To i ja się dołączę.
1. Jak forester i LPG to albo 2.0 SOHC czyli tylko 125hp albo 2.0 DOHC z silnikiem w wersji EJ20F - mają wzmocnione zawory właśnie pod montaż LPG. W nich należy sprawdzać i ewentualnie regulować zawory co około 100 tys, czyli w zasadzie...razem z rorządem, więc niejako 'przy okazji'.
2. Ja mam właśnie takiego z takim silnikiem, a więc jest to także manual z reduktorem i ten reduktor przy holowaniu bardzo potrafi pomóc.
3. sam zanabyłem go m.in. do ciągania przyczepy, którą nota bene zakupiłem pod koniec grudnia.
4. nie, nie musi być za mały na podróże z przyczepą. Przecież większość rzeczy codziennego użytku będzie...w przyczepie!
5. Ba, ja mam rodzinę 2+2. Jedna córka 4 lata, druga 10 miesięcy. Kupiłem kratkę. Dziecko młodsze wiadomo, wózkowe. W bagażniku mam pełne koło jako zapas. Na wakacje na tydzień się zmieściliśmy. Na zimowiska pożyczyłem boxa i było idealnie.
Jak chcesz uniknąć kłopotów, to po przewertowaniu forum, polecam wolnego ssaka. Jak pod gaz, to tak jak pisałem, niestety konkretne modele. Niestety, bo to mocno zawęża pole poszukiwań.
Ja szukałem ponad 1/2 roku.
Ale, jak chcesz prosto to do holowania kup przede wszystkim diesla. Jak 4x4 to moze X-trail? Też szukałem równolegle ale szybciej znalazłem zadbanego Forka akurat. BTW znalazłem go na gumtree, w innym mieście i nawet nie było telefonu...za to opis był taki, ze wow. A jak go zobaczyłem (a widziałem kilka innych wcześniej), to wiedziałem, ze sprawdzenie w zakładzie to będzie formalność (u mechanika od Subaru w Piasecznie sprawdzałem).