Skocz do zawartości

shepard

Nowy
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O shepard

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..
  1. Legacy IV - wybór silnika

    Też skłaniam się ku manualnej skrzyni, nie przeszkadza mi wachlowanie biegami. Co innego gdyby automat nie pogarszał osiągów. Slawskip, czyli rozumiem, że pomiędzy 2.0 150, a 165 nie ma zbytniej różnicy? Oba są DOHC? 2.5 odpada, ze względu na duże prawdopodobieństwo UPG.
  2. Legacy IV - wybór silnika

    To może inaczej. 2.0 (137, 150 i 165 KM), 2.5 (165, 173). Który z tych silników jest najbardziej dynamiczny? Warto skupiać się na jednym silniku czy nie ma to sensu, ponieważ różnica jest znikoma?
  3. Legacy IV - wybór silnika

    Żadnej prowokacji. Aktualnie jeżdżę Megane I 1.6 110KM i kolejny samochód ma być dynamiczniejszy. Subaru ma po prostu to "coś" i biorę je pod uwagę, a na H6 czy GT mnie po prostu nie stać.
  4. Legacy IV - wybór silnika

    Cześć, jaki silnik będzie najdynamiczniejszy w Legacy IV? Nie licząc H6 i GT. Jest między nimi spora różnica? Najlepiej jakby wypowiedziały się osoby, które miały do czynienia z tymi silnikami
  5. Pomoc przy zakupie Legacy

    Strasznie szybko, nie spodziewałem się. Robiąc to lub mając papier po poprzednim właścicielu że UPG było robione, to mam spokój na kolejne +/- 180K? Rocznie robię jakieś 15k. Nie ukrywam, że kupując auto i w międzyczasie wyłożyć 6-10 tys na UPG to dla mnie po prostu za dużo, a gdzie jeszcze inne rzeczy. Coś czuję, że jeżeli wybiorę Subaru to wybór sercem, nie rozumem Każdy silnik oprócz h6 oraz 2.5 Turbo ma ponad 9s do setki? Naprawdę są takie małe różnice między wszystkimi benzynami? Oprócz H6 oraz 2.5 Turbo, które jest najbardziej dynamiczny? Znalezienie h6 jednak nie będzie chyba proste
  6. Pomoc przy zakupie Legacy

    Od czego zależy wywalenie UPG? Jest to powszechne w H6 czy spowodowane zaniedbaniem ze strony użytkownika? Jak się spisuje automat w tym aucie? Osiągi nawet z automatem mnie zadowolą, ale jak z awaryjnością?
  7. Pomoc przy zakupie Legacy

    Cześć, jednym z samochodów, które biorę pod uwagę jest Subaru Legacy IV. Koniecznie sedan, 3.0, obojętnie automat czy manual, lift czy przedlift. Ile muszę przygotować +/- $$$? Nie licząc pakietu startowego. 20-23 wystarczy czy odpuścić w takiej kwocie. Wiadomo, że mogę kupić drogo i będzie gruzem, ale pytam tak orientacyjnie Jak wygląda regulacja zaworów w tym silniku? Rozumiem, że trzeba wyciągać silnik, tak? Jakie są +/- koszta, razem z robocizną? Na ile to starcza km? Nie będę montować LPG.Jest coś szczególnego na co powinienem zwrócić uwagę w tym modelu, z tym silnikiem?Jak wygląda sprawa z rdza?Jak z dostępnością części typowo ekloatacyjne? Nie chciałbym czekać tygodni na części. Rozrząd jest na łańcuchu. Ile kosztuje jego wymiana, jeżeli poprzedni właściciel nie wymieniał?To chyba tyle, liczę na Waszą pomoc!
×