Skocz do zawartości

agent

Nowy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O agent

  • Urodziny 07.01.1986

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Tarnów
  • Auto
    Forester SG 2.0XT, Forester SH 2.0

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia agent

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

6

Reputacja

  1. agent

    Forester 2.0 XT 2004

    Jako że nie mam dostępu do giełdy. Do sprzedania cena wywoławcza 20tys 509971603
  2. agent

    Forester 2.0 XT 2004

    Ostatnimi czasy forek szarpał i więcej palil. Obd wskazało na uszkodzoną sondę. Po 2h walki z palnikiem i uboższy o 500zl auto opuściło warsztat. Numer pierwszej sondy Denso do xt 2004 to DOX-0537
  3. agent

    Zablokowany termostat.

    Wymień termostat. Kosztuje grosze wymiana tania. Temp 78. W sh na taki zmieniłem bo seryjnie siedzi 91.
  4. agent

    Forester 2.0 XT 2004

    Dziś byliśmy na przeglądzie. Nie było się do czego przyczepić. Diagnoscie bardzo się spodobał. Pytał nawet ile trzeba dbać za takiego.
  5. agent

    Forester 2.0 XT 2004

    Forester XT 2004-05-17. Pierwsza rejestracja 15.03.2005. Wnętrze poliftowe automat. Kupiłem z przebiegiem 304667km. Import prywatny Szwecja więc soli nie widział Serwisowany w ASO do 265tys km. Problemów z korozją brak Środek pełna skóra. Podgrzewane fotele - dach panoramiczny Bezwypadkowy itd itp Po zakupie w styczniu 2019: -wymiana szyby czołowej - dostała w Szwecji kamorem (400zł) -wymiana tylnych amorów i sprężyn - SLS padły -wymiana rozrządu wraz z pompą -filtry -płyny -olej (2740zł) -back box Vortex Afterburner (800zł) Kwiecień 2019 -Montaż LPG STAG (2300zł) -wymiana weża termostatu -wymiana klocków tył (200zł) Listopad 2019 -wymiana oleju -wymiana świec -wymiana tarcz i klocków przód (980zł) -wymiana gum stabilizatora przód -wymiana tylnich tuleji wahaczy przód (400zł) -zbieżność i kąty (80zł) -nowe opony zimowe (600zł) Na ten moment do zrobienia: -pierwsza sonda -podświetlenia przycisków halogenów -obszycie kierownicy
  6. Jest nas trochę w mieście. Ktoś chętny sie spotkać. Jutro 10.11 na motodromie jest puchar Subaru
  7. Fajny forek. Miałeś precat w uppipe? Co to za fele i rozmiar opon?
  8. agent

    LPG w Subaru

    To nie rezerwa to z drugiej strony :p
  9. agent

    LPG w Subaru

    Panie i Panowie forek sh ecomatic instalacja ag dziś zauważyłem że podczas zatrzymywania na światłach na chwilę zapala się czerwona kontrolka z prawej strony przełącznika lpg. Po ruszeniu gaśnie. Co ona oznacza ?
  10. Forek ecomatic z fabrycznym lpg ag. Po wymianie rozrządu. Mechanik twierdzi że był przedstawiony o ząbek na wale korbowym wyskakuje błąd p0172 za bogatą mieszanką. Tylko na autostradzie na tempomacie w prędkościach 110 do 140. Komp po resecie. Maf oczyszczony. Zamrożone ramki z torque VIN samochodu:JF1SH5LS59G002406Producent:SubaruID kalibracji pojazdu:NieobecnyInformacje o zamrożonych ramkach: ------------------Fuel Status = 0 byteObciążenie silnika = 20,784 %Temperatura płynu chłodzącego = 97 °CKrótkoterminowa korekta czasu wtrysku paliwa - bank 1 = -15,625 %długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa- Bank 1 = 0 %Ciśnienie w kolektorze dolotowym = 11,168 psiObroty silnika obr./min = 2 365,5 rpmPrędkość (OBD) = 104 km/hKąt wyprzedzenia zapłonu = 39 °Temperatura powietrza na wlocie = 9 °CPrzepływ przez masowy przepływomierz powietrza = 25,03 g/sPołożenie przepustnicy = 24,314 %Korekta czasu wtrysku paliwa-Bank 1, s.lambda 2 = 0 %Czas od włączenia silnika = 676 sSterowana recyrkulacja spalin EGR = 57,647 %Błąd w układzie recyrkulacji spalin EGR = 0 %Poziom paliwa (wg danych ECU) = 9,02 %Ciśnienie barometryczne (z pojazdu) = 14,069 psiNapięcie (moduł sterowania) = 14,24 VObciążęnie silnika (bezwzględne) = 26,667 %Commanded Equivalence Ratio(lambda) = 1 Względna pozycja przepustnicy = 14,118 %Temperatura otoczenia = 8 °CAbsolutne położenie przepustnicy B = 25,098 %Położenie pedału gazu D = 12,941 %Położenie pedału gazu E = 12,157 %koniec raportu. Jakies pomysly?
  11. Witam wszystkich. Jestem świeżo upieczonym właścicielem Forestera 2.0 N/a z 2002r Poprzednio jeździłem Land Roverem Discovery I ale sporo palił i był dość ospały. Pierwsze wrażenia po zmianie na forka są mega pozytywne. Świeci się check. Auto słabo się zbiera i muli poniżej 3 tys obr. Już jestem umówiony u mechanika na regulację zaworów (auto ma lpg), wymiane świec a błąd obstawiam knock sensor albo sondę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...