Jump to content

PiotrekM

Nowy
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny
  1. Witam forumowiczów. Temat wszystkim szeroko znany. Moje auto po wymianie silnika jeździło rok. postanowiło jednak się skończyć. Nadal jeździ , wał nie pękł ale kopci i chlapie olejem z wydechu. Wyeliminowałem możliwe przyczyny i ostatecznie wiem , że konieczny będzie remont silnika. Szczerze nie chcę sprzedawać tego za bezcen w tym stanie co jest, tyle co stracę wolę wydać na przeróbkę na benzynę lub solidną regenerację tego diesla. Dlatego prośba do Was o pomoc : 1. Może wiecie , że gdzieś jest do odkupienia jakiś Legacy benzynowy z całym silnikiem z potencjałem do przekładki całości. Np coś mocno uderzone w tył lub w bok. 2. Opcja jeden dałaby mi frajdę z wydanych pieniędzy, tak sobie myślę, że po takiej przekładce miałbym fajne mocne niezawodne auto, jeśli źle myślę to może znacie dobre sprawdzone rozwiązanie na generalkę tego diesla. Na całą operację mam 10 tys. ale w rozsądnej opcji przełknę wyższy koszt. Z góry dziękuję za podpowiedź . Od razu powiem, że auto jestem w stanie podprowadzić gdziekolwiek byleby w Polsce :) . Bez problemu dojadę na "kołach". Pzd Piotrek.
  2. Który czujnik. Są dwa. Były sprawdzane. podobno są sprawne. Zamieniane były też kable pomiędzy czujnikami bo ktoś powiedział że to może pomóc. Nie pomogło niestety
  3. Przepraszam za brak manier. Właścicielem tego auta jestem od niedawna. Wydawało mi się, że czynności które wykonałem zasugerowała mi kompetentna osoba. Wszyscy wiedzą o problemie silników w tych autach. Ja pomimo tego zdecydowałem się kupić takie auto z uszkodzonym silnikiem i zrobić przekładkę. Teraz jest już wszystko OK, fajnie jeździ, wybór był bardzo dobry, ale migająca kontrolka psuje całą zabawę. Serdeczna prośba o wskazanie kompetentnego serwisu który zajął by się kompleksową diagnostyką i zasugerował by rozwiązanie. Piotr Warszawa, od niedawna posiadacz Subaru Legacy Outback 2.0D. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
  4. Mam problem z LEGACY IV (BL, BP) 2.0 D, 1998ccm, 150KM , 110kW. W samochodzie notorycznie zapycha się filtr cząstek stałych. Samochód jest po wymianie silnika. Do czasu wymiany problem nie występował. Podczas prób naprawy zostało już zrobione: - regeneracji wtryskiwaczy, - regeneracji turbiny, - regeneracji filtra DPF. Nic nie pomaga. Może ktoś miał już podobne problemy. Proszę o sugestie.
×
×
  • Create New...