Skocz do zawartości

5XL

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.nietypowypan.pl

Profile Information

  • Skąd
    stolica

Osiągnięcia 5XL

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam po długim czasie dzięki za chęć pomocy panu Andrzejowi i firmie ale ten problem mam już z głowy poprostu pozbyłem się nowego 8 miesięcznego forka i mam spokój - buszuje gdzieś w Suwałkach. Na razie daję sobie spokój z subaru czekam na cupe sti Pozdrawiam wszystkich i szerokośći :razz:
  2. Panie Andrzeju z całym szcunkiem ale to w Pańskim serwisie przy przeglądzie usłyszałem tą opinię i ocenę sytuacji. Tyle że przed przeglądem czyli do 15 tyś zdarzało się to sporadycznie a teraz codziennie :sad: Za chwilę będę likwidował szkodę parkingową więc będzie można bliżej się z problemem zapoznać. Zadałem pytanie na forum po to aby dowiedzieć się czy to standardowa usterka czy mnie tylko spotkało to szczęście. :roll: [ Dodano: Pią Lut 06, 2009 9:26 am ] Andrzej Koper, a pewna pompka to co to konkretnie oznacza :?:
  3. Nie poprostu japończyk zawodnik sumo jest niższy 176 cm waży tylko około 160 kg a sprzedając auta do europy a zwłaszcza do Polski Japończycy nie przewidzieli, że klient może mieć ponad 180 cm wzrostu i prawie 200 żywej wagi Ps. Sukcesem jest to że do poprzedniej wersji forka tylko mogłem się wpasować a do obecnej zasiąść :razz:
  4. Napiszę tak: czy znacie dzwięk ślizgającego się nie napiętego paska klinowego? U mnie to brzmi tak ale po 15-20 minutach jazdy uspokaja się Tylko wstyd jak stoi się na światłach, że taka marak jak subaru piszczy jak stara bryka Al czekam na odpowiedź od Szanownej Firmy :!:
  5. Witam ponownie! Dojechałem do 15 tyś i z zadowoleniem udałem się do serwisu aby pozbyć się trochę kasy. Mój problem to piszcząca na zimnym silniku o poj. 2.0 pompa wodna. Przed przeglądem dziwnym zbiegiem okoliczności zapiszczała mi 3-4 razy przy niskiej temperaturze mowa o zimnym silniku. Po przeglądzie co dzień czy zimno czy ciepło na dworzu i nie tylko kilka chwil po uruchomieniu ale do 10 15 minut ta pompa piszczy jak zatarta. Ponieważ słyszałem w serwisie że inni użytkownicy mają ten sam problem pytanie moje brzmi? Czy to tak ma być czy pompa ma wadę fabryczną i co producent na to? Czy podlega to gwarancji i wymianie? Proszę o odpowiedź i dziękuję!
  6. Waldemar Biela, wielkie dzięki dla pana Andrzeja i owszem dla pana także ale jak po bandzie to po bandzie. Mam następny problem tym autem 7 dni w tygodniu dojażdzam do pracy 60 km i mam problem bo oddając auto na 3 dni do serwisu nie mam się czym poruszać - może biednemu zawodnikowi sumo i w tym pomożecie za co z góry dziękuję :?: :?: :!: oczywiście nie śmiem liczyc na gratisowe auto zastępcze do którego się zmieszczę ale chętnie zapłace za nie! Ps. 194 kg spoko zawodnik sumo to może zostanę odpowiednikiem zowodnika tyle że w wersji polskiej a niczego do japońskiego mi nie brakuje - pan Andrzej może potwierdzić
  7. Witam i mam pytanie. Ponieważ ważę około 180 kg po kilku miesiącach i przejechanych 10 tyś km wygniotłem "dupką" gąbkę na stelarzu i oparciu fotela kierowcy. Efektem tego jest dość dokuczliwe uwieranie w czasie dłuższej jazdy. Pytanie brzmi: czy w ramach gwarancji - gwarant poprawi gąbki stelarza fotela? Zaznaczam, że nigdzie nie jest napisane, że grubasom do subaru wstęp wzbroniony! Miałem podobą sytuację z vw i tam zostało to naprawione w ramach gwarancji. Dziękuję za odpowiedź :!:
  8. 5XL

    Nowy Forester 2.0 MY09

    zaparawan mogę robić bo ważę około190 kg i mam ponad 180 cm wzrostu stąd nick co prawda noszę rozmiar 6xl. Udało mi się wywołać burzę ale to dobrze - dlaczego? Przed zakupem przeleciałęm dwa fora subaru i wszędzie czytałem same złe opinie o forysiu w nowej budzie. Kupiłem go trochę na złość tym opiniom. I ogólnie nie żałuję. Jakie zimówki polecacie do niego?
  9. 5XL

    Nowy Forester 2.0 MY09

    Dzięki Wam za te wszystkie uwagi ale nachodzi mnie jedna myśl: Tyle dobrego słyszy się o marce subaru a tu okazje się, że hamulce klocki i tarcze trzeba wymienić, aby lepiej jeździć kupić i wymienić nowe gumy - czegoś nie rozumiem i tu skłaniam się nisko do producenta i importera. Panowie i Panie za nowe auto zapłaciłem 100 tyś zł czyżby po to aby poprawiać waszą konstrukcję, czy marka subaru zamiast z japońską solidnością zaczyna kojarzyć się z europejską byle jakością - może ktoś z fabryki lub w imieniu importera wypowie się w tym temacie bo osobiście czegoś tu nie rozumiem Proszę o ustosunkowanie się do tych faktów oczywiście pomijam pretensje do podmuchów wiatrów bocznych choć po to są tunele aerodynamiczne i współczynniki oporu powietrza, żeby je uwzględniać produkując znaną i cenioną markę
  10. 5XL

    Nowy Forester 2.0 MY09

    Lisek, przykro mi ale auto kupiłem u Kopra a jazda próbna odbyła się w terenie zabudowanym może 3 km. Żeby auto sprawdzić powinno się przejechać dużo więcej. Powiem i powtórzę się - ten samochód jako auto drugie w rodzinie z przeznaczeniem docelowym dla żony jest OK choć jak każde ma jakieś mamankamenty. Nie mam porównania do poprzedniego forysia bo tak jak napisałem to pierwsze auto tego producenta lecz porównując je z innymi markami a miałem już ich parę to bardzo dobry samochód zwłaszcza jak się mieszka na wsi pod w-wą. Więc nie żałuję zakupu ale nie ma sensu kupno drugiego mocniejszego z tymi wadami
  11. 5XL

    Nowy Forester 2.0 MY09

    Już nie chcę drugiego forysia w tej samej budzie a jak będę na przeglądzie to poproszę o zmianę tarcz i klocków - dzięki za podpowiedź Pytanie moje czy można w nim obniżyć zawieszenie? Za parawan to ja sam mogę robić bez niego - mam dużą powieszchnię. A obiektem moich oczekiwań jest premiera w 2010 roku tego oto auta - bo jak pisałem tylko w 3-y drzwiową budę zasiądę wygodnie - dokładnie w tym kolorze I jak znam życie to kiedyś się doczekam oczywiście w najmocniejszej wersji :roll:
  12. 5XL

    Nowy Forester 2.0 MY09

    Od 31 maja br jeżdzę nowym foresterem. Jestem bardzo zadowolony z auta ale mam do niego dwa dość poważne zastrzeżenia: 1. Dość słabe hamulce nawet rozgrzane - długa droga hamowania i brak poczucia pewności pewnego i skutecznego depnięcia w pedał 2. Przy prędkościach powyżej 120 km/h bardzo duża podatność na działanie podmuchów wiatru bocznego. Dlaczego poruszam ten temat? Dlatego, że zamierzałem kupić drugi taki sam model tylko z silnikiem 2.5 XT. Boję się że przy prędkościach powyżej 180 km/h może być wręcz niebezpieczne działanie wiatru bocznego. Do forestera przesiadłem się z 10-cio mesięcznej hondy cr-v 2.2 diesla tam działanie bocznych podmuchów była mniej odczuwalna. Czy Ci któzy jeżdzą nowym foresterem mają także podobne odczucia i wrażenia z jazdy jak moje? Przejechałęm ponad 5 tyś km - żeby nie było że klocki nie ułożone albo za mało jeźdzę
  13. Mam na imię Jarek 38 lat a z racji swych gabarytów do tej pory nie mieściłem się w auta marki Subaru do momentu wprowadzenia nowego forysia - tak więc chętnie zagnieźdzę się na tym forum jeśli pozwolicie. :roll: Siemanko wszystkim
×
×
  • Dodaj nową pozycję...