-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Leebrus
..:: Świeżynka ::.. (1/13)
0
Reputacja
-
Ano i na mnie przyszła kolej. Subaru Legacy IV 2005 EJ202 2.0 SOHC 138KM - zdaję się że silnik kolizyjny o czym poniżej. Rozrząd postanowił narobić bałaganu w zeszłym tygodniu. Wygląda na to, że pasek był śrutowany od dłuższego czasu, aż w końcu zerwało trochę zębów. Na zdjęciach widać co zostało z paska i ile go zostało w postaci mielonki guma/włókno szklane. Skaner OBD potwierdził obawy, oględziny pokazały dobitnie co się podziało. Dodam, że auto zaczęło przerywać podczas jazdy i zgasło. Żeby przyjżeć sie lepiej co stało się wewnątrz cylindra użyłem kamerki endoskopowej, filmik poniżej. Wydaje się że zawory (dwa ślady) spotkały się z górą tłoka, wniosek EJ202 jest kolizyjny. Mam zamówiony pasek rozrządu, mielonka już posprzątana. Plan jest taki, żeby ustawić rozrząd, założyc nowy pasek i sprawdzić w jakiej kondycji są zawory, kręcąc wał głowny kluczem. Jeśli będzie lipa pewnie wjedzie inny silnik, a ten być może odbuduję. Jeśli będzie ok (wiem, małe szanse) - wjedzie cały zestaw rozrządy, z rolkami i napinaczem. Co sądzicie? Jakieś sugestie?
-
Odgrzeję niemal rocznego kotleta w ramach zamknięcia wątku. Otóż @DaDasQuu masz rację - kluczyk programowalny. Tak więc w celu powielenia remote foba należy zdobyć ten sam typ kluczyka i zgodnie z instrukcją poniżej przy użyciu klawiaturki po stronie kierowcy zarejestrować dodatkowy kluczyk: http://www.scoobypedia.co.uk/index.php/Knowledge/ReprogramAlarmRemoteControls Co do całokształtu to stanęło na tym, że użyłem dociętego ostrza i dorobionej pastylki immo do stworzenia kluczyka przy pomocy skorupy wydrukowanej w 3d i plastiku PolyMorph. Dodatkowy remote fob to kluczyk z innego auta z obciętym ostrzem. Nie jest to może szczyt estetyki wykonania, ale funkcję spełnia bardzo dobrze :)
-
Odgrzeje nieco temat. Chip immo - do skopiowania w wiekszosci punktow dorabiania kluczy. Natomiast mam ciagle zagadke czy bede w stanie przypisac uzywany kluczyk do mojego auta. Znalazlem temat na forum uklegacy.com http://www.uklegacy.com/forums/index.php/topic/141350-spare-key-options/?p=753923 Gdzie gosc zrobil to. Niestety nie da sie zarejestrowac na tym forum zeby podrazyc temat. W tego typu kluczykach - ASREU 55 Calsonic Kansei - nie ma nigdzie w srodku 8-cyfrowego kodu ktorym uzywajac procedury z zamykaniem/otwieraniem drzwi mozna dodac nowy fob zdalnego otwierania/alarmu. Ktos spotkal sie z takim problemem w takiej konfiguracji? Moze jest inna procedura w takim przypadku. Posiadam 4-cyfrowy security pin - siedzi w okladce ksiazki z instrukcja. W srodku kluczyk prezentuje sie jak na zalaczonych zdjeciach.
-
Jako, że po nie udanej próbie dorobienia kluczyka, spec zostawił mi docięte ostrze kluczyka, wpadłem na pomysł. Gdyby zdobyć identyczny oryginalny kluczyk, jak ten tu: https://www.ebay.co.uk/itm/SUBARU-REMOTE-KEY-FOB-ASREU-55-FORESTER-LEGACY-TRIBECA-IMPREZA/142739917716 Montuję moje dorobione ostrze. I tu pytanie: Czy będę w stanie zaprogramować immo i pilota jedynie przy użyciu starego kluczyka i samochodu? Wiem, że pilota można zaprogramować przy pomocy odpowiedniej procedury, a jak to jest z immo?
-
Tutaj się witamy [dział dla nowych Forumowiczów]
Leebrus odpowiedział(a) na MacGregor temat w Forum Subaru
Witam szanownych forumowiczy. Zreflektowałem się, że wypada się przywitać po kilki postach :). Miesiąc temu stałem się posiadaczem Subaru Legacy IV 2005 2.0 SOHC EJ202. Anglik, 89k mil. Podróżuję też na codzień po drogach w UK. Autko bardzo sprawnie się odpycha. Po przesiadce z Toyoty Avensis I ciągle zastanawiam się gdzie podziała się podsterowność i odruchowo sprawdzam olej przy każdym tankowaniu :). Mimo kilku drobnych bolączek - bardzo wdzięczne auto. Dobrze wiedzieć, że społeczność jest tak aktywna i pomocna. Do usłyszenia i zobaczenia na drogach! -
Leebrus zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Gdzie najlepiej dorobic kluczyk do Subaru Legacy IV 2.0 137KM 2005 ? Przed chwila jeden spec sie poddal (UK) - dociecie klucza, bez problemu. Natomiast schody sie zaczely kiedy okazalo sie ze auto nie odpali jesli nie zostalo otworzone zdalnie z kluczyka. Po otworzeniu zdalnie jest 30 sek. na odpalenie. I tu pojawia sie problem ze skopiowaniem/zaprogramowaniem remote'a, bez ktorego dorobiony kluczyk staje sie bezuzyteczny (oprocz funkcji otworzenia auta). Jakies sprawdzone miejsca, oprocz serwisu Subaru gdzie mozna to ogarnac w Polsce? Najlepiej okolice Bydgoszczy/Poznania? Potrzebne bedzie auto czy wystarczy kluczyk? Orientacyjna cena? Serwis Subaru w UK wola 200 funtow.. Zdjecia kluczyka w zalacznikach.
-
Przede wszystkim witam szanownych forumowiczy. Stałem się posiadaczem Subaru Legacy IV 2.0 2005 benzyna. Jako, że wypadało by wiedzieć co dokładnie siedzi pod maską zwracam się z prośbą o identyfikację jaka to wersja silnika. Wujek google podaje sprzeczne informacje. To co widać na tabliczce znamionowej: e1*2001/116*0228 VIN: JF1BL5KJ35G012565