Jump to content

ewemarkam

Użytkownik
  • Content Count

    4636
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1209 Wspaniały

1 Follower

About ewemarkam

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday 04/03/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko-Biała
  • Auto
    Forester '98 2.0 122 km 4eat

Recent Profile Visitors

2311 profile views
  1. Wydaje się, z przodu było wyżej wybrukowane.
  2. Mały update. Rewizja skrzyni która jeździła w OBK. W zasadzie uszkodzone jest to samo łożysko. Tylko tutaj to bardziej bieżnia wewnętrzna, i jest i tak w lepszym stanie niż było w tamtej skrzyni. Zrobimy dokładnie to co w tamtej. Czyli wymiana łożyska, uszczelniaczy itp. Na częściach OEM. A co z nią będzie dalej po naprawie, to zależy już od@kriskristoffers ,
  3. Zmieniłem felgi Nakrętki trzeba jeszcze dać dłuższe troszkę.
  4. Zmierzyłem, dziś przerzucam felgi. Na seryjnej stalówce do amortyzatora jest jeszcze ok 24mm
  5. Nie wiem czy dobrze widzę, ale samochód się przechylił tak że prawe tylne koło było w górze i ono się kręciło, sypło błotem nawet. Przy otwartym dyfrze normalne że kręci się to które ma lżej. Nawet jak mamy LSD to ono w takiej sytuacji niewiele zdziała. Dlatego lewej stało a cały moment szedł na drugi stronę.
  6. Przegrzebałem teraz wszelakie moje zdjęcia, ale nie mam. Pamiętam że jak chciałem założyć to dopiero trzeci wulkanizator miał ten tzw inflator (butle z do strzelania) żeby opona wskoczyła. A inni patrzyli na mnie jak na wariata :D. Polo było tak posadzone że paczka fajek na stojąco się nie mieściła pod samochodem. Standardowa żaba (podnośnik)też się nie mieścił A dokładka z przodu zderzaka jakieś 4cm nad asfaltem. Dobrze dobierałem zawsze drogę jak gdzieś jechałem. A teraz opona 205/70R15 na standardowej feldze, i jeszcze chce samochód podnosić .
  7. Powiem Ci że jedyne zdjęcie które mam reszta zaginęła. https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.18169-9/fr/cp0/e15/q65/13026_343024259149041_1554534425_n.jpg?_nc_cat=102&ccb=1-3&_nc_sid=e007fa&_nc_ohc=ayX-JTYK42AAX9ZaFma&_nc_ht=scontent-frt3-1.xx&tp=14&oh=05df19f31adc1167f28260e4f04dca8f&oe=609FFF32 Jeszcze na klubowej stronie klubu VW w Bielsku.
  8. Si. '91 86c2f w wersji GT [emoji3] Obniżone 100/80mm
  9. Mi się wydaje że to "piston slap", poczytaj o tym. Wklep to w wyszukiwarkę na forum i poczytaj.
  10. Auto-turbo http://autoturbo.com.pl/kontakt.html Najbardziej urzekło mnie to że pracują tam tzw "starzy" fachowcy.
  11. Ja znów zrozumiałem czy da się wymienić same amorki, zostawiając sprężyny. Czyli amorki s SG a sprężyny z SF.
  12. W sensie "naprawa"? To wysyłasz mu ECU, koryguje i odsyła.
  13. A bo pewnie mechanik w serwisie tak jej powiedział. Albo po prostu mięli już parę trupów, Frankenstein Subaru na warsztacie stąd taka opinia.
  14. Montaż cupholder"a. Oraz wymiana głsników z przodu. Seria na sprawną serię.
×
×
  • Create New...