Jump to content

Marti8306

Nowy
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralny

About Marti8306

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bydgoszcz
  • Auto
    Legacy 07 2.0 AT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ręce mi już opadają, wymienione wszystkie cewki i świece. Gaz po regulacji. A problem pozostał, wczoraj po zajechaniu na myjnie, jeszcze przed myciem problem nierównej pracy powrócił, co najsmaczniejsze po myciu gdzie wilgoć się zwiększyła auto pracowało poprawnie. Czy ktoś może podrzucić gdzie szukać jeszcze problemu? Aha, w sumie to nie napisałem w wątku że wypadanie zapłonu najczęściej objawia się na biegu jałowym przy niskich obrotach, i przy wyłączonych nawiewach i radiu. Nie wiem czy to ważna informacja ale ktoś pytał w poprzednich postach a ja tego nie zauważyłem.
  2. Wymienione wszystkie cewki na nowe firmy Delphi. Teraz czekam na wilgotną i deszczową pogodę żeby przetestować.
  3. Chyba w końcu udało mi się zdjagnozować problem. Winna jest cewka zapłonowa na 1 cylindrze. Czy Delphi będzie odpowiednia, a może polecacie jakąś inną?
  4. No właśnie chodziło mi o wypadanie zapłonu. Na benzynie i gazie jest to samo. Świece maja ok 25tyś km i mam zamiar do nich zajrzeć jak będę sprawdzał cewki, bo u mnie nie ma kabli. Czy może ktoś wie jakie wartość powinna mieć cewka zapłonowa lub gdzie mógłbym znaleźć taką informację? Chodzi mi o wartości rezystancji uzwojenia wtórnego i pierwotnego.
  5. Pierwsza była wymieniona, a poza tym komp nie pokazuje żadnych błędów.
  6. Dziury nie ma bo mam nowy układ wydechowy, z tego co wiem to w tym serwisie robią porządny przegląd a nie tylko wymianę filtrów ale to na własnej skórze przekonam się nie długo. No będzie trzeba sprawdzić tą kompresję dla własnego spokoju. Dziś pojawiły się problemy z odpalaniem, tzn jak się rozgrzeje to długo kreci i czuć zapach benzyny po odpaleniu, przed regulacją zdarzało to się rzadko ale dzisiaj 8 na 10 odpalen. Jutro podladuje ako, bo jest już dość stare a auto stało 5 dni u mechanika, zrobię adaptacje przepustnicy i sprawdzę jak wygląda czujnik polozenia wału.
  7. Jeśli wierzyć poprzedniemu właścicielowi to nie powinien być problem z instalacją gazową ponieważ serwisował ją co 10tyś km w dobrym warsztacie. Ja mam zamiar też tam jechać ale zostało mi jeszcze 3 tyś. km do przeglądu. Podejrzewam jeszcze jedną przyczynę "pierdzenia" w tłumik, przebicie na cewce zapłonowej lub świece, ponieważ występuje to przeważnie jak jest duża wilgotność powietrza, lub gdy pada deszcz. Tylko dziwi mnie to że na zimnym silniku jest ok.
  8. Witam, pacjent Legacy 07 2.0 165KM B/G silnik ej20f. Czy przy takim luzie na zaworach ssacych 0,15 mogło dojść do wypalenia gniazda zaworowego? Auto mam już po regulacji ale występuje "pierdzenie" w tłumik na rozgrzanym silniku. Dodam że auto mam od niedawna, przejechałem nim ok 4tyś km, a "pierdzenie" zauważyłem jakieś 2 tyś km temu.
  9. Marti8306

    lampy

    Tak mnie ciekawi, a były w ogóle w polifcie bixenony? Jeśli tak to może ktoś wstawić zdjęcie? Aha, a tam na 3 zdjęciu to jak już to jest reflektor z soczewką, bo xenony nie występowały bez spryskiwaczy w tych latach.
  10. https://www.ebay.com/itm/2-DIN-Car-Radio-Stereo-Faceplate-for-Subaru-Legacy-Outback-2006-2009-/153173478907 A takie coś? Mam zamiar takie coś sobie sprawić ale narazie muszę ogarnąć ważniejsze tematy w aucie.
  11. Witam wszystkich, jestem Marcin i planuje zakup Subaru, a dokładniej legacy iv
×
×
  • Create New...