Skocz do zawartości

wiktoriano

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wiktoriano

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Podpinam się pod temat, u mnie jest to samo. Czasami samo się przyciemnia, a często samo gaśnie i się zaświeca zegarek i spalanie. Wyciągałem to już raz, ale nie stwierdziłem, żadnych fizycznych widocznych wad. Zimny lut?
  2. Dzień dobry. Temat pewnie już był wałkowany, ale być może wymaga odświeżenia, zwłaszcza, że chyba chiński postęp już się w końcu zatrzymał na jakiś konkretach. Jakie są linie komunikacji z portem OBD2 i do czego służą? np. ELM327 - odczyt i kasowanie błędów ? Coś jeszcze? Znalazłem takie coś w sieci Szukam czegoś do Subaru Legacy IV 2003r. oraz Audi A4 B5. Miałby służyć do czegoś więcej niż odczyt i kasowanie błędów. Np. znajomy ma Reno Master w której szarpie przy dodawaniu gazu i przydało by się odczytać czasy wtrysków lub ew. je przeprogramować. ELM327 Bluetooth BT OBD2 + PL SDPROG Android? Czy może MULTIDIAG 2019 TESTER INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY OBD? Proszę o pomoc i informację
  3. Witam ponownie. Udało się mi zrobić z ta przekładnia. Jeździłem od mechanika do mechanika, nawet po warsztatach specjalizujących się w regeneracji maglownic (dorabiają te przy przekładni), aż w końcu wujek z serwisu aso powiedział mi, żebym szukał w firmach, które produkują hydraulikę siłową. W mojej okolicy (małopolskie / śląskie) jest kilka takich i na szczęście jedna firma mi to zrobiła. Firma Hydro z Bielska Białej - koszt 500 zł brutto za odcinek stalowy od maglownicy do łącza na gumowe, które idą do pompy, za krótkie przy przekładni 300zł powiedział, ale te dorobić można taniej tam gdzie przekładnie naprawiają. W aso te przewody 1500zł, ale chyba razem z gumowymi, ale nie jestem pewien (bez tych przy przekładni krótkich, cienkich). Efekt na zdjęciu niżej. Warunkiem wykonania usługi jest wcześniejsze wysłanie zapytania ze zdjęciem dorabianych przewodów pod adres przewody@hydro.com.pl, telefon na warsztat 33 829 87 37 ORAZ STARE KOŃCÓWKI PRZEWODÓW Ja to zrobiłem w ten sposób Przetłoczenie w miejscu gdzie przewody łączą się z gumowymi uległy znacznej zmianie (rys. 2,3,4) Poprosiłem o sprawdzenie szczelności, jednak Pan zapewniał mnie, że nie jedną taką maglownicę robili i nie ma potrzeby sprawdzania, jak zwykle dałem się w chuja zrobić i uwierzyłem. Nie obyło się bez wkurwiania się. Dostałem miedziane podkładki "jakby czasem lało", po przykręceniu przy przejściu na gumowe bez podkładek przewody goniły luzem wiec musiałem założyć podkładki, niestety dostałem 4 o takim samym rozmiarze na przewód fi8 (są dwa przewody, które idą w stronę pompy, jeden Fi8, drugi fi 10 ) więc przy fi 10 wyglądało to tak Nie miało to szans uszczelnić. Akurat nie miałem czasu, ale miałem przewód miedziany fi 10 więc rozciąłem kawałem wzdłuż i wszerz zrobił się kwadrat, rozwierciłem, kątówką objechałem dookoła i zrobiła się podkładka. Po założeniu maglownicy i wymianie płynu na ElfMatic G3 pompa wyła przez kilka minut, potem jak spuściłem na koła i poczuła obciążenie to znów wyła, ale po kilku minutach i kilometrach wróciło wszystko do normalnej pracy. Pomimo nieszczęsnej podkładki dziękuję firmie za dorobienie przewodów. Podsumowując Firmę polecam, pod warunkiem, że sprawdzą szczelność i podpiszą się pod tym. Można do nich robić wysyłki kurierem Podsumowując całość - myślałem, że mnie szlak trafi przy tej przekładni, a tu jeszcze w A4 B5 mam do wymiany, na szczęście kupuję regenerowaną cała, ale podobno wymiana przekichana, mechanik 300 powiedział za demontaż i montaż. Pozdrawiam :)
  4. Wiecie może gdzie kupić przewody do przekładni kierowniczej do legecy IV 2.0? Obdzwoniłem wszystkich w mojej okolicy, sklepy i od regeneracji i nikt nie ma. Chodzi o przewód stalowy pomiędzy przekładnią, a przewodem gumowym, który wchodzi do pompy. Myślałem, że kupię komplet z przewodem gumowym, ale też nie ma tych gumowych Tam jest jakieś Fi9 ze złączką M10, albo M11. Proszę o pomoc.
  5. wiktoriano

    Jak sprawdzic napęd

    Dobra już wiem, napęd sprawny, jednak różnica jest znaczna w porównaniu z Kia sportage I lub Grand Vitara I. Legacy ledwo wyjeżdża
  6. wiktoriano

    Jak sprawdzic napęd

    Kupiłem, ale nie wiem czy się nie wje...łem, panowie powiedzcie czy jak stoję pod lekką górkę w dół na śniegu i cofam na wstecznym to kręcą się mi tylko przednie koła.. Tak ma być? jeszcze z tylniego mostu się mi leje jakiś płyn żólto zielonkawy...
  7. wiktoriano

    Jak sprawdzic napęd

    No, ale tutaj jest napisane, że S-AWD ma LSD i VCU, co prawda pytanie było o Subaru Imprezie GT MY99, ale dotyczyło S-AWD. Znów zapytam inaczej, żona da rade wyjechać w zimie (np. błoto poślizgowe) pod bardzo ujową górkę z dwójką dzieci? quattro ostatnio nie dało radę, ale zrobił gościu błąd bo jechał w 4 osoby i wrzucił 1-wszy bieg. https://www.subaru.pl/tech-symmetricalawd.html Na samym dole o AWD jest też napisane
  8. wiktoriano

    Jak sprawdzic napęd

    Panowie, jestem na etapie wyboru samochodu i jak zacząłem szukać coś o napędzie to zgupłem.. Moje pytanie, czy w Legacy występuję AWD lub S-AWD? bo widzę, że niektórzy sprzedawcy nie piszą wiele o napędzie, a inny zaś pisze, że blokada itp. Skrzynia Manual Chyba za trudne pytanie zadałem bo nawet w serwisie nie wiedzieli Zapytam inaczej. Jak jest drążek od reduktora to oznacza S-AWD?
  9. Ok. Dzięki. Pytanie za 10 punktów. Nie mogę znaleźć ramki żeby zamontować radia 2 din u góry, zamiast schowka pomiędzy nawiewami. Istnieje taka w ogóle do tego modelu?
  10. Ktoś wcześniej napisał 30-50 kkm, niech se jest nawet 60kkm
  11. Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Podsumowując EJ202 - 136 KM - gniazda zaworów nieutwardzane - regulacja na śrubki bez wyciągania silnika, co 40 tyś. km EJ204 - 150KM - gniazda zaworów nieutwardzane - regulacja na płytki i wyciąganie silnika, co 40 tyś. km EJ20F - 165KM - utwardzane gniazda zaworów - regulacja na płytki i wyciąganie silnika, co 100 tyś. km
  12. No dobrze, ale czy EJ202 ma utwardzane gniazda zaworów czyli regulacja co 100 tyś km.? Czy 136 KM to tylko EJ202 czy są jeszcze jakieś 136 KM z innym oznaczeniem? Coś mi się kojarzy, że ktoś pisał o 136 KM i utwardzanych gniazdach zaworów... hmm..
  13. Witam. Odświeżam starego kotleta, byłem dzisiaj oglądać Legacy z 2005r. i na tabliczce znamionowej przy engine było napisane EJ202... z tego co piszecie to powinien być albo EJ204, albo EJ20F, zaś na kolektorze był znaczek EJ20 i brak dalszych oznaczeń. Bardzo proszę o pomoc. Poza tym samochód był spawany, szpachlowany, malowany... eee szkoda gadać Bardzo proszę o odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...