Skocz do zawartości

shepard

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia shepard

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Też skłaniam się ku manualnej skrzyni, nie przeszkadza mi wachlowanie biegami. Co innego gdyby automat nie pogarszał osiągów. Slawskip, czyli rozumiem, że pomiędzy 2.0 150, a 165 nie ma zbytniej różnicy? Oba są DOHC? 2.5 odpada, ze względu na duże prawdopodobieństwo UPG.
  2. To może inaczej. 2.0 (137, 150 i 165 KM), 2.5 (165, 173). Który z tych silników jest najbardziej dynamiczny? Warto skupiać się na jednym silniku czy nie ma to sensu, ponieważ różnica jest znikoma?
  3. Żadnej prowokacji. Aktualnie jeżdżę Megane I 1.6 110KM i kolejny samochód ma być dynamiczniejszy. Subaru ma po prostu to "coś" i biorę je pod uwagę, a na H6 czy GT mnie po prostu nie stać.
  4. Cześć, jaki silnik będzie najdynamiczniejszy w Legacy IV? Nie licząc H6 i GT. Jest między nimi spora różnica? Najlepiej jakby wypowiedziały się osoby, które miały do czynienia z tymi silnikami
  5. Strasznie szybko, nie spodziewałem się. Robiąc to lub mając papier po poprzednim właścicielu że UPG było robione, to mam spokój na kolejne +/- 180K? Rocznie robię jakieś 15k. Nie ukrywam, że kupując auto i w międzyczasie wyłożyć 6-10 tys na UPG to dla mnie po prostu za dużo, a gdzie jeszcze inne rzeczy. Coś czuję, że jeżeli wybiorę Subaru to wybór sercem, nie rozumem Każdy silnik oprócz h6 oraz 2.5 Turbo ma ponad 9s do setki? Naprawdę są takie małe różnice między wszystkimi benzynami? Oprócz H6 oraz 2.5 Turbo, które jest najbardziej dynamiczny? Znalezienie h6 jednak nie będzie chyba proste
  6. Od czego zależy wywalenie UPG? Jest to powszechne w H6 czy spowodowane zaniedbaniem ze strony użytkownika? Jak się spisuje automat w tym aucie? Osiągi nawet z automatem mnie zadowolą, ale jak z awaryjnością?
  7. Cześć, jednym z samochodów, które biorę pod uwagę jest Subaru Legacy IV. Koniecznie sedan, 3.0, obojętnie automat czy manual, lift czy przedlift. Ile muszę przygotować +/- $$$? Nie licząc pakietu startowego. 20-23 wystarczy czy odpuścić w takiej kwocie. Wiadomo, że mogę kupić drogo i będzie gruzem, ale pytam tak orientacyjnie Jak wygląda regulacja zaworów w tym silniku? Rozumiem, że trzeba wyciągać silnik, tak? Jakie są +/- koszta, razem z robocizną? Na ile to starcza km? Nie będę montować LPG.Jest coś szczególnego na co powinienem zwrócić uwagę w tym modelu, z tym silnikiem?Jak wygląda sprawa z rdza?Jak z dostępnością części typowo ekloatacyjne? Nie chciałbym czekać tygodni na części. Rozrząd jest na łańcuchu. Ile kosztuje jego wymiana, jeżeli poprzedni właściciel nie wymieniał?To chyba tyle, liczę na Waszą pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...