Skocz do zawartości

regi

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Nowy Sącz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia regi

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Niby jedna mała panewka. Aktualnie mam scenica II mojej żony w robocie. Też generalka. Panewki, szlif wału, wałek rozrządu, szklanki, korbowód z tłokiem.... Każda z tych rzeczy jakiś strasznych pieniędzy nie kosztuje. Korbowód używany 200zł będzie, bo tam główka luzu dostała. Panewki nowe, szlif wału jakieś 300zł, wałek rozrządu 600zł, uszczelki pewnie 200zł, szklanki 150zł i tak się zbiera. Panewki zacierają się przez zużyty olej, lub jego minimum. Przy silniku jak ma wysokie obroty to musi być olej świeży. Szczególnie takie Subaru turbo. Ja zaorałem auto na autostradzie przy 170km/h, bo było minimum oleju. Coś tam pisało po angielsku, ale myślałem że to inspekcja olejowa.
  2. A tak z ciekawości ile Cie kosztowały panewki i szlif wału? Ewentualnie coś jeszcze?
  3. Właśnie takiej odpowiedzi się spodziewałem Dzięki za Wam za informacje.
  4. 3,5 / V6 / 195KM / 2005r / do setki to trochę trwa, bo lift 5" jest i opony 265. Tu trochę te 4 biegi automatu mnie zastanawiają. No, ale jak to się sprawdza to OK. Chcę automat, bo już mi się machać lewarkiem z powrotem nie chce. Na reduktorze mi już nie zależy, bo w dziury nie wiadomo jakie już nie będę jeździł. Z tego co widzę na youtubie to taki Forester nawet w automacie w terenie radzi sobie bardzo dobrze. Szybkie to jest. Napęd na 4 koła ma i daje radę. Wyższy też jest. To co złe auto? Chyba dobre.
  5. Aktualnie jeżdżę Kia Sorento automatem 5 biegowym z możliwością ręcznej zmiany biegów +/-. Mam reduktor. Napęd 2x4 lub 4x4 50%/50%. Czy automat 4 biegowy w Foresterze III daje radę. Czy nie brakuje mu elastyczności? Interesuje mnie silnik 2,5 turbo z automatem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...