Skocz do zawartości

guzek12

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Narazie Honda

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia guzek12

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. ej20k - hmmm Niewiele mi to mówi ale szanuję że doprecyzowałeś
  2. Dzięki za odpowiedź. Nie jestem znawcą za bardzo tego tematu. Słyszałem po prostu, że te silniki 2.5 są bardziej awaryjne niż 2.0. Do tego w ogłoszeniach często jest właśnie informacja że silnik jest zakuty. Dzięki za wyjaśnienie. Podsumowując: normalnej eksploatacji nie ma sie co bać tych silników.
  3. Nie. Do normalnej jazdy. Czasem trochę "zabawy" ale kjs'to nie.
  4. Hej. Mam pytanie odnośnie kosztów zakucia silnika 2.5. Zastanawiam się czy opłaca się kupić auto z tym silnikiem. Czy to jest tak ze jak jest silnik nie zakuty to wcześniej czy później będę musiał to zrobić? Czy to jest jak z loteria ze jedni jeżdżą i nic się nie dzieje a innym trafia się awaria? Jak myślicie jeżeli kupie 2.5 który nie jest zakuty to odrazu wymieniać tłoki na kute czy czekać aż padną seryjne? No i pytanie ile taki zabieg kosztuje -żeby mieć głowę spokojna.
  5. Witam wszystkich, Mam pytanie, czy 0,5 l oleju na 1000 km to do zaakceptowania w wrx? czy jest to dobra informacja - nie kupuj takiego egzemplarza ?? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...