Jump to content

hesus

Nowy
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About hesus

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Silesia
  • Auto
    IS200
  1. https://en.m.wikipedia.org/wiki/TCR_International_Series takie wyścigi
  2. I bez większego wysiłku może kosztować tyle co Foka i CTR w komplecie
  3. Odnośnie tego Singera - ten obrotomierz to jedna z najładniejszych rzeczy jakie od dawna widziałem w moto. Niesamowite przywiązanie do detali.
  4. https://jalopnik.com/subaru-employees-altered-fuel-economy-and-emissions-dat-1825720983
  5. hesus

    gry komputerowe

    Devsi niby na początku tego roku devkity dostali. Optymistycznie to w przyszłym roku na E3 coś pokażą. Realnie - premiera 2020 na święta
  6. hesus

    SUBARU XV

    Musk ze swoją Teslą podobne podejście posiada - https://www.linkedin.com/pulse/elon-musk-pricing-strategy-email-tesla-dealers-we-all-michael-doyle/ Mi się to podoba - wolę z góry wiedzieć ile zapłacę, a nie szarpać się o każdą złotówę
  7. hesus

    SUBARU XV

    no ale przecież Pertyn mówi, ze Impreza sie tak nie prowadzi
  8. Tu należałoby dwie rzeczy oddzielić. Jedna to wybujałe ego Pertyna - aczkolwiek i tak kiedyś chyba w każdym teście zaznaczał tą swoją licencje COTY i to nie raz . Druga to jednak jeśli oddaje się auto komuś do testów to należy pewne poziomy profesjonalizmu zachować. Brudne auto świadczy o marce. Testy YT to jest też forma marketingu i docierania do potencjalnych kupujących, wiec jeśli się na taka formę decydujemy, to nie na odczep się. A obrażanie kogoś, bo się nie zgadzamy z opinią to już w ogóle jest słabe...
  9. hesus

    The Grand Tour

    W Top Gear zawsze najbardziej te wyścigi lubiałem Także tutaj mam nadzieje na kolejny udany pojedynek
  10. proste to jest. Niestety co wcześniej pisałem, już przy obecnych limitach jest nieopłacalne - Subaru musi obecnie chyba do całej gamy modelowej dopłacać. A nadchodzą jeszcze większe restrykcje. MY2018 i MY2019 to zapewne ostatnie w takiej formie i bez większego udziału hybryd/elektryków oferta Subaru na EU może w ogóle się skurczyć do minimum.
  11. Jakiś przykład dlaczego uważasz że potrzeba znać całkowitą sprzedaż? Bo mi matematyka mówi, ze nie musisz wiedzieć o ile flota przekroczy, bo zakładasz od razu maksymalną opcję. Możesz sprzedawać nawet same WRXy - u góry są proste przykłady
  12. Nic nie musisz zakładać. Mam wrażenie, że nie czytasz tego co napisałem, albo nie rozumiesz na czym polega wartość średnia. Ale jeszcze raz - Wliczając od razu w koszta WRX jego przekroczenie ponad normę, możesz sprzedawać nawet same WRX i cała kara jest przerzucana na klienta. Gdyby Subaru sprzedawało dodatkowo auta poniżej normy, to ew. coś by im zostało jeszcze z tego podatku
  13. 150KM, porównywalna masa i czas na poziomie 7s? Co to za auto?
  14. Nie musiałbym zakładać sprzedaży. Jeśli czysto hipotetycznie unia dopuszcza limit 130g/km, a WRX produkowałby 170, to po prostu doliczasz cenę za te 40g do kazdego WRXa. I pare przykładów: * sprzedajesz tylko 2 WRX - srednia 170, placisz za 80 (40x2 pojazdy) nadmiaru. * sprzedajesz 2 WRX i 2 auta o normie 130 = srednia 150, placisz za 80 (20 nadmiaru x 4 auta) * sprzedajesz 2 WRX, 2 auta o normie 130 i 2 Hybrydy z wartoscia 50 = srednie 116. Subaru nie płaci nic, inkasujac nadmiar wliczony w cene WRX To po prostu wynika z rozkładu średniej - jesli doliczysz do WRXa kwotę o jaką przekracza normę, to finansowo się to pospina, co wydawało mi się oczywiste Przy założeniu że w taki sposób to jest obliczane oczywiscie. Problemu raczej należy szukać w coraz bardziej wyżyłowanych normach. od 2020 to ma być 95g/km. A w Subaru taki Levorg produkuje 164g, o STI z wartoscia chyba ponad 250 nie wspominając. Stąd ten pęd w Europie ku elektryczności I tu z czystej ciekawości zastanawiam się jak to obecnie wygląda, bo aktualne standardy zakładają właśnie te 130g, a chyba żaden model Subaru takiej wartości nie jest w stanie dzisiaj osiągnąć: Impreza: 145-152, Forester: 148-197, Outback 145-163 (wszystkie dane z http://www.carbuyer.co.uk - zakladam ze na EU te same wartosci sa). Najprawdopodobniej te kary już są ujęte w cenach pojazdów, bo srednia przekracza normy. I tu też może być przyczyna, dlaczego Subaru nie do końca interesuje się rynkiem EU.
  15. Obecnie dopłata wynosi bodaj 95 ojro od każdego grama emisji CO2 ponad normę, per samochód. I tak, liczone jest to od floty. I nie, nie trzeba by podnosić ceny innych samochodów, lub stopniowo podbijać WRXa w zależności od ilości sprzedanych. Wystarczy doliczyć do ceny WRX taki bonus o jaki przekracza. To akurat prosta matematyka chyba ze są ukryte jakieś dodatkowe kruczki.
×
×
  • Create New...