Jump to content

ewemarkam

Użytkownik
  • Content Count

    3451
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

623 Wspaniały

About ewemarkam

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday 04/03/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko-Biała
  • Auto
    Forester '98 2.0 122 km 4eat

Recent Profile Visitors

1419 profile views
  1. No właśnie a 90% przebiegu mojego to miasto. Musi troche wracać inaczej by się nie ruszyło z miejsca.
  2. Chodzi o to że puchną w środku i robi się zaworek jednokierunkowy. Powoduje to że cały czas jest ciśnienie na zacisku.
  3. Właśnie wszystko sprawdzałem przed montażem, tłoczki dobrze chodziły i delikatnie wracały jak odpuszczałem pedał, wszystko w normie. A przewody wyglądały ok. Nie chcę wsadzić worek pieniędzy w te przewody. Na tor się nie wybieram w zamienniku corteco to ok 55 PLN za jeden. A HEL komplet ok 150. Tylko ile warte są te HEL to nie mam pojęcia. Edit: Wygrzebałem temat. https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://forum.subaru.pl/topic/81204-przewody-hamulcowe-w-oplocie/&share_tid=81204&share_fid=56227&share_type=t&link_source=app Zamówię sobie te HEL. Ale jeszcze czy to n
  4. Pytanie mam. Po krótkiej jeździe mam lewe koło cieplejsze zdecydowanie niż prawe. 500km temu wymienione tarcze i klocki. Przewody elastyczne wyglądały ok. Ale to one są głównym podejrzanym. Jeszcze do tego jak cofam na pełnym skręcie, to słyszę delikatny pisk z lewej strony. Przy montażu tarcz i klocków oczywiście był przegląd prowadnic. W ASO pewnie krzykną fortunę za nowe wężyki. Jest duża różnica w zakupie zamiennika a jakiś lepszych teflonowych w oplocie? Pytałem już kiedyś chyba o to ale nie pamiętam jaka odpowiedź uzyskałem i nie mogę tego tematu znaleźć. Także proszę o łagodny wyrok.
  5. Chyba mniejsza szansa na ruda szmatę jest w GH. UPG można sprawdzić przy zakupie. Tak samo resztę płynów. A i nie bójmy się rękojmi, jeśli samochód np bierze olej a właściciel, wieloletni zapomniał o tym powiedzieć.
  6. Spryskaj w nocy woda z pomocą zraszacza do kwiatków. Głównie kable i cewkę. Bo zakładam że masz jedna centralna. Zobaczysz choinkę pewnie na silniku. U teścia przebicie było widoczne w biały dzień na cewce. Bo też była zagadka, kable czy cewka. Poza tym nie wiem jak serwis kable sprawdził, mają tester izolacji taki generujący 15-20 kV?
  7. Jak amory dobre to zostaw. A sprężyny kupisz w internecie. Znajdź dobrą cenę tylko.
  8. Mało kto wie ale istnieje przepis który mówi że musi być zostawione 4m przejazdu właśnie dla straży pożarnej. Straż miejska i policja czasami na osiedlach taki samochody odcholowuje, albo daje mandaty. Nie wiem tylko czy musi wtedy być ustawiony znak zakazu parkowania i postoju.
  9. Tak, magiel na upartego zdemontujesz bez kanału. Ja tak zrobiłem zanim wysłałem innego Forestera na ostatnią podróż. Zdemontowałem na placu, zanim lawetą przyjechali.
  10. Tylko że u mnie była tylko tzw naprawa hydrauliczna. Ale Wyślę Ci później namiary
  11. To od czego to jest skoro nie można wypinać? Nie jest to właśnie obwód blokady zapłonu? Może wystarczy to zewrzeć i samochód zapali Jeśli pilot nie działa, to może nadeszły te dni kiedy trzeba centralkę wymienić na nową. Elementy elektroniczne starzeją się, czyli pojawiają się zimne luty. Czasem wystarczy go przelecieć topnikiem i podgrzać hot air.
  12. Ja bym szukał GD, nowsze nie znaczy lepsze Minusem braku ramek jest szum podczas szybszej jazdy, nie wiem czy w GD hawku, jest lepiej. Ale Lanos ma już pełne drzwi i będzie pewnie ciszej. No ale będziesz miał ramki.
  13. Ty też przeczytaj że zrozumieniem mój post. Porównałem trudności jakie napotkasz przy przejściu z CVT na klasyczny automat do trudności przy wymianie diesla na benzynę. . Wszystko się da, ale trzeba pewnie parę worków pieniędzy i warsztat który nie rozbierze na części samochód i będzie go w takim stanie trzymał 2 lata. W międzyczasie pogubi jakie graty, a reszta zardzewieje.
  14. Jakby to podsumować to każdy model miał inne przełożenie maglownicy i to pewnie jedyna różnica.
×
×
  • Create New...