Jump to content

Filipos

Nowy
  • Posts

    58
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Subaru forester 2.0 150km 2010r był Forester 2006 158km i Forester 2001 125km

Recent Profile Visitors

530 profile views

Filipos's Achievements

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

2

Reputation

  1. Uszczelki pokrywy puściły:) nie wielki koszt naprawy:) standart w Subaru. A na pierwszym zdjęciu widać jak by uszczelniacz na wale się pocił,lub jak dolewasz olej,często poleci i później silnik mokry.
  2. Nie jest źle:) do zdobienia:)
  3. Oj bo trzeba wyciąć do żywego:) najlepiej ocynowac,a bacha prosta nie gnije,tylko problemy zaczynają się w profilach i tam trzeba zacząć od konserwacji, a nie sikać nadkola,nic to nie daję rdza idzie z wilgocią a ta jest w profilach,przekrojach. Znam to Z codziennego dnia:)
  4. Tutaj raczej nie ma się co wstydzić za jakość spawów. Może ktoś potrzebuje dystanse z przesunięciem kąta lub bez:)
  5. Dłuższe łączniki muszą być plus odstawienie wachacza wzdłużnego i śruby regulujące kąt koła.
  6. Robię to na co dzień na podkładkach plus odstawienie wahacza do 6cm jest ok później już trzeba jednak trochę się pobawić:)
  7. Witam wie ktoś może coś na temat kodów silników w foresterach SG 2.0xt zauważyłem różne rodzaje kodów silnika nie wiem czy się czymś różnią? No silnik o nr EJ205NXUBB z innym silnikiem, pytam z czystej ciekawości bo niby 2.0 177km a wychodzi że wychodziły różne silniki po oznaczeniach.. wie ktoś coś na ten temat?
  8. Nie chcę być najmądrzejszy:) ale z mojego doświadczenia wiem że max 4,5cm później są problemy robię lifty na codzien i jeżdżą chłopaki wiem że idzie podnieść i 10cm ale zawieszenie nie wytrzyma, szczególnie półosie itd
  9. I to jest porządna robota:)
  10. Niestety Forester to nie patrol na sztywnych mostach:)wszystko idzie zrobić ale za jakie pieniądze..
  11. Kwestia czasu przy takim lifcie i zaczyna się temat..... Dlaczego mi półosie zdychają itd... siada skrzynia wylatuje poloska...:)
  12. Robiłem kilkadziesiąt foresterow właśnie tylne nadkola i kielichy.. zajmuje się tym na co dzień ,plus silniki itd. epoxyd za wiele nie da w środku musi być zakonserwowane i to porządnie czymś tłustym. Niestety tego już nikt nie stosuje a preparaty typu Boll itd są na 2 lata później robią się suche i nic to nie daje .... Leczenie syfa pudrem. Ładnie tylko wygląda po robocie .. mało kto po wcięciu reparaturek zagląda do wewnętrznej części poszycia a tam już wiele nie ma niestety..
  13. Pasuje od Forestera 2006 2.0 158km
  14. Na razie szukamy silnika. I jest bieda z tym.
  15. Filipos

    Wiskoza?

    Ale dlaczego aż całe auto się wstawia.
×
×
  • Create New...