Skocz do zawartości

przemo-85

Nowy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wesoła
  • Auto
    Subaru Forester 2.0 Bi-Fuel 158 KM 2008r

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia przemo-85

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. witam sam to robiłeś czy warsztat ? i podja jakie to łożyska jesli można ?
  2. Witam W moim subaru forester 2008 pojawilł sie dżwiek jak by szum łożyska bo ciezko okreslic co to, jednak jest on słyszlany od 40 do 70 km ale w momencie gdy samochod dostaje obciążenie dodajemy gazu auto ciagnie i slychac, natomiat na biegu jalowym czy nawet na biegu bez obciążenia nic nie slychac. Czy może to byc ktores łożysko w tzw dupce skrzyni czy tez może podpora wału ??????????
  3. witam juz poruszałem temat nie rownej pracy silnika w innym poscie wymieniłem cewki na nowe swiece i nic dalej tak samo a po diagnozie pokazało błedy ktorych nie da sie usunąc. sprawdzałem wszytskie przewody masujace i nic dalej tak samo. raz chodzi dobrze za chwile nie rowno takie telepanie i tak n a przemian
  4. regulacje LPG robilem bo pierwsze myslalem ze to moze przez wtryski od gazu ale sa ok a jaki koszt regulacji zaworow ile to szarpnie i kwestia czy da sie bez wyciagania silnika
  5. nie ma kabli tylko cewki a zawory nie wiem kiedy byly robione auto z włoch
  6. normalnie w aucie sprawdzasz i jest caly czas tak samo a tutaj z jednej strony szabelki mniej z drugiej pokazuje wiecej a wymiane robilem sam wiec zlany byl do zera i jeszcze skrzykawka + wezyk co dalem rade to wyssalem z miski wlalem 4 L i bylo prawie na max teraz zalany jest Valvoline SYNPower 5W40 temat cewek jest 4 szt w tym silniku nie ma jednej centralnej jeszcze bardziej powazny problem Problem polega na tym, że nie równa praca silnika , trzęsie nim strasznie momentami aż wpada w taki rezenonas, że cala buda się telepie na wolnych obrotach. Tlepanie w zalezności jak mu się dzieje raz lekko raz szapie. Nie moge wyczaić jaki problem. A druga sprawa, co nie zawsze się zdaża ale czasami tak ma, że w trakcie przyspieszania zaczyna tak szarpać ze trzeba odpuscić bo nie da się jechać tak jest na LPG natomist na benzynie wyczuwalne to jest ale znacznie mniejna LPG normalnie nim jebie tak, że nie da się jechać. Ma tak po rozgrzaniu silnika. Po zgaszenieu i ponownym odpaleniu ustepuje. Wymieniłem na próbe cewki używka i nic jeszcze cześciej szarpal jak na tych które posiada. Odpinałem sondy i nic. Wymieniłem świece na nowe. A i czy zastosowanie emulatora 2 sondy da coś, żeby nie świecił "check"
  7. a pamietasz moze gdzie je kupowales ? bo za taka kase nie znajdzie nigdzie
  8. oznaczenie silnika EJ20F czy jest jakas okreslona norma zurzycia olejeu bo widze ze bierze przy wymianie wlamu mu 4 L z miski wyssalem strzykawka wszytsko co zostalo tak zeby byl pusto i weszlo 4 L czytalem gdzies ze ma wchodzic ok 4 l a juz ponad 1L dolalem a przejechal z 6 tysi na tym oleju nie dymi nie kopci wogole gdzie bym nie popytal mowia janczyk lubi olej ze do 2 L norma
  9. a powiedz mi jak jest z pobieraniem oleju przez te silniki. sprawdzam regularnie co jakis czas dolewam a po powrocie z pracy silnik goracy po ok pol godz sprawdzam szabla cala mokara grobo ponad stan wycieram ponowny pomiar i jest zaledwie pol szabli a masz moze jakies namiary gdzie w dobrej cenie kupic takie cewki ??
  10. Witam które z dostępnych zamienników cewek brać pod uwage DELPHI, JANMOR czy poleciacie jakies inne jeszcze pozdro
  11. Witam Posiadam Subaru Forestera SG 2.0 158 KM LPG fabryczne Bi-Fuel rok 2008Problem polega na tym, że nie równa praca silnika , trzęsie nim strasznie momentami aż wpada w taki rezenonas, że cala buda się telepie na wolnych obrotach. Tlepanie w zalezności jak mu się dzieje raz lekko raz szapie. Nie moge wyczaić jaki problem. A druga sprawa, co nie zawsze się zdaża ale czasami tak ma, że w trakcie przyspieszania zaczyna tak szarpać ze trzeba odpuscić bo nie da się jechać tak jest na LPG natomist na benzynie wyczuwalne to jest ale znacznie mniejna LPG normalnie nim jebie tak, że nie da się jechać. Ma tak po rozgrzaniu silnika. Po zgaszenieu i ponownym odpaleniu ustepuje. Wymieniłem na próbe cewki używka i nic jeszcze cześciej szarpal jak na tych które posiada. Odpinałem sondy i nic. Wymieniłem świece na nowe. A i czy zastosowanie emulatora 2 sondy da coś, żeby nie świecił "check"Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...