Jump to content

zdegustowany

Nowy
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About zdegustowany

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Forester 2.0 XT 2005

Recent Profile Visitors

396 profile views
  1. Niestety muszę Cie zmartwić, ale z tego co pamiętam to z odkręceniem lusterka nie było problemów
  2. Trójkąt kupiłem w polskim sklepie, prawie o 1/4 taniej niż 400 zł, jest to oryginalna część subaru. Ja nie regulowałem szyby, wyregulowałem tylko kąt nachylenia trójkąta względem nadwozia a potem bardzo powoli podnosiłem szybę do góry. Guma trójkąta jest dość naciągnięta w górnej części ale nie potrafię powiedzieć czy tak powinno być czy nie. W dotyku ten trójkąt jest całkiem inny niż stary- jest elastyczny i rozciągliwy, od razu odnosi się wrażenie że jest to element nowy, dlatego mam nadzieje że długo posłuży Natomiast, tak jak już wcześniej wspominałem, różnica w czasie jazy jest
  3. Witam ponownie , trójkat zamowilem w polskim sklepie, zamontowałem bez problemu , różnica w czasie jazdy olbrzymia !
  4. Niestety nie udało się. Kilkanaście dni po zamówieniu i zmianie statusu na wysłane sprzedawca anulował wysyłkę. Nie odpowiadał na mejle więc wystąpiłem o zwrot pieniędzy przez aliexpress. Przyznali mi rację i teraz czekam na przelew na konto, mają jeszcze kilka dni. Zdecydowanie nie polecam!
  5. w załączeniu instrukcja regulacji przedniej szyby w foresterze SG przednie.pdf
  6. Zamówiłem na aliexpress. Zobaczymy co i kiedy przyjdzie
  7. U mnie wygląda to tak jak na zdjęciu. Zaklejalem rozdarcie, dociskalem gumy itp. pomagało na chwilę i po dwóch otworzeniach szyby znów wracało do poprzedniego stanu. Tylko teraz zastanawiam się czy to rozdarcie nie jest spowodowane tym że szyba i trójkąt nie są spasowane, tak jak napisał Krzychu91
  8. u mnie też na początku "trochę pomogło", ale z czasem to wszystko na nic nawet jak doliczą vat to i tak wyjdzie 52 EUR +10 EUR przesyłka czyli w sumie około 260 zł. zastanawiam się tylko nad jakością, bo nie chce mi się czekać miesiąca na chińskie byle co...
  9. Mój trójkąt lusterka generuje taki hałas, że nie daje się już jechać... przerobiłem już wszystkie podpowiedzi z neta i nic z nich nie wyszło, szumi jeszcze bardziej, wiec chyba muszę kupić nowy. na aliexpress znalazłem coś takiego: : https://www.aliexpress.com/item/HIGH-QUALITY-Front-LEFT-Door-Gusset-Assembly-61158SA010-61158-SA010/32664187926.html?spm=2114.search0104.3.1.5bb2120bCP3pAt&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10152_10151_10065_10344_10068_5722815_10342_10343_10340_5722915_10341_10698_5722615_10696_10084_10083_10618_10304_10307_10301_5722715_5711215_1005
  10. a czy szyberdach z Forestera SF pasuje do SG? bo widzę, że na allegro jest więcej własnie tych
  11. A myślałem że obejdzie się bez rozbiórki.... Ale juz widzę że to robota na parę dni. A te połamane elementy można gdzieś dorobić ? Może jakieś zestawu naprawcze ? Bo patrzyłem na olx i Allegro to używany szyberdach 400 PLN najmniej, a w zasadzie to też nie wiadomo co w nim siedzi
  12. Witam, mam w swoim foresterze uszkodzony szyberdach tzn z pozycji zamkniętej opuszcza się tylko prawa strona do pozycji takiej jak na zdjęciu, lewa nawet nie drgnie. Zamyka się bez problemu i nie przecieka Zaglądałem od środka i widać jak po prawej stronie pracuje mechanizm do opuszczania, po lewej mechanizm nie daje znaków życia. Wszystko jest nasmarowane i aż tłuste Podpowie ktoś jak się za to zabrać?? od czego zacząć, gdzie pozaglądać??
  13. Właśnie dzwoniłem do Carfita i powiedzieli, że już się tym nie zajmują. Będzie KYB + KYB
  14. Szczerze mówiąc, to najbardziej zależy mi na tym żeby było zbliżone do oryginału dlatego też chciałem regenerować SLSy. Nie mam potrzeby utwardzania czy podwyższania samochodu bo jeżdżę nim tylko po asfalcie, z "rodzinnymi" prędkościami i ewentualnie lekkim bagażem. Niestety cena regeneracji jest dla mnie zaporowa i zastanawiam się z czego ona wynika. Części materiałów używanych do regeneracji czy nakład pracy ? Bo patrząc na to co znalazłem w necie (ok. 1000 zł za zestaw KYB) to wydaje mi się ze byłbym tyle w stanie zapłacić za dwa regenerowane oryginalne SLSy - w innym przypadku regener
  15. Na dzień dzisiejszy finansowo sprawa wygląda następująco (ceny podane za dwa amortyzatory): - dzwoniłem dziś do zakładu zajmującego się regeneracją SLSów w Gdańsku - kompletna regeneracja to 1700 zł + koszty przesyłki. Na pracę udzielana jest roczna gwarancja bez limitu przebiegu. - w AS0 - 2200 zł (nie sprawdzałem osobiście, wyczytałem na forum) - na allegro znalazłem/ skompletowałem zestaw KYB + KYB za około 950 zł z przesyłką. Powiem szczerze, że zaskoczyła mnie dość wysoka cena regeneracji i prawdopodobnie zdecyduję się na zestaw KYB.
×
×
  • Create New...