Skocz do zawartości

Piotr Bednarczyk

Nowy
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Forester I 99r 2.0 125

Ostatnie wizyty

265 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Piotr Bednarczyk

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam, mam pewien problem i nie mogę zdiagnozować z kąd. Mianowicie auto przy cofaniu Skrzypi jak nie naoliwiona furtka, ten problem pojawia się też przy hamowaniu silnikiem. Dźwięk jak by metal o metal tarł. Zdiołem osłonę wyczyściłem błoto i wszystkie łączenia ruchomych elementów wału aż do skrzyni. Dźwięk dochodzi ztak jak by skrzynia a silnik, sprawdziłem pasek alternatora jest ok a dźwięk tylko przy cofaniu i hamowaniu silnikiem.
  2. Ja u siebie zastosowałem okrągłą tulejkę. Przewierciłem trzpień założyłem tulejkę i podkładkę żeby ramię nie spadało 2 lata tak mam zrobione i nic się nie dzieje. Kiedyś zobaczyłem czy się nie wycierają elementy ale wszystko było ok więc polecam ten sposób. Nie mam zdjęć bo bym podesłał.
  3. Za 200 zł kupisz zestaw sprężyn i wyjdzie na to samo... Chociaż nie bo na tych co mam jest bardziej sztywny i moim zdaniem lepiej się trzyma drogi nie buja nim tak ale komfort jazdy w terenie spadł troszkę
  4. A jaki koszt jest? Gdzie kupić? jak się je zakłada? Co że śrubami ? Czy są w zestawie? I czy to tworzywo się nie topi jak hamulce się rozgrzewają
  5. Sprężyny od Renault 25 po małej modyfikacji... Ktoś powie że się sprężyn nie spawa... Fakt w miejscu w którym pracują ok albo że rozhartujesz ok ale dospawany tylko jeden pierścień żeby nie wypadła z mocowania i jeżdżę tak spory kawał czasu i wszystko ok więc śmiem twierdzić że ludzie którzy twierdzą jw napisałem mają 50% racji A tak troszkę z innej beczki... Słyszeliście może o dystansach z tworzyw sztucznych bo coś mi się o uszy obiło?
  6. Zakupiłem środek do płukania układu chłodzenia... Masakra ile czasu schodzi z usunięciem osadów ( siedem razy zalany wodą destylowaną i dopiero ostatnie było ok) po tym zabiegu płyn do chłodnic plus koncentrat, bo wiadomo zawsze wody coś zostanie ;). Efekt taki iż może szybciej łapie temperaturę, płyn w układzie takiej barwy jak wlałem i nie jest mętny oraz musiałem pozmieniać opaski na wężach bo w niektórych miejscach zaczęło przeciekać np. Ten wężyk zaraz nad termostatem. Efekt końcowy jest taki że nie wiele to zmieniło... Więc uważam że musi tak być... Chyba że ma ktoś może forka bez klimy i sprawdzi... Czy jak włączy nawiew z gorącym powietrzem i przejedzie jakiś dystans, to czy chłodnica jest ciepła czy tylko jej górna część
  7. U mnie 215/60/16 zdają się za małe i zmieniłem na 205/70/15 ale też za małe a nie chcę dystans zakładać, luzu do amorka jeszcze jakieś 2 cm jest
  8. Przy moim forku i tych oponach które mam jest jeszcze około 2- 2.5 cm luzu na promieniu więc ogólnie mogę coś jeszcze powiększyć oponkę ale jeszcze szerokość wchodzi w grę miałem 215/60/16 i za niskie były
  9. Korek jest sprawny. Mechanik stwierdził że termostat ale jest nowy i chłodnica powinna się cała nagrzać wtedy by mogło nie puszczać. Czy możliwe że kamień w chłodnicy? Zamierzam wlać jakiś odkamieniacz do układu ale nie wiem jaki zadziała używał ktoś czegoś takiego?
  10. Problem polega na tym iż jak jeżdżę na nawiewie chłodnica jest zimna u dołu tylko góra gorąca i woda wpada do zbiornika przelewowego. Termostat wymieniony. Co lepsze jak jeżdżę na nawiewie temperatura ok i z wyłączonym też ok. Raz miałem sytuację taką że na szybszej trasie w zimę chłodnica zimna wąż z dopływem ciepły ale zgnieciony odpływ zimny nie zgnieciony po otwarciu korka chłodnicy dopiero wszystko się zapowietrzoną i puszcza i brakuje płynu bo wyleciał przez zbiornik wyrównawczy. Miał ktoś tak ? A i dodam że strasznie długo łapie temperaturę
  11. Witam. Może ktoś próbował zakładać baloniki do forka interesuje mnie największy rozmiar który wejdzie i nie będzie obcierał o kielich mam 15/70/205 i jeszcze można by włożyć wyższą troszkę ale jaką? Szerokość i wysokość ? Może ktoś próbował?
  12. U mnie mechanizm taki sam jak na foto które przesłał Zbyszek_ kółko zębate wyrobione ale mechanizm znalazłem za 100zł więc nie ma tragedii a propos zatarł się wałek który napędza ramię wycieraczki. Korozja nie oszczędza winą jest pęknięta uszczelka pod ramieniem w klapie ją też wymienię bo efekt będzie ten sam za chwilę
  13. Dzięki bardzo właśnie o taką odpowiedź mi chodziło:) mam niedaleko mnie gościa który rozbiera imprezy może on będzie coś miał takiego. Bo znalazłem gościa który tylko forki rozbiera w za Janowem Lubelskim ale wolałbym najpierw zobaczyć to kółko bo z urzywkami jest różnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...