Jump to content

Mike Spin

Nowy
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Outback 2.5l '05

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Auto przebieg 110 000 km ostatnie, 6 lat stało w ogrzewanym garażu - nie ruszane, nie odpalane z powodu śmierci właściciela. Stan wizualny super. Mechanicznie - jak to auto które stało w garażu bez ruchu. Na początku akcji-reaktywacji - wymiana gumowych elementów zawieszenia, wymiana oleju i wszelkich płynów i filtrów, rozrządu. Zrobiłem 3000km i auto zaczęło się grzać. Termostat wymieniony przez pana Januszu, ale to nie było to. Diagnoza na uszkodzone UPG, po rozbiórce - tak było widać "wyłom". Zgadza się, panewki stukały. Przebieg niewiarygodny, ale prawdziwy. Do 2010 mam faktury za każd
  2. Mechanikiem nie jestem więc łykam co mówi mechanik - zalecili szlif(0.5mm), zwiększone tłoki i wymienione panewki - ponoć ma być lepiej i cytuje "wyeliminować problemy fabryczne tego modelu silnika".
  3. Witam tu zgromadzonych. Przydażyła mi się jakże częsta i niemiła awari w moim Outback'u 2005 2.5 mianowicie poszło UPG. Zdiagnozowane. Silnik trafił do remontu do ekipy https://www.polok.pl/ . Wszystko powoli ale jakoś idzie. Potrzebuje tłoki pod pierwszy szlif(0.5mm) - ceny w Polsce są zabójcze i części niedostępne praktycznie(dostępne w ASO za 6k zł same tłoki) . Znalazłem na ebay.com takie rzeczy: - tłoki + pierścienie https://www.ebay.com/itm/201090183458 - zestaw uczelek, rozrzadu, panewek itp https://www.ebay.com/itm/-/401153670751 Teraz mam pytanie, czy to ab
×
×
  • Create New...