Skocz do zawartości

artix

Użytkownik
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O artix

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..
  • Urodziny 13.06.1973

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Sub Tribeca 2008
    US Spec czyt. -35% ceny EU

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. artix

    tarcze do tribeci

    Informuje, ze tarcze Ebc pomimo Carfita krakania nie pogiely sie po 12 tys i hamuja duzo efektywniej niz oryginaly. Roznica jest dramatyczna na plus, w poziomie halasu na minus ;-) Uwaga - sa duzo glosniejsze i wrecz slychac jak naciecia i nawiercenia ryja klocek ;-) Chcesz zeby Tribeca zaczela hamowac to Zapomnij o oem'ie !
  2. artix

    Regulacja swiatel przod (soczewka, ale nie Xenon)

    Rozumiem, ze nie trzeba zdejmować tej klapki pod którą znajdują się zarówki mijania, tylko regulacja jest gdzies obok?
  3. Witam, Wersja US nie ma regulacji wysokosci snopu swiatel mijania z kabiny. Przynajmniej ja nie znalazlem. Wiec jak sie doładuje sprzetu na majówke, tyl przysiada i wiadomo, ze od razu zyskuje grono wielu przyjaciów wsród jadących z naprzeciwka (tym bardziej, że Tribeca i bez tego ma naprawdę niezłe swiatla) Czy ktos moze mi wskazac, gdzie znajduje sie magiczna srubka do regulacji nachylenia reflektorów? Trzeba zdejmowac pokrywki (jak do wymiany żarówki) czy znajduje sie gdzieś obok? Jest jakos może oznaczona?
  4. artix

    tarcze do tribeci

    Kacpero_1 Weszly jak fabryczne, bo sa produkowane do tego modelu. Nie jest to zaden druciarsko-experymentalny tuning tylko prosta wymiana OEM na zamiennik znacznie wyzszej jakosci i wykonany w innej technologii. Carfit, "Tak one są rzeczywiście super , do momentu pokrzywienia sie czyli od 1000km - do max 10kkm " Mam przejechane 40 tys km ta subaryna i gorszego shitu w swoim zyciu nie widzialem, niz te OEMowe (toczone juz 2x po wjezdzie w kaluze). Wiec wszystko co zaloze powinno byc lepsze. Do wszystkich moich aut, zawsze zakladalem nawiercane / wentylowane Brembo lub EBC i nigdy nie natrafilem na sytuacje o ktorej piszesz. Aut kilkanascie przerobilem, w pare kaluż wjechalem, wiec jakas skale porownawcza mam. Blotem łatwo rzucić, tylko napisz jak planujesz przeprosic użytkownikow tego forum jak za 6 tys km (bo 4 tys juz przejechalem) zamelduje i powiem, ze sie jednak nie pokrzywily, pomimo Twojego 100% przekonania, że "[...] do max 10kkm". Panie Andrzeju," "no tak. ....spr. czy ten zestaw jest dopuszczony do ruchu po drogach publicznych.......bo może stwarzać zagrożenie dla jadacych z tyłu... " Juz sie przyzwyczailem do Pana teorii. Nie wszystko co oryginalne i z ASO jest najlepsze... a szczegolnie z jednego ASO. Wszystko idzie tam gladko, dopoki nie okazuje się, że auto to US Spec, a dokladniej zostało kupione z pominięciem kosmicznej marzy lokalnych Dealerow. Nagle pracownicy zapominają angielski, musze ich uczyc jak dobrać numer katalogowy dla częsci i zapominaja oddzwonic z informacja. Tyle w temacie, czas pokaże, co warte te tarcze i czy Pan Andrzej jak zwykle mial racje.
  5. artix

    tarcze do tribeci

    Witajcie, Postanowilem wywalic krzywiące sie spowalniacze OEMowe. Wybor padl na : Tarcze hamulcowe EBC TurboGroove 316mm + Klocki hamulcowe EBC RedStuff (tarcze nacinane i wentylowane). Zakup za ok. 1300 PLN. Efekt: Reklamowali, ze hamowanie o 30% lepsze. Smiem twierdzić, ze dla mnie nawet bardziej skuteczne, dramatyczna zmiana na plus. Jedyny minusik (ale o tym tez sprzedawca informowal), to ze sa glosniejsze przy hamowaniu, ale dla mnie bez znaczenia. R E W E L A C J A ! Nic wiecej mi do szczescia nie potrzeba, polecam.
  6. artix

    problem z tylną kanapą Tribeca 07 EU

    Istnieje tez druga opcja :-) Zamiast kupowac hamerykanski "kit" do likwidacji telepania tylnej kanapy to trzeba kupic oryginalna krate Subaru rozdzielajaca przestrzen bagazowa od 2giego rzedu siedzen. Problem bezpowrotnie zniknal przy okazji znacznego podwyzszenia uzytecznosci Beki Oczywiscie nie nalezy sie 'leszczyc' i kupowac w Pl tylko pogadac z dobrze poinformowanymi (moze wlyszkow cos pomoze na priv ;-) ) i zciagnac z hameryki za tyle ile w moim profilu. Pozdrawiam ;-)
  7. artix

    Przepalanie zarowki - lewej swiatel mijania (przod)

    Rozwiazanie odnosnie przepalajacych sie zarowek jest proste = koniec z podrobami z Allegro. Tym razem zamiast na Allegro to poszedlem do sklepu znajomego, kupilem oryginalne Philips X-treme za 90 PLN. Swieca na bialo, moze troche mniej niebieskawo niz poprzednie tez X-treme white, ale maja lepsze metalowe nakladki-odblysniki na koncach banki i zdecydowanie wiecej swiatla trafia na droge. Jezdze juz 4 miesiace w tym samym trybie co poprzednio (czyli malo km i raczej 4 x w tygodniu na krotkich odcinkach) i zadna zarowka sie nie spalila !!! a w poprzednie wytrzymywaly co najwyzej 2-3 miesiace kazda. To samo zalozylem do drugiego auta i tam tez problem zniknal. Wniosek jeden : koniec z szajsem z Allegro, bo to po prostu slabej jakosci towar (przerobilem z 10 szt roznych zarowek m-ki Philips, Osram Night breaker, etc.) w doskonale podrobionych opakowaniach. Trzymajac dwa opakowania w rekach nie bylem w stanie dostrzec roznicy, dopiero trwalosc zarowki potwierdzona w ok. 10 powtorzeniach przekonala mnie. Chyba, ze macie zaufanego allegrohandlarza...zaznaczam, ze nie kupowalem nigdy najtaniej, zawsze powyzej 70 PLN za komplet i zawsze z faktura (w wiekoszosci przypadkow handlarze "przypadkowo" zapominali mi wyslac wraz z przesylka i trzeba bylo scigac). Pozdro i jak macie Tribece nie oszczedzajcie kupujac olej rzepakowy marki Mobil1 i zarowki na Allegro :-) -- 28 gru 2011, o 23:44 -- "Rozwiazanie odnosnie przepalajacych sie zarowek jest proste = koniec z podrobami z Allegro." Tak informacyjnie po uzytkowaniu przez pol roku... znowu spalila sie lewa, ale ewidentnie na trwalosc zarowki "nie z Allegro" pomogly :-) -- 28 gru 2011, o 23:49 -- "Rozwiazanie odnosnie przepalajacych sie zarowek jest proste = koniec z podrobami z Allegro." Potwierdzam pol roku pozniej, ze dopiero teraz przepalila sie zarowka :-) co prawda tez lewa, ale generalnie dzialal jakies 3 x dluzej niz wszystkie poprzednio instalowane
  8. artix

    Jaki fotelik 9kg + dla dzieciaka do "Tribeca"?

    Dziekuje za wszystkie podpowiedzi. Po obejrzeniu i przymierzeniu kilku fotelikow zdecydowalem sie finalnie na Romer (z niemiecka Roemer), model King Plus 2011, tapicerka HighLine ("nubuk" duzo lepiej oddychajacy niz tkaniny). Jest to fotelik 9-18kg, mega ergonomiczny i jedyny w ktorym udalo mi sie posadzic szkraba bez awantury (kolorystyka i wyglad "krowy" :-). Oczywiscie wszystkie barbarzynskie kwity bezpieczenstwa posiada. Uwaga: roznica pomiedzy 25% tanszym modelem 2010 i 2011 jest w konstrukcji zaglowka. Model 2010 ma zaglowek tak gleboki i zabudowany w litere "C", ze biedny dzieciak nie widzi nic na boki. Innych roznic nie znalazlem. Pasuje idealnie do Tribeki na tylnia pochylana kanape, bez regulowania mocowania standardowym pasem jest mozliwosc (poza standardowa regulacja wbudowana w fotelik) o dalesze pochylenie fotelika. I o to wlasnie chodzilo :-)
  9. Witam, Jak w tytule. Interesuje mnie jakiego rodzaju foteliki uzywacie / montujecie do Tribecki na tylnie siedzenie ? Prosba o info: - model - czy tylem czy przodem - czy z boku czy centralnie - dlaczego wybraliscie akurat taki - czy wpinacie w ISOFIX czy na pasy - jak oceniacie stabilnosc mocowania ( o ile macie porownanie)
  10. artix

    Przepalanie zarowki - lewej swiatel mijania (przod)

    Drogi wlyszkow :-) "Żeby się znów nie okazało że to kwestia kwaśnch oparów z aku.... jak z uszczelkami pod głowicą.. :wink:" A jest jakis problem z uszczelkami pod glowica? Mam zabierac aku na noc do domu czy tez zostawiac otwarta maske? :-)
  11. Witam, Wydaje mi sie, ze cos jest nie tak z pradem, bo lewa zarowka swiatel mijania przepala mi sie znacznie czesciej niz prawa. Oczywiscie uzywam nie najtanszych zarowek z Allegro, ale staram sie kupowac renomowane i drozsze zarowki takich producentow jak Osram NightBreaker, Phipils Blue. Statystyka (oparta na kilku zarowkach w ciagu 2 lat) jest taka, ze lewa zarowka przepala sie 2 x czesciej niz prawa, srednio co 3-4 miesiace. Ktos wiec o co codzi? Czy ktos ma podobne doswiadczenia?
  12. artix

    tarcze do tribeci

    Jak to ma EBC i SP to jest juz dobrze ! Wyglada na to, ze sytuacja kiedy OEM byl jedyna opcja jest historia. Potwierdzama te teorie o kaluzy - u mnie rzeczywiscie pogiely sie na trasie Wroclaw - Warszawa i to przy normalnej, ekonomicznej jezdzie. W polowie spadl deszcz i od tej pory zaczelo bic. Widac taki juz problem tych OEMowych, ktorych gdy przyjdzie czas na zmiane na pewno nie zaloze.
  13. artix

    tarcze do tribeci

    Niestety nie mierzylem suwmiarka przed i po przetoczeniu i raczej trudno bedzie mi teraz po roku dotrzec do tej informacji. Bazuje na info z warsztatu, ale widac golym okiem, ze znacznie schudly. P.S Na Allegro sa tarcze do Tribeki - zamienniki, te nawet wygladaja OK http://allegro.pl/tarcze-p-sp-performance-sportowe-subaru-tribeca-b9-i1285569856.html
  14. artix

    tarcze do tribeci

    Hej, Ja musialem przetaczac po 11000 mil i to bardzo duzo, bo prawa tarcza sie pogiela niemilosiernie (przetoczono jakies 2/3 przebiegu, ktory zrobilbym na tych tarczach). Obecnie mam 18000 mil i poki co - odpukac - zero problemow. Zorientuj sie, czy przypadkiem nie pogiela Ci sie tylko jedna tarcza jak w moim przypadku, bo wowczas mozesz probowac kupic jedna sztuke oryginalna (rozbitki allegro?) i podtoczyc stosunkowo niewiele do tej drugiej, a nie jak ja zarzynac 2/3 przebiegu.
  15. artix

    Czunik cisnienia powietrza w kolach

    Sezon zimowy juz za moment wiec postanowilem zalozyc moje oryginalne kola na zimowkach (z oryginalnymi wprogramowanymi czujnikami).Panowie zakladajacy kola twierdzili, ze system zwariuje jak zrobie przekladke kol przod - tyl i probowali mnie namowic na przekladanie opon, tak aby felgi trafily dokladnie na swoje miejsce. Po odpaleniu zolta kontrolka cisnienia zapalila sie (tak samo jak na moim komplecie kol letnich z czujnikami, ktore nie sa wprogramowane), ale po przejechaniu kilku kilometrow zgasla i wiecej sie nie pojawila.To potwierdza, ze systemowi jest dokladnie wszystko jedno, ktore kolo gdzie sie znajduje, wystarczy miec je w zasiegu odbiornika z cisnieniem nie nizszym niz 2.0 Crazy_Ivan, Mialem w reku czujnik, ktory widzisz w linku pierwszego posta. Na pewno wyglada na hermetycznie zamkniety (pracuje na cisnienie) i nie jest ten czujnik standardowo rozbieralny. Byc moze znajdziesz w srodku jedna ze standardowych baterii, ale czujnik ma jednak juz swoja wage, wiec jezeli go rozprujesz, to trzeba bedzie go potem zalepic dokladajac mu jeszcze wiekszej wagi. Wiec chyba skorka za wyprawke.
×