Skocz do zawartości

Szpaku

Nowy
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kielce
  • Auto
    Subaru Forester 2.5 X SOHC LPG 2007
  1. Subaru Forestera II 2.5X '07 USA automat. Przed wakacjami regulowana instalacja LPG STAG Qbox . Gazownik sugerował problemy z katalizatorem i dodał dystans do drugiej sondy. Wcześniej często występowały błędy . Od tego czasu wyglądało na to, że problemy zniknęły ze złą mieszanką. Wakacje to zweryfikowały. Podczas długiej jazdy nad morze , (prędkości przelotowe na autostradzie 140-160) , pojawiły się problemy. Podczas przyspieszania silnik zaczął się dławić , rzucać . Nie możliwe było przyspieszenie. Jedynie co można było to utrzymać prędkość lub zwolnić. Starałem się obserwować na OBD co się dzieje. Zauważyłem bardzo dużą korektę krótkoterminową , dochodzącą do 35 %. Wtedy pojawiają się problemy, wcześniej nie zaobserwowałem. Przełączenie na benzynę daje możliwość kontynuowania przyspieszenia, wyprzedzenia . Dalsza jazda na benzynie nie zmienia wysokich parametrów korekty STFT1 . Mogłem zmienić z powrotem na LPG i jechać trochę łagodniej . Łagoda jazda nie wpływa na zmianę wysokiej korekty , przynajmniej w znaczący sposób. Tak jakby dojście to wysokiego parametru już tak zostawało. Oczywiście zmniejszenie gazu lub całkowite zdjęcie nogi z gazu powoduje spadek korekty , ale ponowne dodanie gazu winduje parametr korekty na maxa . Zauważyłem też, że jak zrobiłem chwilowy przystanek , i samochód ostygł ( 30 min ) , mogłem swobodnie jechać i przyspieszać . Wszytko działało bez zarzutu. Z czasem znów problem narastał w raz z obserwowanym zwiększeniem się i utrzymywaniem wysokiego parametru STFT1 . Czy ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć , gdzie szukać błędu ? Jak dociec przyczyny ? Ostatnim błędem jaki zachowałem był P0171 . Sprawdzę działanie Purge Solenoid . Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa, że po czasie ostrej jazdy prawe nie obserwuje pracy sondy lambda . Ładnie pulsuje tylko na początku. Co obstawiać ? 1. Sonda , która ? ( powoduje odczyt złych parametrów i to powoduje dalszą kaskadę ? ) 2. Zapchany katalizator ? ( powoduje że sonda odczytuje złe parametry mieszanki ...... ) 3. Zawór ? 4. Źle ustawiona mieszanka LPG ? ( no bo na Benzynie działa ? ale na LPG na początku jest ok. Problemy pojawiają się dopiero jak pojawi się wysoka korekta STFT1 )
  2. Szpaku

    jasne wnętrze a czystość

    Czy udało Ci się dobrać pokrowce ? Jestem posiadaczem takiego samego Forka, z jasnym welurem . Jakie gumowe dywaniki pasują ?
  3. Szpaku

    Forester 2.5X '07 wersja USA , spolszczenie, światła

    Czyli jak bym chciał zrobić na wzór EU, to wystarczy wyjąć żarówkę dolną z prawej lampy , a w lewej lampie na dole przerobić żarówkę aby świeciła tylko gdy włączę przeciwmgielne. W ten sposób nie muszę niszczyć kloszy, a kabelki zawsze mogę podlutować
  4. Witam, od paru tygodni jestem właścicielem Subaru Forestera II 2.5X '07 . Przychodzi czas przeglądu i muszę zrobić porządek ze światłami. Chciałbym dorobić tylne przeciwmgielne. Pytanie, w której lampie jest "normalnie w EU montowane światło przeciwmgielne ? Teraz w wersji USA mam w każdej lampie 2 żarówki święcące na postojowych i drugie ich włókna świecące na STOP. Dokładać kolejną żarówkę , czy zastąpić którąś przeciwmgielnym ? Zamierzam założyć oryginalny włącznik przeciwmgielnych w miejscu zaślepek . Znalazłem tam kostkę. Orientujecie się co czego służy ? Czy sygnał zapalania przeciwmgielnego tylnego dochodzi do kostek przy lampie ? Może ktoś przechodził już ten temat, dokładnej odpowiedzi nie znalazłem przeszukując forum.
×