Skocz do zawartości

hesus

Nowy
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O hesus

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Silesia
  • Auto
    IS200
  1. hesus

    Hot Hatch Hysteria

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/TCR_International_Series takie wyścigi
  2. hesus

    Hot Hatch Hysteria

    I bez większego wysiłku może kosztować tyle co Foka i CTR w komplecie
  3. Odnośnie tego Singera - ten obrotomierz to jedna z najładniejszych rzeczy jakie od dawna widziałem w moto. Niesamowite przywiązanie do detali.
  4. https://jalopnik.com/subaru-employees-altered-fuel-economy-and-emissions-dat-1825720983
  5. hesus

    gry komputerowe

    Devsi niby na początku tego roku devkity dostali. Optymistycznie to w przyszłym roku na E3 coś pokażą. Realnie - premiera 2020 na święta
  6. hesus

    SUBARU XV

    Musk ze swoją Teslą podobne podejście posiada - https://www.linkedin.com/pulse/elon-musk-pricing-strategy-email-tesla-dealers-we-all-michael-doyle/ Mi się to podoba - wolę z góry wiedzieć ile zapłacę, a nie szarpać się o każdą złotówę
  7. hesus

    SUBARU XV

    no ale przecież Pertyn mówi, ze Impreza sie tak nie prowadzi
  8. Tu należałoby dwie rzeczy oddzielić. Jedna to wybujałe ego Pertyna - aczkolwiek i tak kiedyś chyba w każdym teście zaznaczał tą swoją licencje COTY i to nie raz . Druga to jednak jeśli oddaje się auto komuś do testów to należy pewne poziomy profesjonalizmu zachować. Brudne auto świadczy o marce. Testy YT to jest też forma marketingu i docierania do potencjalnych kupujących, wiec jeśli się na taka formę decydujemy, to nie na odczep się. A obrażanie kogoś, bo się nie zgadzamy z opinią to już w ogóle jest słabe...
  9. hesus

    The Grand Tour

    W Top Gear zawsze najbardziej te wyścigi lubiałem Także tutaj mam nadzieje na kolejny udany pojedynek
  10. hesus

    Subaru WRX STI MY18

    proste to jest. Niestety co wcześniej pisałem, już przy obecnych limitach jest nieopłacalne - Subaru musi obecnie chyba do całej gamy modelowej dopłacać. A nadchodzą jeszcze większe restrykcje. MY2018 i MY2019 to zapewne ostatnie w takiej formie i bez większego udziału hybryd/elektryków oferta Subaru na EU może w ogóle się skurczyć do minimum.
  11. hesus

    Subaru WRX STI MY18

    Jakiś przykład dlaczego uważasz że potrzeba znać całkowitą sprzedaż? Bo mi matematyka mówi, ze nie musisz wiedzieć o ile flota przekroczy, bo zakładasz od razu maksymalną opcję. Możesz sprzedawać nawet same WRXy - u góry są proste przykłady
  12. hesus

    Subaru WRX STI MY18

    Nic nie musisz zakładać. Mam wrażenie, że nie czytasz tego co napisałem, albo nie rozumiesz na czym polega wartość średnia. Ale jeszcze raz - Wliczając od razu w koszta WRX jego przekroczenie ponad normę, możesz sprzedawać nawet same WRX i cała kara jest przerzucana na klienta. Gdyby Subaru sprzedawało dodatkowo auta poniżej normy, to ew. coś by im zostało jeszcze z tego podatku
  13. hesus

    Impreza MY2018

    150KM, porównywalna masa i czas na poziomie 7s? Co to za auto?
  14. hesus

    Subaru WRX STI MY18

    Nie musiałbym zakładać sprzedaży. Jeśli czysto hipotetycznie unia dopuszcza limit 130g/km, a WRX produkowałby 170, to po prostu doliczasz cenę za te 40g do kazdego WRXa. I pare przykładów: * sprzedajesz tylko 2 WRX - srednia 170, placisz za 80 (40x2 pojazdy) nadmiaru. * sprzedajesz 2 WRX i 2 auta o normie 130 = srednia 150, placisz za 80 (20 nadmiaru x 4 auta) * sprzedajesz 2 WRX, 2 auta o normie 130 i 2 Hybrydy z wartoscia 50 = srednie 116. Subaru nie płaci nic, inkasujac nadmiar wliczony w cene WRX To po prostu wynika z rozkładu średniej - jesli doliczysz do WRXa kwotę o jaką przekracza normę, to finansowo się to pospina, co wydawało mi się oczywiste Przy założeniu że w taki sposób to jest obliczane oczywiscie. Problemu raczej należy szukać w coraz bardziej wyżyłowanych normach. od 2020 to ma być 95g/km. A w Subaru taki Levorg produkuje 164g, o STI z wartoscia chyba ponad 250 nie wspominając. Stąd ten pęd w Europie ku elektryczności I tu z czystej ciekawości zastanawiam się jak to obecnie wygląda, bo aktualne standardy zakładają właśnie te 130g, a chyba żaden model Subaru takiej wartości nie jest w stanie dzisiaj osiągnąć: Impreza: 145-152, Forester: 148-197, Outback 145-163 (wszystkie dane z http://www.carbuyer.co.uk - zakladam ze na EU te same wartosci sa). Najprawdopodobniej te kary już są ujęte w cenach pojazdów, bo srednia przekracza normy. I tu też może być przyczyna, dlaczego Subaru nie do końca interesuje się rynkiem EU.
  15. hesus

    Subaru WRX STI MY18

    Obecnie dopłata wynosi bodaj 95 ojro od każdego grama emisji CO2 ponad normę, per samochód. I tak, liczone jest to od floty. I nie, nie trzeba by podnosić ceny innych samochodów, lub stopniowo podbijać WRXa w zależności od ilości sprzedanych. Wystarczy doliczyć do ceny WRX taki bonus o jaki przekracza. To akurat prosta matematyka chyba ze są ukryte jakieś dodatkowe kruczki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...