albo ruszyć z miejsca i kontrolka gaśnie - czasem tak czasem tak. Ogolnie dzieje to się rzadko na pewno nie codziennie ale myślę że w raz w tygodniu mi mignie. Raczej zawsze po jakimś odcinku nigdy od razu po starcie. Jest mała dziurka między wlotem a filtrem powietrza. Kody błędów są na FAQ ale też nie wszystkie. Poniżej lista i foto z komputera. Czy są tam jakieś poważne błędy które wymagają interwencji ? Osobiście podejrzewam O2 sensor ale który to ? Bo chodzi o sondę lambda są dwie dobrze rozumiem ? Dziękuję za pomoc i pozdrawiam ! Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  3. Baryson

    Legacy IV bicie przy hamowaniu z dużych prędkości

    Ja miałem niedawno dokładnie takie same objawy. Od prędkości 110 wzwyż wibracje że kierownica się telepała jak pralka przy wirowaniu. Powyżej 130 ten rezonans jakby ustawał, był wyczuwalny ale znacznie mniej. Dodam że auto mam od początku marca a operacje o których mówię przeprowadzone zostały ok 3 tygodni temu. Przy kupnie usłyszałem o tym biciu i że tarcze do toczenia ale postanowiłem że się z tym uporam. Ja zacząłem od zrobienia zbieżności. Udało się ustawić koła z przodu bo tył mega zapieczony i bez palnika się nie obędzie no i w związku z tym wymiana tulei na wahaczu i nowe śruby które muszę zamówić jeśli zdecyduje się to zrobić. Efekt był taki że wibracje się zmniejszyły o jakieś 20% może... często było tak że jadąc tą stówką było ok dopóki nie pojawił się na drodze jakiś łuk nawet delikatny i już to wystarczyło żeby koło wpadło w drgania. Przed zbieżnością nawet kończąc ten łuk drgania zostawały na prostej drodze. Po zbieżności jakby potrafiły znów się uspokoić po wyjechaniu na prostą. Potem umówiłem się na wyważenie kół. Efekt ? Uśmiech na twarzy przy każdym przekraczaniu bariery 110km/h okazało się że nie dość że źle wyważone koła to jeszcze krzywe ze dwie felgi a przy hamowaniu wyszły tarcze(na szczęście delikatnie) kiedy już wszystko prosto jeździ... [emoji28] także niezła kombinacja. W każdym razie bardzo się cieszę bo też już byłem gotów lecieć po całości wymiana wszystkiego itd a teraz na spokojnie dojadę klocki i resztę do końca. Więc nie wiem czy cokolwiek Ci to pomoże ale czasami takie "banalne" sprawy pomagają. Pozdroo Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  4. Baryson

    Zmiana foteli w Legacy III

    Witam wszystkich forumowiczów ! Jest pytanie na które nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi. Czy zestaw skórzanych foteli z Legacy III z 1999 2.5 AT będzie pasował do sedana z 2002 wersja LX 2.0 ? Przednie fotele raczej bez problemu ale rozchodzi się o tylną kanapę. Jak to sprawdzić? Gdzie szukać informacji? Dziękuję za wszystkie odpowiedzi Pzdr Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  5. Baryson

    Tutaj się witamy [dział dla nowych Forumowiczów]

    Więc i ja sie przywitam Miesiąc temu zapoznałem się z Legacy III gen. Na początku musieliśmy pójść na kilka kompromisow ale teraz nasza przyjaźń trwa w najlepsze ! w autko mam zamiar trochę zainwestować w najbliższym czasie i zobaczymy jak odpłaci się ten mój dziadziuś... Pozdrawiam serdecznie! Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
×