Skocz do zawartości

Kasztan27

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Olkusz
  • Auto
    Subaru Impreza GD RS EJ20

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kasztan27

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Tpsa nie odkręcałem odkręcałem tylko krokowy odkręciłem. Najlepsze jest to ze wczoraj wymieniłem świece i odłączyłem akumulator na jakiś czas no i po podpięciu i odpaleniu samochodu jest jeszcze gorzej Kolega mi mówił ze musi się zaadoptować przepustnica ale coś nic się nie poprawiło a przejechałem w sumie z 20 km. Przed wyjęciem akumulatora miał na wolnych czasem 1500 1700 jak np. wjeżdżałem w skrzyżowanie a teraz mam 2000. Na postoju normalnie schodzą do 600. Do włączenia wentylatora?
  2. Właśnie chodzi o to że ja wyczyscilem cala przepustnice i zaczęła tak powoli schodzić z obrotów. Przed czyszczeniem był problem ale nie w tym stopniu. Myślę że jak była przybrudzona to może nie było takiego przepływu i obrotu były mniejsze
  3. Linki sprawdziłem odrazu i są luźne myślę że problem tkwi w sprężynie ponieważ jak dopchne wodzik to zamyka się całkowicie
  4. Wyczytałem gdzieś na forum jakiegoś forda
  5. To samo co u mnie a po odpaleniu na zimnym po chwili przydławi go na chwilke i wskakuje z powrotem na ok 1500 obrotów?
  6. Witam. Mam problem z obrotami w Subaru Imprezie 2.0 125km. 2004r. Samochód na zimnym silniku powoli spada z obrotów został podpięty pod komputer i przepustnica nie domyka się jest uchylona na bodajże 0.6 %. Pytanie brzmi czy ona powinna być całkowicie domknięta ? Jedni piszą ze powinna być zamknięta a drudzy ze zamyka się tylko po odjeciu gazu po okolo 3 tyś obrotów podczas jazdy ale to wyczytałem na forum forda ponieważ z subaru nic takiego mi nie znalazło.
  7. Witam mam pytanie w sprawie obrtów silnika z przed 2 lat. Czy uporałeś sie i jak ? Mam podobny objaw w ej 20 na zimnym silniku obroty przy zmianie biegów zostaja na miejscu

    1. diuk

      diuk

      hej. trudno powiedzieć. w międzyczasie stopiłem tłok i wylądował cały inny słupek z WRX JDM 94-96. objaw ustąpił na 99%, czasami się przywiesza, mam wrażenie, że to na silniczku krokowym, ale nie on jest chyba wadliwy tylko komputer tak steruje - to akurat się dzieje tylko na zimnym silniku, chwilę po uruchomieniu.

      szczerze mówiąc nie wydaje mi się, żeby problem był w starym silniku, ale możliwe, że był - trudno powiedzieć.

       

      wcześniej testowałem inny silnik krokowy, inną cewkę, inny TPS - i nic z tych rzeczy u mnie nie poprawiło sytuacji.

      po wymianie silnika weszły nowe świece, nowe kable WN, padł też czujnik spalania stukowego, ale to akurat zostało zasygnalizowane przez CEL

      wtryskiwacze były czyszczone ultradźwiękami - z dwunastu wybrali cztery w miarę podobnie wtryskujące.

      w każdym razie poza tymi nowymi częściami - osprzęt cały został MY98, tylko słupek pasował z 94-96

       

      braliśmy też pod uwagę zawór PCV i czujniki temperatury płynu chłodzącego, ale w końcu już chyba ich nie sprawdzaliśmy

       

      powodzenia w diagnostyce

      zacznij sprawdzanie od silnika krokowego, a TPSa przemyśl cztery razy zanim ruszysz, bo potem wrócić do dobrych ustawień nie jest łatwo

    2. Kasztan27

      Kasztan27

      Wczoraj wyciągłem przepustnuice i silniczek krokowy wszystko wyczysciłem porządnie i nic a co to jest ten TPS?

    3. diuk

      diuk

      throttle position sensor - czujnik położenia przepustnicy - potencjometr przy przepustnicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...