Skocz do zawartości

jawww

Nowy
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam. Pacjent wrx 2001. Czytałem ze po spieciu zielonych wtyczek pod kierownica i włączeniu zapłonu auto wchodzi w tryb test mode i zaczynaja sie załączac wentylatory i cyka cała elektronika... A wlasnie solenoid nie reaguje i nie przepuszcza powietrza. Po podlaczeniu go na krotko 12v otwiera sie bez problemu zreszta mam na podmiane drugi i dziala tak samo. Po odpaleniu samochodu i odpieciu wtyczki pokazuje 12v lecz po podlaczeniu napiecie spada do zera a solenoid jest ciagle zamkniety. Po dodaniu gazu pojawia sie napiecie i solenoid zaczyna minimalnie popuszczac. Myslalem ze to ecu lecz po podmianie na inny sytuacja bez zmian. Podczas jazdy objawia sie to szarpnieciami przy WOT. Ktos ma jakoes pomysly dlaczego nie dziala w tym testmode? Jest miedzy solenoidem a ecu jakis przekaznik lub wzmacniacz?
  2. Słupek z forestera do wrxa ?

    Wrx 01 nie ma zmiennych faz o ile dobrze myślę zmienne byly w sti tylko?
  3. Słupek z forestera do wrxa ?

    a idzie jakos konkretnie rozpoznac czy to silnik imprezy czy forestera? nie zrzucając pokryw zaworowych? czy wał korby tłoki są takie same?
  4. Witam serdecznie:) Niedawno kupiłem impreze wrx 2001 bug z padnietym silnikiem. Kupiłem silnik do niej który wg sprzedającego był z imprezy ale jednak troszke sie różni od mojego starego i mam przypuszczenia ze to z forestera 2.0t Wiecie jak rozróżnić dokładnie te silniki? różnice jakie zauważyłem to kruciec płynu chłodzącego jest troszke pod innym kątem inny intercooler i pare rzeczy przy dolocie. jeśli to faktycznie forester to czy jeśli przełożę swoj cały dolot, elektyke, cooler itp czyli nowy sam słupek bedzie to działac?? z tego co wiem forester ma 170km a moj wrx 218 i niewiem juz sam. czytałem o tym ale konkretnej odpowiedzi nie znalazłem:( pozdrawiam
×