-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Kasztan27
..:: Świeżynka ::.. (1/13)
0
Reputacja
-
Witam mam pytanie w sprawie obrtów silnika z przed 2 lat. Czy uporałeś sie i jak ? Mam podobny objaw w ej 20 na zimnym silniku obroty przy zmianie biegów zostaja na miejscu
-
hej. trudno powiedzieć. w międzyczasie stopiłem tłok i wylądował cały inny słupek z WRX JDM 94-96. objaw ustąpił na 99%, czasami się przywiesza, mam wrażenie, że to na silniczku krokowym, ale nie on jest chyba wadliwy tylko komputer tak steruje - to akurat się dzieje tylko na zimnym silniku, chwilę po uruchomieniu.
szczerze mówiąc nie wydaje mi się, żeby problem był w starym silniku, ale możliwe, że był - trudno powiedzieć.
wcześniej testowałem inny silnik krokowy, inną cewkę, inny TPS - i nic z tych rzeczy u mnie nie poprawiło sytuacji.
po wymianie silnika weszły nowe świece, nowe kable WN, padł też czujnik spalania stukowego, ale to akurat zostało zasygnalizowane przez CEL
wtryskiwacze były czyszczone ultradźwiękami - z dwunastu wybrali cztery w miarę podobnie wtryskujące.
w każdym razie poza tymi nowymi częściami - osprzęt cały został MY98, tylko słupek pasował z 94-96
braliśmy też pod uwagę zawór PCV i czujniki temperatury płynu chłodzącego, ale w końcu już chyba ich nie sprawdzaliśmy
powodzenia w diagnostyce
zacznij sprawdzanie od silnika krokowego, a TPSa przemyśl cztery razy zanim ruszysz, bo potem wrócić do dobrych ustawień nie jest łatwo
-