Skocz do zawartości

ptoks7

Nowy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ptoks7

0

Reputacja

  1. fajnie dziękuje za odpowiedzi , dzwoniłem do Pana który mi sprzedał ten samochód i "bawi" się od dawna w takie samochody , twierdzi ,ze do 280km wystarczą spokojnie tłoki hbr noi ogólnie zdecyduję się zrobić całość , czyli panewki , nowy wał , korobowody ,żeby było to po prostu jak nowe... jak mam nie dołożyć z 2 tyś wiecej i mieć coś starego w silniku to wolę dołożyć , jedyne co mnie jeszcze dręczy to cylindry podobno w boxerach robi się trochę (owal) i też trzebą będzie coś z tym zrobić , co do skrzyni (pojeździłem autkiem 2 tyg puki nie wytrzymało mojej radości z jazdy to raczej wszystko było ok , mam nadzieje ,ze wytrzyma legasia ?? coż to za skrzynia ???
  2. Witam serdecznie . mam subaru wrx z 2004 roku z "przytartym" silnikiem - mam nadzieje ,ze nie było takiego pytania na tym forum , a bardziej dobrej porady mianowicie samochód jest całkowicie seryjny , wydech chyba tylko to prodrive , potrzebuje nim czasem się pobawić w weekendy bo nie widziałęm ,ze "boxer turbo mnie tak urzeknie - pytanie jest takie co zrobić żeby uzyskać w miare bezpiecznie ok 300 ps ?? - czy kupić inny sinik bo tak jak wspominałem jest przytarty ( stanął całkowicie ) potem na zimnym odpalił, ale kuleje .... - jeśli ten remontować o ile się da , co polecacie w rozsądnych pieniądzach ??? trzeba zakuwać korbowy i tłoki ? jeśli tak to jakie ?? pytam bo potrzebuje podnieść moc - jakie najważniejsze modyfikacje mechaniczne potrzebne są do uzyskania takiej mocy (chyba że wystarczy sama mapa w co wątpie . proszę o ciekawe wypowiedzi jestem lajkiem ,a chciałbym fajnie uzdrowić ten samochód bo trzyma się kupy i fajna baza. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...