Forek ecomatic z fabrycznym lpg ag. Po wymianie rozrządu. Mechanik twierdzi że był przedstawiony o ząbek na wale korbowym wyskakuje błąd p0172 za bogatą mieszanką. Tylko na autostradzie na tempomacie w prędkościach 110 do 140.
Komp po resecie. Maf oczyszczony.
Zamrożone ramki z torque
VIN samochodu:JF1SH5LS59G002406Producent:SubaruID kalibracji pojazdu:NieobecnyInformacje o zamrożonych ramkach: ------------------Fuel Status = 0 byteObciążenie silnika = 20,784 %Temperatura płynu chłodzącego = 97 °CKrótkoterminowa korekta czasu wtrysku paliwa - bank 1 = -15,625 %długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa- Bank 1 = 0 %Ciśnienie w kolektorze dolotowym = 11,168 psiObroty silnika obr./min = 2 365,5 rpmPrędkość (OBD) = 104 km/hKąt wyprzedzenia zapłonu = 39 °Temperatura powietrza na wlocie = 9 °CPrzepływ przez masowy przepływomierz powietrza = 25,03 g/sPołożenie przepustnicy = 24,314 %Korekta czasu wtrysku paliwa-Bank 1, s.lambda 2 = 0 %Czas od włączenia silnika = 676 sSterowana recyrkulacja spalin EGR = 57,647 %Błąd w układzie recyrkulacji spalin EGR = 0 %Poziom paliwa (wg danych ECU) = 9,02 %Ciśnienie barometryczne (z pojazdu) = 14,069 psiNapięcie (moduł sterowania) = 14,24 VObciążęnie silnika (bezwzględne) = 26,667 %Commanded Equivalence Ratio(lambda) = 1 Względna pozycja przepustnicy = 14,118 %Temperatura otoczenia = 8 °CAbsolutne położenie przepustnicy B = 25,098 %Położenie pedału gazu D = 12,941 %Położenie pedału gazu E = 12,157 %koniec raportu.
Jakies pomysly?