Skocz do zawartości

Maryo

Nowy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Maryo

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. A więc tak, już wszystko jest ok. Nie wiem co się stało ale działa. Docisnalem kostkę, powyciagalem każdy bezpiecznik i włożyłem z powrotem i działa. Widocznie coś nie łączyło. Dziękuję wszystkim za pomoc.
  2. Dobre, na wszystkich brakuje i chyba pompka paliwa też nie działa, taki mi się wydaje
  3. Witajcie, dwa dni temu zjarała mi się cewka zapłonowa. Jechałem i w pewnym momencie wywaliło dwa cylindry, jechałem jak traktor. Zatrzymałem się i poczekałem chwilkę, po odpaleniu to samo i do trego check mi zaczął migać a że byłem niedaleko domu więc postanowiłem dojechać i zobaczyć co jest. niestety nie dojechałem i musiałem zjechać na pobocze i telefon po hol. W międzyczasie obadałem co jest i okazało się że cewka jest stopiona przy wyjściu na cylinder 2, no to ok wiadomo o co chodzi. Auto pod dom i zamówiłem nową cewkę, dzisiaj doszła więc wymiana i co? Dalej nic....kręci i kręci bez efektu. Sprawdziłem cewkę czy w ogole jest iskra i nie było nic.tak jakby w ogóle nie dostawała prądu. NIe wiem co jest grane, sprawdziłem bezpieczniki i są ok, odpiąłem aku żeby się błędy wykasowały i na razie czekam ale nie liczę na zbyt wiele.kabli raczej nie pomyliłem , ale kto wie... jak są rozstawione cylindry w boxerze?patrząc od przodu silnika to po lewej od dołu jest 1 i nad nim 3 a po prawej od dołu 2 i nad nim 4? Najgorsze jest to że pilnie potrzebuję samochód a w sobotę u mnie warsztaty nie pracują... Może ktoś mi w tym temacie pomoże? Będę bardzo wdzięczny...
  4. Właśnie wymieniłem cewke i kręci ale nie pali. Sprawdzam bezpieczniki i też ok... co może być przyczyną? Kurczę chyba iskry nie ma, szlag mnie zaraz trafi. Jak można zresetować komputer? Wystarczy odpiac aku?
  5. No tak, wiem że jedna cewka, chodziło mi o to że stopiło się przy wyjściu na cylinder 2
  6. Kawał drogi od poznania głębokie południe :), miejscowość węgierska górka koło żywca a żeby było ciekawiej to dosłownie 2 godziny temu jak jechałem odebrać syna z treningu, zjarała mi się cewka zapłonowa ... najpierw stracił moc i zaczął chodzic jak traktor, wywaliło mi dwa błedy na cylindrze 1 i 2 i chciałem dojechac do parkingu który był 2 km od miejsca w któym mi sie to zaczęło i przejechałem może 500 m i zgasł...otwieram maskę i tu lipa, cewka stopiona przy 2 cylindrze...nie zapalę , nie ruszę , nic...więc telefon w ręke i auto na linie pod dom...cewkę nową już zamowiłem i mam nadzieję że mi dojdzie przed weekendem. teraz się boje czy jak ją założę to mi auto zapali, czy muszę jakieś rzeczy robić czy wystarczy zamienić i będzie ok?
  7. Bardzo dziękuję za pomoc, czy jeszcze wiecie może jakie wartości mają byc dla zaworów? NIe mam naklejki pod maską i szukałem tez w forumowych instrukcjach ale ni chu chu...
  8. NIe pamiętam czy się witałem jak zakładałem konto więc WITAM wszystkich i każdego z osobna :)
  9. WItajcie, mam pytanie odnośnie zaworów. Posiadam imprezę gx 2.0 125km z 2002 r, przebieg prawie 180 tyś km, raczej nikt nie robił zaworów do tej pory i chyba najwyższy czas sprawdzić luzy. Autko jest mułowate (wiem że ten typ tak ma ale i tak warto sprawdzić) Moje pytanie brzmi w jaki sposób się reguluje zawory w tym silniku?czy sa śruby do regulacji? kolega ma forestera turbo 170 koni i mowil mi że on się trochę napracował przy tych zaworach ale że w moim przypadku nie będzie problemu z ustawianiem tak jak u niego. Czy trzeba wyciągać silnik czy sięgnę z boku i wyreguluję? nigdy tego nie robiłem i moja wiedza opiera się tylko na informacjach z yt, czy jest sens samemu to robić czy lepiej zlecić to mechanikowi?? Jeszcze mam problem z gaśnieciem przy dojeżdzaniu do skrzyżowania na zimnym silniku, wyczyściłem przepustnicę, egr, krokowca,wymieniłem świece i przewody, nic to nie dało. Resetowałem kompa, komputer nie generuje żadnych błędów, mam lpg, lekko mi falują również obroty na wolnych na zimnym, jak się rozgrzeje to jest ok. Tak samo gaśnie na lpg jak i na pb. Jakieś sugestie? z góry dzięki za odpowiedz
  10. Dzięki bardzo. Tutaj Cię zaskoczę ponieważ połowę niedzieli szukałem opisu i uwierz mi nic nutę mogłem znaleźć, tzn znalazłem ale nie było to opisane po modelu. Tutaj na forum też wpisałem w szukajce i uwierz mi że żadna strona mu się nie otwierała. Może dlatego że przez telefon szukałem, nie wiem. Radio miałem nie fabryczne. Ktoś motał przy kostkach ale nie przy fabrycznej. Są tylko przerobione kable przy ISO przejściowce więc powinno być spoko, myślę. Jeszcze raz dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  11. Witam. Jestem nowy na forum. Szukam i szukam i nie mogę znaleźć. Potrzebuje opis kabli instalacji audio. Chce kupić radio 2 din i wymienić to co mam, niestety nie działają mi z tylu dwa głośniki. Tylko przód, chciałbym to naprawić ale nie wiem czy są dobrze połączone do obecnej kostki. Poza tym jak kupię nowe radio to pewnie tam będą opisane poszczególne kable i mogę sobie z tym nie poradzić. Bardzo proszę o pomoc. Mam imprezę gx z 2003,2.0 125 KM bez turbo oczywiście jeżeli ktoś ma coś takiego to proszę o pomoc. Z góry dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...