Skocz do zawartości

pawel150

Nowy
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Outback Diesel

Osiągnięcia pawel150

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Dopiero po tankowaniu przechodziło. Pierwszy raz bylo ok.lipca. Rezerwa ok 60km. Potem rezerwa 80km. A teraz nawet się rezerwa nie zapaliła 110km. Nie tankowałem na maxa tylko do pierwszego odbicia. Otwarcie wlewu nie pomogło. Odczekanie aż skąś spłynie też. Jak nikt tu nic nie napisze ciekawego to pozostaje serwis. Nie wiem jak wygląda umiejscowienie ssaka w baku ale może on uległ jakiemuś przemieszczeniu. Może jest on obudowany jakaś siatką filtrujacą w kształcie odwróconego kubka i boki tego kubka do jakiejś wysokosci sa zatkane. Więc jak paliwa jest ponizej poziomu zatkania siatki to niedoplywa do ssaka.
  2. Jakoś przez 140tys.km nie musiałem hamować. Więc to nie rozwiązanie problemu. Jak przez rok nie przetestowaleś, to rozumiem, że teraz ze strachu, że stanie tankujesz dwie kreski do końca zbiornika
  3. Odświeżam temat. Jak rozwiązać problem? Serwis coś poradził? Ja już miałem 3 takie systuacje, że samochód gasł mimo paliwa w baku. Zawsze trasa, zawsze w okolicach rezerwy. Ostatnio nawet jeszcze nie zdążyła zapalić się kontrolka (komupeter wskazywał 110km). Od pierwszych objawów udało mi się przejechać ok. 5km. Przy wcześniejszych zdarzeniach udawało mi się przejechać ok. 10km. Sumując tankowanie, wychodzi, że w baku było ok. 12L paliwa. Przy odkręcaniu korka, zbiornik nie był zapowietrzony.
  4. http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/ ... nesem.html Trochę mnie martwi ocena pomocy ze strony SIP. :shock: Czy to też chodzi o pomoc techniczną :?: Na szczęście SIP jest etyczny (no 3 miejsce)
  5. Odebrałem samochód z serwisu od Pana Andrzeja Kopera Serwis poradził sobie z problemem. Dziękuję i gratulacje. Wymieniono sprężarkę klimatyzacji. Wiem, że diagnostyka nie była łatwa, ale w sumie samochód stał w serwisie prawie 3 tyg. i pewnie by jeszcze stał gdyby nie "pozytywne" podejście Pana Andrzeja. A tak na marginesie, dowiedziałem się jak skuteczny jest monitoring samochodów gdy we wstecznym lusterku zobaczyłem goniący mnie radiowóz po tym jak włączył mi się alarm. I jeszcze jedno http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/ ... nesem.html Ocena pomocy ze strony Importera dla Dealera wyszła bardzo kiepsko. Czy to też ocena pomocy technicznej :?: :shock: Bo jak tak to się trochę martwię i nie dziwię , że mój samochód stał w serwisie prawie 3 tyg.
  6. Sytuacja nie rozwija się najlepiej. W zeszłym tygodniu okazało się, że czujnika nie ma w całej europie i będzie trzeba czekać na niego miesiąc. Ale dzięki uprzejmości Pana Andrzeja Koper, przetestowałem moje auto z używanym czujnikiem wymontowanym z p. Andrzeja samochodu. Muszę z przykrością stwierdzić, że silnik nadal gaśnie. A testowałem go przez ponad 150km. Więc to nie ten czujnik. W końcu już nie mam siły z moim outbackiem, został wczoraj u Pana Andrzeja Koper i czeka na rozwiązanie ze SIP.
  7. Dziś mnie poinformowano, że zgodnie z diagnozą SIP do wymiany jest jakiś zawór/ czujnik, który zostanie od ręki wymieniony w przyszłym tygodniu jak tylko część dotrze do serwisu. Mam nadzieję, że to wystarczy by samochód niegasł
  8. pawel150

    Nowy Legacy

    Tak 150KM z 2.0 to żadna rewelacja. Ja miałem kiedyś Hondę Concerto i z 1.6 miła 130KM a była z roku 1991. Ciekaw jestem jak na świecie wygląda spawa czegoś takiego jak akcyza, czy tak jak unas rośnie ona dyrastycznie po przekroczeniu 2.0L
  9. pawel150

    Modele 2010

    No ale będzie Outback 3.6. Przynajmniej w DE. :grin:
  10. Mam nadzieję, że w przyszły tygodniu sprawa zostanie załatwiona A czy to sprawa softu to trochę wątpię, bo dlaczego samochód nie gasł od nowości przez ok. 17 tys km.
  11. Jutro mija 2 tyg. od wysłania przez serwis zgranych parametrów samochodu do SIP. Nie miałem czasu ostatnio zadzwonić, czy już coś wymyślili. Jutro zobaczymy. Samochód gaśnie jak gasnął.
  12. to dobra wola serwisu... nie ma obowiązku to zależy czy mówimy o autach na gwarancji objętych assistance czy nie. W drugim przypadku wszystko zależy od serwisu i raczej bardzo rzadko dają auto zastępcze. [ Dodano: Pią Sie 14, 2009 9:56 am ] kaucja 500pln w gotówce. udział własny w szkodach do ok. 1800 pln pzdr. Dzięki za pomoc. Samochód jest na gwarancji. Jest jeszcze Assistance z ubezpieczenia (auto zastępcze na 7 dni), które właściwie powinno działać odrazu. [ Dodano: Nie Sie 23, 2009 11:42 am ] No i byłem w serwisie. Najpierw w poniedziałek czyszczenie czujnika temperatury, ale to niepomogło. Następnie znów zostawiłem samochód, zgrali dane z samochodu do komputera podczas gaśnięcia silnika. Dane zostały wysłane do SIPu. Mechanik powiedział mi prosto w oczy, że nawet nie wie od czego zacząć - pierwszy raz ma do czynienia z taką sytuacją. Jakoś jeżdżę samochodem i czekam na rozwiązanie problemu. Ciekaw jestem ile to potrwa tydzień?, dwa?, miesiąc?
  13. Co bym chciał wiedzieć: 1. Czy dostanę auto zastępcze jeżeli moje auto jest w serwisie na diagnostyce która bedzie trwała więcej niż 1 dzień? Czy dopiero jak będzie naprawiane / czekało na części? 2. Czy sprawę załatwię odrazu od ręki w serwisie, czy wczesniej muszę sie jakoś umawiać? 3. Czy auto zastepcze daje SIP czy czy serwis i jakie jest to auto, mnie szczególnie interesuje by to było kombi. Czujnik wału to to raczej nie jest. Jak mi padł czujnik wału w drugim samochodzie to niedało się uruchomić silnika.
  14. No nie wiem czy się cieszyć, czy nie że więcej jest takich przypadków jak mój. Może szybciej serwis znajdzie jakieś rozwiązanie. Przez ostatni tydzień przejechałem ponad 1000km i zgasł wyjątkowo tylko 2 razy. A co do zmiany biegów, to faktycznie trzeba dużo jeździć na jedynce: leżący policjańci, parking, małe rondo itd. Do tego to po 20tys już się przyzwyczaiłem. A jak zgaśnie na dwójce przy zamałych obrotach to jest huk jakby się miał rozlecieć. Czy ktoś wie jakie są szczegóły otrzymania za free samochodu zastępczego, na czas naprawy, lub diagnostyki usterki. Bo jakoś nie mogę tego do końca wyczytać z książki gwarancyjnej.
  15. Wydaje mi się że w moim przypadku paliwo nie ma znaczenia. Silnik gaśnie niezależnie, czy tankuję na tych stacjach co zwykle (przed pojawieniem się usterki) w Warszawie, czy też w małopolsce, nad morzem, jak również w austrii czy szwajcarii. W Polsce tankuję na BP - ON Ultimate, na zachodzie tankowałem BP, Shell, OMV. Jakoś nieuwierzę, że we wszystkich tych miejscach w jakich tankowałem przez ostatnie 6000km zepsuła się jakość paliwa. Wydaje mi się, że jest to sprawa elektroniki - komputer, jakiś czujnik. Dziś jadę do Krakowa. Zobaczymy czy też jak ostatnio będzie gasł co 5 czerwone światło na katowickiej. Na szczęście wspomaganie kierownicy i hamulców działa po wyłączeniu silnik, choć się tak trochę zastanawiam co by było gdyby niezadziałało i bym wjechał komuś w tył. Mam nadzieję, że SIP ma OC
×
×
  • Dodaj nową pozycję...