Skocz do zawartości

Marcin_79

Nowy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marcin_79

  • Urodziny 02.07.1979

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko-Biała
  • Auto
    Outback 2004, H6

Ostatnie wizyty

277 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Marcin_79

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

18

Reputacja

  1. Możesz rozwinąć temat ?
  2. Zbiornik nie znajduje się powyżej pompy wręcz przeciwnie. W układzie ze zbiornikiem na błotniku jest on na tym samym poziomie a w układzie ze zbiornikiem za lampa jest nawet poniżej pompy. Płyn standardowy ATF DIII
  3. Koła w górę, odpowietrzanie jak w instrukcji , najpierw samą przekładnią a później już na silniku. Po odpaleniu auta pompa chodziła ok przez jakieś 5 minut, żadnych dźwięków, wszystko tak jak powinno być. A później zaczęła się jazda. O ringu nie ruszałem bo pompa przyszła kompletna tzn. z króćcem przyłączeniowym wiec zakładam, że w fabryce o ring założyli. Co do opasek to są to skręcane na klucz 7mm lub płaski śrubokręt, kupione razem z przewodem w sklepie zaopatrzenia hydrauliki siłowej. Serwis manual podaje w takich przypadkach odpowietrzanie do skutku. Ja wymienię jeszcze ten zbiornik żeby wyeliminować ewentualne nieszczelności "na zbiorniczku" i przewód powrotny "na powrocie" między aluminiową rurką a zbiorniczkiem. Plus wymiana całego płynu w układzie. Na tym kończą mi się pomysły. Zastanawiam się jeszcze nad zrzuceniem paska i odpaleniem auta bez wspomagania żeby ATF złapał trochę temperatury od silnika ale żeby pompa nie chodziła zapowietrzona. Może jak będzie bardziej płynny to się lepiej odpowietrzy.
  4. Witam Panowie (i panie) potrzebuje porady od specjalistów. Zaniedbania poprzedniego właściciela doprowadziły do padnięcia pompy wspomagania. Wymieniłem ją na nową, oryginalną Subaru. Do tego doszła wymiana węża między zbiornikiem a pompą (zasilanie pompy) oraz opasek zaciskowych na dostępnych na górze przewodach (powrót do zbiornika). Nowy przewód jest podwójny, zbrojony, stosowany w układach hydraulicznych wiec powinien posłużyć lata. Niestety pompa nadal zasysa powietrze, najprawdopodobniej. Płyn w układzie po chwili pracy pompy robi się jak woda z mydlinami, same bańki powietrza. no i oczywiście sama pompa hałasuje a kierownica "skacze" przy kręceniu. Zamówiłem już nowy zbiornik płynu żeby wymienić i wyeliminować jego ewentualne nieszczelności. Co może być przyczyną zapowietrzania układu? Czy jest możliwe żeby układ zapowietrzał się po stronie wysokiego ciśnienia ? A jeżeli tak to gdzie? Niestety kończą mi się pomysły i czas ( za dwa tygodnie powrót do kraju a auto niesprawne). Dzięki za podpowiedzi.
  5. Z racji miejsca pracy postanowiłem zrobić mały wypad z rodzinka na północ. Najpierw odwiedziliśmy Wioskę Mikołaja. Później ruszyliśmy w dalsza drogę. Niestety droga się skończyła na jakimś Nordkapp, dalej się już nie dało.
  6. Witam Wszystkich Trochę poszukiwań było, trochę przypadku ale w końcu jest. Tym razem Outback z 2004,aktualnie 280 000km na liczniku, oczywiście H6 w benzynie i automacie. Trochę rzeczy do zrobienia jest, głownie kosmetyka i kwestie wizualne ale wszystko po kolei będzie ogarniane. Za nami pierwsze kilometry po zakupie i pierwszy wyjazd w delegacje. 2000km "świnka" (jak go żona nazwala, możne dlatego, że są trzy - dwie naklejki i brelok przy kluczach) łyknęła bez zająknięcia i tym oto sposobem wylądowała w lasach północnej Szwecji. W tej chwili czeka na wymianę olejów (przed wyjazdem nie zdążyłem a akurat trasa dobiła do 10tys. od ostatniej wymiany)
  7. Szacun za wkład pracy Mały off ale mam pytanko skoro o "odnowach biologicznych" mowa. Stosował ktoś z was Raptora jako konserwację? Nadaje się to coś? Kumpel ma Line-X (chyba tak to się nazywa) pomalowanego całego Partola do offroad-u i generalnie chwali. Pytam bo w przyszłym roku szykuje swojego do porządnej odnowy i zastanawiam się czym , żeby mieć spokój na kilka lat.
  8. Witam. Mam dość niecodzienne pytanie. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Legacy BH5 z silnikiem EJ201 (przynajmniej wg numeru VIN - JF1BH5LR51G039717) w automacie. Ogólnie auto trafiło do mnie dość zaniedbane ale powoli wraca do właściwego stanu. Problem polega na tym, że było coś w nim "rzeźbione" i w związku z tym są pewne błędy, z którymi nie mogę się uporać. Ostatnio moje podejrzenie padło na ECU. Wygląda na to, że coś nie do końca styka między jednostką sterującą a silnikiem. Przyczyn może być kilka i chciałbym je wyeliminować kolejno. 1) silnik nie jest faktycznie EJ201 2) wiązka między ECU a silnikiem jest z innego modelu 3) ECU nie jest prawidłowym sterownikiem do silnik W związku z tym mam pytanie do DT. Czy mógłbym uzyskać informacje jaki powinien być prawidłowy sterownik do tego silnika ? Jedną z rzeczy , która utwierdza mnie w przekonaniu "rzeźby" jest błąd P0066 (air assisted injector). Ten układ w moim konkretnym silniku w ogóle nie istnieje. Brakuje wyjścia w przepustnicy, wejścia/trójnika w układzie paliwowym jak i kabli w wiązce. Dodatkowo po 10 miesiącach użytkowania mogę z całą stanowczością stwierdzić, że auto ma zdecydowanie za duży apetyt na paliwo (powyżej 13L/100km w mieście) jak i dość kiepskie osiągi. Dziękuję za pomoc
  9. Marcin_79

    ile wam pali ?

    Też się dorzucę do tematu. Legacy 2.0 NA 125KM. Trasa - w sumie jakiejś dłuższej jeszcze nie było. Jedynie Bielsko-Pyżowice Miasto - 13,2 do 13,5 / 100km
  10. Witam wszystkich. Z natłoku pracy i poszukiwań przegapiłem właściwe przywitanie. Ale już naprawiam swój błąd.
  11. Marcin_79

    Błąd P0066

    Na początku witam wszystkich. Od dwóch tygodni jestem posiadaczem Legacy z 2001 roku w wersji kombi , automat, silnik EJ201 125 kucyków. A przynajmniej katalogowo bo sporo mu chyba uciekło. Auto kupione za niewielkie pieniądze no i niestety wymaga trochę dłubania. Na dzień dobry lista błędów jaka mnie przywitała: P0328 P0444 P0037 P0031 P0066 Na chwilę obecną uporałem się z wszystkimi oprócz P0066. Generalnie prosta sprawa tylko - ktoś dość grubo namieszał pod maską i fizycznie nie mam tego czujnika. Brakuje wtyczki i przewodów powietrznych. Czy ktoś mógłby mnie wspomóc zdjęciami pokazujacymi jak faktycznie powinno to wyglądać ? Schematy poglądowe znalazłem ale schemat swoje a życie swoje. Dzięki za pomoc. Co do błędu grzałki sondy 1 i 2 - brakowało prawidłowej masy na pinie 35 wtyczki B134. Warto sprawdzić zanim ktoś wyda kasę na nowe sondy. Rezystancja powinna być poniżej 5 omów. P0444 - we wtyczce nie-ASO zamienione były piny zasilania czujnika -zamiast 1 i 2 było 2 i 3. Może się komuś przydadzą te informacje. Dzięki za zdjęcia , pozdrawiam Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...