Skocz do zawartości

Sylwester123

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sylwester123

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Właśnie przez to że dużo tras zależy mi na dużej mocy i dynamice auta
  2. Rozumiem. Chyba jednak będę musiał sobie subaryne odpuścić na chwilę obecną a szkoda bardzo podoba mi się to auto.
  3. Czyli tak, uważać na upg, w autach po 200kkm raczej będzie potrzebna naprawa (zamierzam dużo autem jeździć). A rozrzad co ile jest polecane wymieniać? Ogólnie opłaca mi się pakować w to jeżeli chciałbym kupić auto za 20-23kola max?
  4. A generalnie co łatwiej kupić w dobrym stanie? I ile trzeba liczyć na zakup? Rozrzad to ciężki temat?
  5. A mniej więcej co ile trzeba regulować zawory? Jedni mówią co 20tys inni co 100 tys. A są jakieś typowe bolączki auta?
  6. Witam, jak w temacie. Bardzo podoba mi się legacy IV generacji. Ponieważ chciałbym mieć trochę zapasu mocy to interesuje mnie 3.0 h6 w automacie. Jak z awaryjnością? Dodam że chce zamontować w nim LPG. Słyszałem że często trzeba regulować luz zaworowy a w h6 to silnik trzeba wyjąć i to bardzo duże koszta, to prawda? Jak z kosztami utrzymania? Zjadają czy normalny Kowalski jest w stanie utrzymać to auto w bardzo dobrym stanie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...