Jump to content

Jendyk

Nowy
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralny

About Jendyk

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 | OBK 3.6 2010

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja zabrałem swojego Subi ( wątek tu:) do.. Londynu. A konkretnie do Windsoru. W związku z chwilową zmianą pracy i przenosinami na kilka miesięcy do Anglii z całą rodziną (żona + trójka maluchów), spakowałem się po dach do mojego Outbacka i ruszyłem samotnie w podróż do UK. Trasę rozplanowałem na 2 dni, z noclegiem w A40 Romantic Hoteliving (https://www.booking.com/hotel/de/luxuslocation.pl.html). Podróż minęła zaskakująco płynnie (bez marudzących brzdąców z tyłu, a jedynie z podcastami/audiobookami w słuchawkach). Jazda po drugiej stronie drogi w UK wymagała chwili przyzwyczajenia, ale obecnie (po miesiącu) już wchodzę w automatyzm. Nikt nie trąbił, nie migał światłami. Parę tipów dla planujących jechać do Anglii: Kup bilet na prom wcześniej żeby oszczędzić (nawet 30-60 PLN). Ja kupiłem na trasę Dunkierka - Dover, można też płynąć z Calais, ale mi się nie spieszyło więc wybrałem odrobinę dłuższą trasę - około 1,5-2h łącznie z wjazdem/wyjazdem z promu. Przestaw światła (w UK światła oświetlają bardziej lewe pobocze - u nas w PL prawe). Trzeba więc przestawić reflektory, jeśli jest taka opcja, a jeśli nie to kupić specjalne naklejki - można je kupić na promie za 8 funtów. Może trywialne, ale z początku wymaga przyzwyczajenia - ograniczenia są w milach więc przeliczaj (dodawaj 30% do wartości i będzie ok). Uważaj na radary - ich sieć jest naprawdę gęsto usiadana w UK. Jeśli jedziesz na LPG sprawdź wcześniej gdzie są stacje na trasie. Jest ich dość mało (osobiście jeżdzę ok 15 km na stacje któa ma LPG). Dodatkowo pamiętaj o innej końcówce, która stosowana jest w UK. Możesz ją kupić na stacjach beznyznowych w Dover. Klify w Dover zza szyby promu:
  2. To od siebie jeszcze dorzuce po prawie 2 latach uzytkowania 3.6 z 2010. Generalnie - auto mega solidne, niewiele rzeczy z nim robilem, zdaje sie tylko przepustnica byla zatkana i wymagala przeczyszczenia, bo zator spowodowal wyrzucanie bledu silnika (1 cylinder nie palil). Szybka naprawa i (odpukac) wszystko dziala. Jesli chodzi o moc - bardzo sie przydaje na trasie kiedy masz jednopasmowke - wyprzedzanie baaardzo sprawne jest wtedy. Spalanie nie jest jakie okrutne - ja mam LPG (Elpi Gaz), ja kna razie okolo 60 kkm i bez problemow. Trzeba tylko pamieac o czestej wymianie filtrow (szczegolnie w zasmogowanym Krakowie). Bagaznik ogromny, a tylnia kanapa szeroka (mam trojke dzieci i wszystkie sie mieszcza w pelnych fotelikach). Z minusow to moze tyle ze przy ostrzejszej jezdzie troche buja na boki (kwestia zawieszani i wyzsego srodka ciezkosci niz np. Legacy). Ogolnie - polecam!
  3. Outback kupiony 3.6 MY10 z polskiej dystrybucji - wczoraj przywieziony z nad morza, pelna relacja i opis zapewne juz wkrotce w watku Nasze Subaru. Jednoczesnie chcialem wszystkim wam podziekowac za rady i info. Szczegolne podziekowania dla uzytkownika kamin za cenne info o kupionym egzemplarzu! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. taa, po glebszym zastanowieniu diesel NIET. Teraz mi sie wydaje ze tylko 3.6 jesli juz
  5. Wg zapewnien jednego z ASO po 2011 roku juz nie powinno byc problemow z silnikiem, ale a bylbym ostrozny. No i sprzeglo przy manualnej skrzyni jest dosyc .. specyficzne, trzeba sie przyzwyczaic bo moim zdaniem mozna latwo przypalic.
  6. Dzieki wielkie za uwagi. Sytuacja sie troche zmienila bo OBK w benzynie z przebiegiem ponizej 200k jest jak na lekarstwo. Mam za to niedaleko ode mnie do sprzedania diesla z 2012r- ponoc ten rocznik juz byl poprawiony? Od 1 wlasciciela serwisowany w aso i po wymianie sprzegla. Przejechalem sie i jest ku mojemu zaskoczeniu dosc zrywny- czy ktos ma moze porownanie do 2.5 benzyny? O dpfie wiem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Czesc wszystkim, jestem (mam nadzieje) przyszlym posiadaczem Subaru Outback IV. Juz zalozylem nowy watek i dostalem odpowiedzi za co z gory dizeki wszystkim.
  8. dzieki wszystkim za odpowiedzi. Ten z Gdanska wydaje sie w porzadku, tylko troche daleko z KRK:) ale poogladam, dzieki! Taszczenie auta do KRK do EFreya ma sens jesli bedzie w miare blisko auto, ewentualnie wydanie pare stowek na opinie ekspercka z firmy ktore sie tym profesjonalnie(jakies godne polecenia?) 300-400 ZL mniej weicej to kosztuje jak patrzylem na szybko. Jakies opinie na temat silnika 3.6? Myslalem raczej nad 2,5 (nie bede szalal, dzieci z tylu..:) on i pewnie koszty eksploatacji sporo wyzsze przy 3.6? dodaje jeszcze kilka ogloszen, gdyby ktorys z forumowiczow cos wiedzial na temat tych egzemplarzy: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-4x4-automat-szyberdach-2013-r-zamiana-ID6yx8OH.html - to jest dosc ciwkawe: 'lub zamiana na ciagnik siodlowy' https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-subaru-outback-kultowy-silnik-h6-fvt-ID6zCh3T.html https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-2-5-bi-fuel-167km-cvt-skora-navi-ksenon-org-lakier-kamera-europa-ID6zzRJl.html https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-2-5-benzyna-swiss-edition-ID6zCb6d.html https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-2-5-ID6zrxDc.html z gory dzieki za wszelkie opinie
  9. Czesc, to moj pierwszy post na forum. Przeczytalem juz chyba wszystkie watki dotyczace wad i zalet Outbacka i jestem zdecydowany na wersje IV, produkowana od 2009 do 2014 roku. Potrzebuje auta, ktore zmiesci moja 3jke dzieci z tylu (juz mierzylem foteliki, wchodza). Po przeczytaniu watkow o dieslach, zdecydowalem sie ze bedize benzyna, dodatkowo z LPG. Chcialbym poprosic uzytkownikow/znowcow, zeby wpisali na co zwrocic uwage przy kupnie (poza standardowymi rzeczami wypisanymi ponizej) - bede na dniach jezdzil i oglada poszczegolne sztuki (jestem z Krakowa wiec zaczne kolo siebie): - silnik (z boxerami nie mialem wczesniej do czynienia) - czy rowno pracuje - zawieszenie (stuki, zgrzyty) - karoseria - ubytki, nierowne szpary przy laczeniach etc - wnetrze - stopien zuzycia Prosze dajcie znac na co zwracaliscie uwagi przy kupnie swoich uzwanych Outbackow - bede wdziewczny za kazde info! dzieki z gory pozdrawiam
×
×
  • Create New...