Skocz do zawartości

Bulkake

Nowy
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Blachownia
  • Auto
    Subaru Legacy III 2.0 AT 2000r.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bulkake

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. właśnie takie kupiłem i wtyczka nie pasuje bo ma 2 długie podłużne bolce a te maja jeden długi i jeden taki krotki (wąski i szeroki). I mam 1 sondę bo nie znalazłem innej pustej wtyczki. do tego błąd jest w kompie jest tylko 1 od tej sondy.
  2. Witam. Problem z sondą bo nie miałem żadnej - ktos ukradł. Nowej pasujacej do mojej wtyczki nie znalazłem z 3 przewodami. Kupiłem używkę z 4 przewodami, a u mnie są 3. Wiem że ten brakujący to masa - czy ta sondas z 4 kablami mimo tego ma mase podlaczona do obudowy? Bedzie to dzialac?
  3. Więc potwierdzam. Skrzynia śmiga aż miło wszystko chodzi idealnie. koszt 1500 z olejami za skrzynie. teraz reszta czyli rozrząd oleje filtry łożyska w kołach.
  4. Dzisiaj Odebrałem skrzynie zrobioną. koszt: 1200 robota skrzyni z nowymi częściami plus 300 zł olej i filtry. Jak włożą dam znać czy jeździ.
  5. W końcu wzięli się do roboty. Tarczki spalone do blachy - tłoki się wychylały za bardzo i gubił ciśnienie. Na zdjęciach dal jedna tarczkę jak powinna wyglądać. Komplet naprawczy (tarczki tłoki uszczelki simeringi - all) 800 zł całość 1500 około wyszła
  6. Jeszcze mówił ze śmierdziało spalenizna. Co to gościa od skrzyń to on jest tani. Dam wam znać jak ja zrobi :D.
  7. Dodam. Źle sprawdzałem olej w automacie - sprawdzałem w przednim dyfrze. Olej z automatu mechanik wylał czarny jak smoła. I co teraz? Noi mówił że się ukręca prawie każda śruba. Łożyska w kołach do wymiany - jakie polecacie?
  8. Bulkake

    Legacy IV 2.0 nie odpala

    w sterowniku silnika błąd czujnika zderzeniowego?
  9. Bulkake

    Legacy IV 2.0 nie odpala

    Podłącz go pod komputer diagnostyczny bo tak w ciemno to nic nie zdziałasz.
  10. Te kabelki o których mowa to do czujników ultradźwiękowych. działa to tak, że jeden to nadajnik a drugi odbiornik (mikrofon i głośnik w uproszczeniu) Tx nadawanie Rx odbiór. Włamywacz wchodząc do samochodu, zaburza przestrzeń w kabinie, sygnał rozchodzi się inaczej, układ rozpoznaje to i uruchamia alarm.
  11. Kolego mylisz się. Jak wół widać transponder w kluczyku. Masz tam transponder 4D-60 lub podobny krzemowy 4D. Czytasz puszkę immo, komputer w kabinie bądź silnika - generujesz wsad do transponder, programujesz transponder, wkładasz w kluczyk i gotowe.
  12. Bulkake

    Legacy IV 2.0 nie odpala

    A "crasha" w airbagu robiłeś? SRS świeci? Niektóre samochody nie odpalą gdy się nie zresetuje pamięci kolizji w SRS. Sterownik będzie na tunelu środkowym. Bez wyjęcia ciężko go wyczyścić w zasadzie niewiele sterowników tak się da.
  13. Co do modyfikacji to nie wiem czy tego chce - zależy mi na mniejszym spalaniu niż mocy - głownie o sondę lambda, ale widzę że nikt tego nie robił więc ryzykować? Skrzynia nie ma błędów. A jak włączę zapłon świeci na zielono na liczniku POWER po odpaleniu gaśnie. Myślałem ze tak ma być. EDIT: Byłem u mojego magika od automatów przejechał się i stwierdził ze najprawdopodobniej tarczki albo kosz. Zrobienie tego na nowych częściach około 1000zł. Tylko muszę mu samą skrzynie przywieźć.
  14. Na pewno jest, przecież nie jest to ufo. Nawet sterowniki z pamięciami OTP się robi..... Nie chce mi się szukać sterownika po samochodzie ale na pewno jest procesor albo flash zewnętrzny.... Dziwne w tej skrzyni jest to że jak zaskoczy to jedzie ok, gdyby tarczki były starte to nie cały czas by była kupa? U mnie to raczej kwestia losu jest jak mu przypasuje tak działa bądź nie. EDIT: Sprawdziłem przed chwilą, siedzi tam renesas a sterownik denso, do ugryzienia. Chyba nawet jest ten sterownik w SWIFTECU.
  15. jestem ponownie. Mam kolejny dylemat - otóż czy w moim samochodzie są 2 sondy czy tylko jedna gdyż po nr. VIN Pan z ogłoszenia alledrogo powiedział że jemy wychodzi, że są 2. Znalazłem tylko 1 wtyczkę białą 4 pionową z 3 przewodami. http://allegro.pl/katalizator-subaru-legacy-2-0i-4wd-ej201-1998-i5812587590.html Czy to podpasuje? Następne pytanie to czy lepiej założyć oryginalnego kata z sondą czy może zmodyfikować soft? Czy po zmodyfikowaniu softu na kat off auto jedzie lepiej/gorzej, pali więcej/mniej? interesują mnie opinie ludzi którzy maja te czynność za sobą. W skrzyni olej jest koloru jasno żółtego i chyba dość rzadki, kupiłem na próbę olej ELF G3 (dextron 2) i jest on czerwony i chyba bardziej gesty. Moje problemy ze skrzynia mogą być powodem złego oleju? Czy przy wymianie zalać płukanki liqui molly do skrzyni?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...