Jump to content

gugel

Użytkownik
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About gugel

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Skąd
    opole-norymberga
  1. Wielkie brawa :!: w końcu subaru wygrało i to diesllem..he he :cool: a co
  2. Ja tam serwisuję w ASO Dzierżoniów, i powiem tyle, że chłopaki się przykładają. Owszem, zawsze może się coś zdarzyć, ale akurat tam to sam szef serwisu jest głownym mechanikiem i dopilnowuje, sprawdza :!: Także narazie jestem spokojny o moje furki.Oby tak caly czas... :grin: no i oby wszedzie tez się przykładali to bedzie już wogule bardzo milo,bez względu na region. :wink:
  3. Ten Type-R wylądował dzisiaj w serwisie w Dzierżoniowie,bylem tam dzisiaj i są tam jeszcze dwa na placu.Jeden jest w trakcie budowy, jak rozmawiałem z szefem mówił, że jeszcze dwa czekają w kolejce na przekladke.Więc trochę tego będzie...
  4. Vert Najzajebitszy radiowóz jaki widzialem, :shock: oby tak dalej,wielkie pozdro i szerkości.. :wink:
  5. Jest w zbiorniku i to dwa mniejszy i w obudowie.
  6. Prodrive podawał swego czasu że miało 240PS ale kto to dzisiaj wie. :roll: Napewno ma więcej niż 200 i to jest dobra wiadomość
  7. Można spokojnie zgodzić się z Tomaszem 555.Ja serwisuję swoje dwa dobra w ASO Dzierżoniów i powiem,że też tam wyglądem nie zachwyca ale za to naprawdę wiedzą co robią.Także lepiej jechać do sprawdzonego serwisu niż póżniej żałowac . :wink: Z drugiej strony tam gdzie serwisują więcej marek to to wygląda że robią wszystko i nic :neutral:
  8. Krist dziwne ale jak rozmawiałem z szefem ASO Dz-ów to zdziwił się :roll: i odpowiedział cytuję.. jeżeli obudowa jest ok to mają pełny set naprawczy i z naprawą nie ma problemu.Życzę powodzonka w rozwiązaniu problemu :wink:
  9. gugel

    Obroty Forester

    Ale Ty masz outbacka i inną elektronikę więc w czym problem? Zgodziłbym się jeżeli by chodziło o taki sam egzemplarz. A co do istnienia ..to lepiej nic nie pisać jak pisać glupoty,o ale Ty wiesz lepiej.
  10. O! czyżby znów chce naprawiać w ASO? Zdecyduj się człowieku,raz mowisz że tam jest dobrze,raz żle ? Chyba faktycznie wiosna Panie Andrzeju bo niektórym sie chyba klimat odmienił
  11. gugel

    Obroty Forester

    A jak ma chodzić według Ciebie na zimnym na 600obr.Zaczyna sie szukanie dziury w całym ale u Ciebie to normalne.No ale jak zwykle to ASO jest winne czy się mylę Panie Szulczyk?
  12. Owoc666 polecają najlepszy a nie najmodniejszy....bo moda przemija i to dość często
  13. Co niektórzy to tylko czekają na Ich pomyłke lub wpadkę,tylko czego tak mocno sie dopytują.Ciekawa sprawa..
  14. Temat sprawdzony i to nie jest ten sam produkt.Chodzi o drobne parametry ale to nie to samo ale ryzykuj.
  15. Zapytaj w ASO Dzierżoniów o co dzwonie to mają,może załatwią Twój problem..warto zapytać. :wink:
×
×
  • Create New...