Skocz do zawartości

Karol Żyszkowski

Nowy
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Braniewo
  • Auto
    Subaru Legacy 3.0R 2004r.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Karol Żyszkowski

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

3

Reputacja

  1. Ogólnie trzeba wyjąć radio, temat gdzieś był to nie będę opisywał. Następnie trzeba zdjąć metalową obudowę z radia i odkręcić górną część (zmieniarke ), odłączyć taśmę i chyba jeden kabelek, następnie poskręcać wszystko w odwrotnej kolejności. Robota bardzo intuicyjna.
  2. Zwróć uwagę na peszel po założeniu go z powrotem na miejsce.
  3. Ostatnio przerabialem to samo tylko z głośnikami audiosystem . Wpiąłem się w przewód, który zasilał dolny głośnik. Tam podpiąłem zwrotnice, a do jednego rozgałęzienia zwrotnicy woofer, a do drugiego przez zwrotnice tweeter. Pamiętaj żeby nie pomylić plusa z minusem bo źle to będzie grało. Na tweeterze będziesz miał napisane, który to plus.
  4. Dzisiaj odebrałem i zauważyłem, że gacek hamuje Tarcze zimmermann sport (przez rok przetestowane na innym H6 dlatego się zdecydowałem) i klocki Hawk Performance.
  5. Temat zamknięty, problem wibracji przy prędkościach 30-40 km/h oraz około 120 km/h zniknął. Zakupione używane półosie od innej sztuki H6. Na pierwszy rzut oka identyczne luzy, identyczny stan, po zmianie brak wibracji w całym zakresie Przy okazji wjechały nowe tarcze zimmermann sport i klocki hawk performance, zregenerowane zaciski i nowe osłony tarcz, starych została tylko połowa
  6. I mówisz, że jeździsz już rok i nic się nie telepie ? W jakiej cenie mniej więcej były te półośki?
  7. No właśnie dzowniłem do motomax i jeszcze paru innych i robią jeden przegub wewnętrzny za 700 PLN, strasznie drogo. Firma z katowic robi to za 380, ale nie wiem jak z jakością, bo przeczytałem kilka kiepskich opinii i pytanie czy ktoś tam już robił. A zamiennik całych półosi jakiej firmy posiadasz?
  8. Z autopsji proszę o opinie, mam uszkodzone przeguby wewnętrzne w Legacy IV, 3.0 H6 kombi. Poszukiwałem jakiegoś sensownego zamiennika, ale są tylko albo NTY albo Febesta, obydwa jakościowo straszna żenada. Poszukiwałem jakiegoś dobrego serwisu który regeneruje półośki i przeguby i z tego co wyczytałem i znalazłem to serwis z Katowic na ul. Żwirki i Wigury. Znalazłem kilka opini i nie były zadowalające. Pytanie brzmi, co polecacie zrobić z takimi półośkami, regenerować czy próbować kupić używki (jest ich bardzo mało, nie wiem czy pasują od innych wersji silnikowych, np. od 2.0)
  9. Chodzi o model samochodu jaki masz, rocznik, buda, wyposażenie...
  10. Na ekranie navi jest przycisk ze słoneczkiem, trzeba go przytrzymać kilka sekund. Mógłbyś doprecyzować o jaki model konkretnie chodzi.
  11. Ogólnie przednia i tylna część relingu jest mocowana na zatrzaskach, trzeba dosyć mocno pociągnąć do góry i wychodzi, a następnie powinno się przesunąć w prawo i lewo bo są tam jeszcze chyba 4 lub 5 przesuwnych klipsów. Proponuję zaopatrzyć się w nowe klipsy, bo stare łatwo się łamią.
  12. Możesz zdradzić tajemnice jak się udało kupić taniej i ile to jest taniej?;-)
  13. Kosmos taka cena, chyba wolałbym oddać zaprzyjaźnionej firmie żeby zrobili na zamówienie z kwasówki ;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...