Skocz do zawartości

Baryson

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Baryson

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Rozumiem. W jaki sposób wymiana tej sondy wpłynie na samochód ? Czy możliwe jest że do tej pory nie wykorzystywałem pełni możliwości silnika nieświadomie nie mając porównania ? Wydaje mi się lekko mułowaty na dole ale byłem pewien że jest to normalne w subkach. Dzięki pozdrawiam. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  2. Witam drogie forum. Chciałbym prosić o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny zapalającego się check engine. Rzecz się dzieje na postoju np. na światłach czy na parkingu. Wystarczy dodać gazu albo ruszyć z miejsca i kontrolka gaśnie - czasem tak czasem tak. Ogolnie dzieje to się rzadko na pewno nie codziennie ale myślę że w raz w tygodniu mi mignie. Raczej zawsze po jakimś odcinku nigdy od razu po starcie. Jest mała dziurka między wlotem a filtrem powietrza. Kody błędów są na FAQ ale też nie wszystkie. Poniżej lista i foto z komputera. Czy są tam jakieś poważne błędy które wymagają interwencji ? Osobiście podejrzewam O2 sensor ale który to ? Bo chodzi o sondę lambda są dwie dobrze rozumiem ? Dziękuję za pomoc i pozdrawiam ! Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  3. Ja miałem niedawno dokładnie takie same objawy. Od prędkości 110 wzwyż wibracje że kierownica się telepała jak pralka przy wirowaniu. Powyżej 130 ten rezonans jakby ustawał, był wyczuwalny ale znacznie mniej. Dodam że auto mam od początku marca a operacje o których mówię przeprowadzone zostały ok 3 tygodni temu. Przy kupnie usłyszałem o tym biciu i że tarcze do toczenia ale postanowiłem że się z tym uporam. Ja zacząłem od zrobienia zbieżności. Udało się ustawić koła z przodu bo tył mega zapieczony i bez palnika się nie obędzie no i w związku z tym wymiana tulei na wahaczu i nowe śruby które muszę zamówić jeśli zdecyduje się to zrobić. Efekt był taki że wibracje się zmniejszyły o jakieś 20% może... często było tak że jadąc tą stówką było ok dopóki nie pojawił się na drodze jakiś łuk nawet delikatny i już to wystarczyło żeby koło wpadło w drgania. Przed zbieżnością nawet kończąc ten łuk drgania zostawały na prostej drodze. Po zbieżności jakby potrafiły znów się uspokoić po wyjechaniu na prostą. Potem umówiłem się na wyważenie kół. Efekt ? Uśmiech na twarzy przy każdym przekraczaniu bariery 110km/h okazało się że nie dość że źle wyważone koła to jeszcze krzywe ze dwie felgi a przy hamowaniu wyszły tarcze(na szczęście delikatnie) kiedy już wszystko prosto jeździ... [emoji28] także niezła kombinacja. W każdym razie bardzo się cieszę bo też już byłem gotów lecieć po całości wymiana wszystkiego itd a teraz na spokojnie dojadę klocki i resztę do końca. Więc nie wiem czy cokolwiek Ci to pomoże ale czasami takie "banalne" sprawy pomagają. Pozdroo Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  4. Ok więc wstawiam link do stronki dla zainteresowanych ja ogólnie ostatnio trafiłem przeglądając yt na Pana co się nazywa TOTALSHADE. To co gość wyprawia z blacharką to bajka... chciałbym żeby zajął się moim legasiem ale to raczej sfera marzeń bo liczę się z tym że nie ma terminów no i swoje musi skasować. Jeszcze nie próbowałem napisać. https://jdmemergency.com/partout-cars/legacy-bh-time-attack/?v=796834e7a283 Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  5. Kolega rozbiera coś takiego.. Nie wiem czy mogę podać namiary na stronę w każdym razie od 3 lat sprowadzają części JDM właśnie i są z Łotwy Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  6. Hej thomson super sobie odpicowałeś tego legasia. Obserwuje od dłuższego czasu temat i auto wygląda coraz ciekawiej tak się składa że mam w sumie identyczne Legacy też sedan też 792 (colorcode) o ile się nie mylę i jestem z Lublina co więcej i tym baczniej obserwuję temat szczególnie że kolejno robisz rzeczy o których myślałem jak tylko dostałem kluczyki do ręki. Chciałem zapytać o dwie rzeczy w sumie. Będę chciał sam doraźnie pozbyć się purchla rudej nad prawym tylnym nadkolem i zwyczajnie pomalować podkładem z lakierem. Chciałem zapytać jakiej puchy użyłeś do pomalowania listew i czy bardzo rzucają się w oczy różnice kolorów ? I jeszcze pytanie o ten przedni zderzak... szukałem chyba wszędzie i nigdzie takiego nie widziałem. To jest jakaś dokładka z innej wersji czy ocb ? Zupełnie zmienia oblicze samochodu obniża przód optycznie fajnie to wygląda. Możesz coś więcej powiedzieć ? Ostatnio jakiś kolega z forum na fb wrzucił coś takiego zastanawiam się czy by pasowała do mojego auta taka dokładka. Wrzucam zdjecie. I znalazłem też oryginalny spoiler ktoś sprzedaje od Legacy 1999-2003 w 792 i myślę nad nim bo też w sumie spoko wisi i nikt tego nie bierze :> nie wiesz może czy na śruby się przykreca go czy jaka jest "prawidłowa technika" ? Trzeba wiercić w klapie bagażnika ? Pozdro Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Ten kolega ma naprawdę ciekawe rzeczy dla posiadaczy naszego modelu... :D Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  7. Witam wszystkich forumowiczów ! Jest pytanie na które nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi. Czy zestaw skórzanych foteli z Legacy III z 1999 2.5 AT będzie pasował do sedana z 2002 wersja LX 2.0 ? Przednie fotele raczej bez problemu ale rozchodzi się o tylną kanapę. Jak to sprawdzić? Gdzie szukać informacji? Dziękuję za wszystkie odpowiedzi Pzdr Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  8. Więc i ja sie przywitam Miesiąc temu zapoznałem się z Legacy III gen. Na początku musieliśmy pójść na kilka kompromisow ale teraz nasza przyjaźń trwa w najlepsze ! w autko mam zamiar trochę zainwestować w najbliższym czasie i zobaczymy jak odpłaci się ten mój dziadziuś... Pozdrawiam serdecznie! Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...