-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
kobieta
-
Skąd
Poznań/Suwałki
-
Auto
forester I 2002
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia wuwa
..:: Świeżynka ::.. (1/13)
2
Reputacja
-
Myślałam aby zmienić na Yokohama Geolander A/T. Jeżdżę sporo w terenie (50/50) i pomyślałam, że takie opony raz, że dodadzą te 0,7cm prześwitu (zawsze coś) no i dwa, że bieżnik zdaje się być dość przyczepny. Szerokość jest bardzo znacząca? Jaka może być alternatywa,chętnie skorzystam z rad. Przebiegi to 18-20 tys/rok.
-
Witam, mam pytanie odnosnie forka SF5 2002 - czy zmiana opon zimowych (standard 205/70/r15) na całoroczne w rozmiarze 215/70/r15 może wpłynąć jakoś negatywnie na jazdę, zużycie łożysk czy inne części. Tego rozmiaru nie ma wymienionego w ewentualnych, możliwych oponach zastępczych więc dlatego pytam. Może ktoś używa tego rozmiaru i może się podzielić doświadczeniami? Myślę o tych większych aby zyskać te 1,5cm. Pozdrawiam
-
Witam, wczoraj zgubiłam kluczyk do subaru w Poznaniu na Wildzie. Dość mocno sfatygowana gumowa osłonka, dopięta smycz. Gdyby ktoś coś słyszał będę wdzięczna za info. Pozdrawiam
-
Witaj, przyznaję, że nie wiem która to sonda ale numer części jest taki: 0 258 007 084 no i ja mam teraz wymienione na BOSH LS 7084. Kabel w wiązce, który prowadził do tej sondy był uszkodzony. Z tego co zrozumiałam, po wymianie resetowany był sterownik silnika i dostrajał się przez pierwsze 100 km.
-
W końcu forek jeździ normalnie. Elektryk sprawdzając kabel po kabelku znalazł w wiązce jakąś usterkę, która wymagała zlutowania (ktoś gdzieś kiedyś musiał szarpnąć za mocno..) a także do wymiany była jedna z sond lambda, której błędu nie widział komputer z powodu owej usterki. Wcześniej straszono mnie remontem całego silnika, wieszano psy na instalacji gazowej (nowej skądinąd) no i po drodze wymieniłam kilka zdaje się sprawnych elementów... Tymczasem póki co 350 km bez wstrząsów i z normalnym przyspieszeniem, ufff... Pozdrawiam
-
Ja wymieniłam świece dwukrotnie (NGK), przewody raz (NGK), cewkę też.. Opisane przeze mnie objawy początkowo również były bardzo delikatne i z miesiąca na miesiąc się pogarszają (wprost proporcjonalnie do tego zmniejsza się ilość pomysłów co z tym zrobić...). Zauważyłam, że w dni gdy pada, jest gorzej - dziś deszcz i bardzo muliło, zero przyspieszenia, jak ruszałam ze świateł to musiałam mocno cisnąć, żeby nie być zawalidrogą. U mnie nie ma znaczenia czy gaz czy benzyna, choć początkowo na benzynie było trochę gorzej. Mi gazownik powiedział to samo, że na benzynie też chodzi nierówno i że to nie jest wina instalacji gazowej.
-
Mam zainstalowaną niecały rok temu nową instalację STAG'a i byłam już dwa razy na kontroli wsyzstkich podzespołów. I niby wszystko super działa, żadnych problemów komputery nie zgłaszają.. a.
-
U mnie szarpanie znika dopiero przy 3800.. Póki co nie udało się zidentyfikować źródła problemu, sprawdzane były nawet katalizatory (są w idealnym stanie) ale auto w poniedziałek idzie do elektryka - może jest jakieś przebicie albo co.. Póki co znalazłam jakiś kabelek (od tempomatu) który delikatnie iskrzył ale jego podlutowanie i dodatkowa izolacja nic nie zmieniły. Dziś jak ruszałam to zmulił tak, że ciężko było przekroczyć 30km/h. Zaparkowałam, poszłam coś załatwić i przy kolejnym odpaleniu już "śmigał" do 70km/h, oczywiście z atrakcjami w stylu rodeo. No dramat z tym. pozdrawiam, Ania Mogę to jakoś sama sprawdzić? Jak to zrobić? Przepraszam że być może pytam o coś super oczywistego ale uczę się podstaw póki co.. (z konieczności). a.
-
Witam, Ewemarkam: Mechanik mówi, że występuje taka pompa ale nic podejrzanego nie zwróciło jego uwagi. Nie mniej jeszcze raz obejrzy. Skwaro: dziękuję za sugestię, poproszę o sprawdzenie tej wiązki, o której piszesz. Jeśli jeszcze komuś przyszłoby do głowy co może dolegać mojemu forkowi, będę wdzięczna za podpowiedzi. Za tydzień znów odstawiam go do warsztatu. Ania
-
Pisałam wyżej: w różnych konfiguracjach: 20B0, P1137, P1442, P0170 a do tego zazwyczaj któryś z tych lub wszystkie: P0303, P0304, P0302, P0301
-
wuwa obserwuje zawartość Forester dławi się, szarpie, falują obroty
-
Witam, Proszę o poradę. Od ok. roku posiadam Forestera SF5 2002 125KM. Rok temu zaraz po zakupie został wymieniony rozrząd i niedługo potem założony gaz STAG'a. Od kilku miesięcy borykam się z następującymi problemami a mechanicy nie mają już pomysłu co z tym zrobić, objawy występują zarówno na benzynie jak i na LPG (na benzynie nawet trochę mocniej niż na gazie): - szarpanie, dławienie głównie na niskich obrotach ale obecnie już również przy 2,5-3,5tys obrotów, zwłaszcza po dodawaniu gazu po hamowaniu - przy niskich obrotach często bardzo mocne szarpanie - kontrolka check pojawia się i znika - zmulone przyspieszanie, choć niekiedy przy dodawaniu gazu nagle gwałtownie przyspiesza jakby się "odetkał" - na postoju podskakują niekiedy obroty do 2-2,2 tys. (nie używam klimy, ten objaw pojawiał się też bardzo sporadycznie jeszcze przed zamontowaniem gazu) - silnik chodzi nierówno, auto trzęsie się na postoju (zmienne natężenie) - przy 4 tys obrotów auto dostaje przyspieszenia, jakby miało turbo.. - po podłączeniu komputera występują błędy, w różnych konfiguracjach: 20B0, P1137, P1442, P0170 a do tego zazwyczaj któryś z tych lub wszystkie: P0303, P0304, P0302, P0301. - sporadycznie zdarza się, że auto po odpaleniu od razu gaśnie 1-2 razy (bardzo rzadko ale jednak..) Nie ma znaczenia czy auto zimne czy rozgrzane, problemy czasem słabną, czasem się nasilają ale nie widzę korelacji z temperaturą otoczenia. To co zostało zrobione do tej pory: - rok temu wymieniona sonda lambda (bo zapaliła się kontrolka i błąd lambdy) - jakiś miesiąc po założeniu gazu wykonano regulację luzów zaworowych - wymienione świece (dwukrotnie), kable, cewka - wyczyszczona przepustnica - wymieniony czujnik ciśnienia w kolektorze - dwa razy kontrola u gazownika, testy niczego nie wykazały co wskazywałoby na problem z LPG Powyższe zabiegi nic nie zmieniły, auto dusi się dalej i szarpie. Proszę, czy ktoś mógłby mi pomóc i doradzić co jeszcze może powodować takie objawy? Będę wdzięczna za wszelkie sugestie. Pozdrawiam, Ania
-
Mi na wzmacnianiu nie zależy bynajmniej, powtarzam tylko co powiedzieli mechanicy, że "silnik dłubany" i że "ktoś chciał zwiększyć moc". Cokolwiek to oznacza;) Dla mnie to bez znaczenia, nie używam samochodu do wyczynów tylko do normalnej jazdy na szosie i w terenie. Pozdrawiam
-
Różnica 200 zł więc ostatecznie nie ma tragedii. Zobaczę jak się sprawdzi we wzmacnianym dziadku z redukcją:)
-
Dziękuję za informacje. Kupiłam auto używane i okazało się po czasie, że ono jest właśnie dłubane/wzmacniane. A zatem zdecydowałam się na Exedy bo znalazłam dobrą ofertę, niewiele droższą od zamiennika. Pozdrawiam!
-
A czy jest duża różnica w wytrzymałości/jakości tych sprzęgieł? Mam na mysli LUK i Excedy.Czy tylko różnica w miękkości/użytkowaniu. Przepraszam za może banalne pytania ale raczkuję w temacie. A. p.s. Przy obu modelach Excedy podawałam sprzedawcom nr VIN i w obu przypadkach zapewniono mnie, że pasują, mimo że mają różne numery..FJK