Jump to content

pokolenie1991

Nowy
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About pokolenie1991

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Subaru Forester '97
    Subaru Forester '00

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Postanowiłem że w to pójdę i będę dbał i pchał kasę bo chcę. Chcę i zrobię.... Bez względu na negatywne opinie mówiące, że jeszcze nie ma 25 lat, że co konserwator to opinia... Chcieć to móc:)
  2. Jeden z pierwszych egzemplarzy na starym kontynencie a na poważnie zawsze chciałem kupić trupa i go wyremontować w celu rejestracji na żółte tablice. Jeżeli sie nie uda bo stwierdzą że nie jest wartościowy w żaden sposób to zawsze istnieje możliwość utworzenia statutu pojazdu zabytkowego co jest czymś innym niż pojazd zabytkowy. Co do napraw, pojawił się wyciek spod głowic więc jak już je zdejmować to trzeba będzie sprawdzić cylindry,panewki etc. A uszkodzony mam też krzyżak przy skrzyni... Taki zakres prac pozostał.
  3. Zdaje sobie z tego sprawę. Zdaję sobie również sprawę, że przy takim manewrze współwłaścicielem pojazdu staje się skarb państwa. Obostrzeń jest sporo i nie raz nad tym myślałem. Właśnie ktoś musi być pierwszy
  4. Od niedawna czyli od kiedy? Jak szukałem było 25 lat, nieprodukowany od 15... Zgadza się dla mojego egzemplarza za 4 lata. Zgadza się! Dlatego nie napisałem że już teraz, a powoli szykuje auto zmiany statutu.
  5. Jestem pewien na 100%. Myłem go już 2x i cały czas z tych samych miejsc wycieka. 25 lat pyknie niebawem-dlatego mi się nie śpieszy. Skoro da radę zarejestrować merca 124 jako zabytek to da radę też starego Forestera z pierwszych miesięcy produkcji- a przyjemność jazdy takim autem jest nie do opisania . A jestem już po pierwszych rozmowach z rzeczoznawcą i on nie widzi wielkich problemów jeżeli będzie utrzymany w oryginalne.
  6. Witajcie! Niestety po kapitalnym remoncie (blacha,lakier,zawieszenie,elektryka) przyszedł czas na silnik i napędy. Po ustawieniu zaworów pojawił się wyciek spod głowic w moim Forku z 97 roku 123 kuce. Ja nie podejmę się naprawy z pominięciem warsztatu znającego problemy związane z tym silnikiem. Mimo że jestem z Łodzi mogę zawieźć boxera gdziekolwiek w Polskę byleby zakład przeprowadził naprawę jak się należy. Stąd pojawia się pytanie o adres i opinie pozytywne jak i negatywne warsztatu ogarniającego temat silników z Subaru. Dodam jako ciekawostkę że szykuję pojazd na żółte tablice, więc bubla nie przepuszczę. Nie zależy mi na czasie, tylko na jakości. Pomożecie?
  7. Ja już podjąłem decyzję że jadę bez liftu, bez metalowej osłony i na gorszych oponach do terenu-przetestuje Continental... W razie czego paczka trytytek, podstawowe narzędzia, w razie czego wezmę drugi alternator,cewki zestaw do kołkowania opon i w drogę! ewentualnie chłodnice, ale jest to temat do dłuższego namysłu przy znieczulaczu
  8. Skoro w OB nie jest potrzebny lift, żeby nie zostawić nic spod podłogi to jest to Subariada Light czy klasyczna terenowa, bo już się pogubiłem trochę
  9. Mniejszy może jest, ale mam felgi 15" stalowe, a 16" alu, których nie chcę zdemolować. Chyba jednak pojadę na szosówkach
  10. Mógłbyś podzielić się swoją opinią o Geolandarach na Forku ? Niestety 215/75r15(najmniejszy obecnie produkowany rozmiar BF) nie zmieści się przy amortyzatorach, a ledwo co kupiłem 4 nowe, więc nie śpieszno mi z ich wymianą tylko po to żeby założyć BF
  11. Generalnie jak jadę na lotnisko to na autostradzie nie schodzi poniżej 160, ale to mają być koła do jazdy 'wycieczkowej' czyli max 120 chyba, że autostrada no to hulaj dusza piekła nie ma Jednak bądźmy szczerzy... Jak jadę na wakacje, albo mam urlop to nieśpiesznie się poruszam... Z czasem walczę w pracy @Przemekka ogólnie z tego co piszesz to jedyną wadą tych opon to hałas... Jednak ma to swoje plusy-z daleka auto brzmi jak poważna terenówka Poza tym pozostaje kolejne pytanie na szybko: Czy 215/75r15 wejdą na fabrycznych felgach i nie będą obcierać o wszystko naokoło
  12. Generalnie doczytałem, że BF mają oznaczenie M+S i homologacje zimową i nadają się jako opona wielosezonowa... Więc jak już załżę to miałbym spokój na lata bez zmiany kół lato/zima. Hałas mi nie za bardzo przeszkadza, więc na to nawet nie zwracam uwagi. Opon nie kupuje się codziennie, a to jedyny kontakt z ziemią, więc chyba nie warto oszczędzać Padła propozycja zakupu Geolandarów.. Tu sprawa się trochę komplikuje ponieważ wyczytałem, że są bardzo nieprzewidywalne na mokrym asfalcie. Więc szybko wróciłem do klasyki gatunku 1-0 dla BF.
×
×
  • Create New...