Cześć
Czytam i czytam forum, czasu mi już brakuje. Jadę jutro oglądać poliftowego Spec B z automatem, podpowiedzcie na co jeszcze zwrócić uwagę. Wyczytałem, że niektórzy mają problem z uszczelką pod głowicą, wyjącym wspomaganiem (że jeszcze nikt nie pomierzył tego oringu i nie wrzucił wymiarów na forum... ), amortyzatory, hamulce dość szybko się kończą (to akurat typowa eksploatacja) - dochodzę do wniosku, że 3.0 to bardzo trwałe i mało problematyczne silniki, czyli coś czego szukam po w miarę spokojnych 200k km Saabem z turbobenzyną (obecnie na liczniku 340k km).
Jestem Saabiarzem z długim starzem, więc nie są mi obce wynalazki. (zauważyłem też na tym forum, że sporo ludzi przesiada się z Saabów na Subaru)
Jak sprawdzić napęd? Skręcić na maksa koła, powoli jechać i nasłuchiwać dźwięków - tak wyczytałem (?). No i oczywiście wycie dyfrów.