Jump to content

Kuba Więcek

Nowy
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About Kuba Więcek

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Krynica Zdrój
  • Auto
    SBD OUTBACK MY11

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. O widzisz czyli już jest na stronie Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
  2. Tyle się dowiedziałem co już chyba wiecie Czas naprawy 2-3 h Wymiana siłownika hamulca postojowego. Jeśli po VIN auto się łapie to nie ma znaczenia który właściciel. Dziwne że na stronie Subaru nie ma informacji o akcji - zazwyczaj można było VIN sprawdzić.
  3. Ja też dostałem SBD OBK MY 11 - w poniedziałek będę w ASO dowiem się może czegoś i dam znać Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
  4. 100% to chodzi mi o to że mam wszystkie przeglądy w ASO i nawet już podpytywałem co by było gdyby itd. Jednoznacznie mnie zapewnili, że na mnie zostaje tylko robocizna - oni części zapewniają. Mam nadzieje że nie zmienią zdania jak stanie się to czego i tak wszyscy się spodziewamy
  5. Hmm nie za dobra wróżba mam nadzieje że jeszcze trochę pojeździ ale w razie czego 100% ASO. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
  6. Pięknie mi raczej chodzi tylko o wymiane końcowego tłumika Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
  7. Witajcie Powoli myślę nad wymianą końcowego tłumika w moim SBD OBK MY 11 - niestety ale ruda dość porządnie się na nim zadomowiła. Czy w dieslu wymieniając sam końcowy tłumik da się jakkolwiek zmienić dźwięk? Oczywiście nie oczekuje cudów po prostu skoro mam zmieniać to wole zapytać
  8. Nikomu nic do głowy nie przychodzi?
  9. Tak mam podłączony oryginalny V-gate iCar2 - ale problemy ze wspomaganiem były jeszcze przed podłączeniem. Jeśli chodzi o choinkę to zdarzyło mi się raz po wpięciu Yanosik Connect. Po przejechaniu krótkiego dystansu i restarcie silnika wszystko zgasło. Więcej już go nie podłączałem. Odnośnie rozrzedzenia oleju po 5k km od wymiany mam 0.8% Wypalanie co ok 700-800 km. Jazda 99% trasa przynajmniej 40km. Tak realnie do jakiego poziomu ASH może pożyć DPF? U mnie teraz ASH 57%.
  10. Te dźwięki występują tylko przy zimnym silniku i powyżej 2100 / 2200 cichną. Do 2500 na zimnym raczej nie dociągam. Co ciekawe np jadąc na 3 biegu ok 2200 obrotów, wbijam 4 bieg i kiedy obroty spadają przez zakres 2100, 2000 również słychać ten dźwięk. Czyli nie ma znaczenia czy silnik przyśpiesza czy hamuje. Tak samo kiedy odpuszczę gaz na którymkolwiek biegu powyżej 2100 obrotów - najpierw cisza a jak samochód spowalnia i obroty spadają przez zakres 2100, 2000 znów słychać. Ale to wszystko tylko na zimnym silniku.
  11. Witajcie Mój OBK MY11 SBD 155k km pierwszy silnik, od ostatniego przeglądu ASO tj. 5k km temu zaczął dziwnie zachowywać się w niskich temperaturach (w wyższych na razie nie mam jak sprawdzić - zima a mianowicie kiedy odpalę silnik "po nocy" ruszam, oczywiście po krótszej bądź dłuższej chwili odczekania aż olej dopłynie tam gdzie powinien itd. – pierwsze kilometry przejeżdżam delikatnie do powiedzmy 2000/2100 obrotów i właśnie tutaj jest problem. Przy takich obrotach zimny silnik tak jakby buczał / huczał / wył. Jest to dość głośny dźwięk który ustaje jak woda osiągnie 50st C – niebieska kontrolka gaśnie. Na 100% jest to z silnika bo występuje na każdym biegu, czy przyśpieszam przy takich obrotach czy odpuszczam. Jak obroty spadną poniżej 2000 to jest cisza. Samochód wszystko ma robione w ASO – przeglądy naprawy. Przy 84k km wymieniono sprzęgło + dwumas i rura intercoolera, przy 130k km świece. Na ostatnim przeglądzie wykonano czyszczenie wtryskiwaczy i pierwszy raz zalano olej MOTUL 8100 5W30 - wcześniej ENEOS ew. LOTOS. DPF sprawny – dopala zawsze do 0% chyba że przerwę procedurę. Po 5k km rozrzedzenie oleju 0.8%. Po 155k km ASH 57%. Korekty czasu wtryskiwaczy po czyszczeniu max -0.100. Samochód jeździ 99% trasy min 40 km, znany od nowości, chuchany dmuchany zadbany jak na SBD przystało Poziom oleju zawsze bliżej MAX niż połowy. Od początku niepokoiły mnie dwie rzeczy -raz na jakiś czas zwłaszcza przy wysokich temperaturach wspomaganie tak jak by ciężej działało, -płynne ruszanie na zimnym silniku jest bardzo ciężkie a że jeżdżę wieloma różnymi samochodami to wiem, że żaden inny nie przysporzył mi żadnego kłopotu z ruszaniem – ten jest wyjątkowy No i teraz doszedł ten dźwięk przy ok 2000 obrotów przy zimnym silniku. Mam się już martwić silnikiem? Dzięki za pomoc
  12. Witam podepnę się pod temat - Nie mam problemu z DPF (na razie) ale mój OBK MY 11 155k km co jakiś czas każe mi mocniej kręcić kierownicą - słabiej Witam podepnę się pod temat - Nie mam problemu z DPF (na razie) ale mój OBK MY 11 co jakiś czas każe mi mocniej kręcić kierownicą - twardsze wspomaganie kierownicy. Wnioskując po poprzednim poście: kolega kumir może coś na ten temat wiedzieć z góry dzięki za pomoc
  13. Witajcie, pytanie następujące: czy ktoś próbował w OBK11 zamienić radio ze zdjęcia pierwszego na takie ze zdjęcia drugiego? Chciałbym podłączyć kamerę cofania. Ale po oglądnięciu zdjęć gniazd z tyłu jednego i drugiego radia niestety są znaczne różnice. A tak poza tym jak podłączyć do tego taką zwykłą kamerkę która zazwyczaj ma chinch do podpięcia? Z góry dzięki za pomoc
  14. Najpierw WD40 w zamek pod maską żeby oczyścić a później jakimś smarem, ja stosuje forch biały półstały.
  15. górne mocowania amortyzatorów (poduszka + łożysko) ?
×
×
  • Create New...