Jump to content

simpulator

Nowy
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

About simpulator

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Legacy IV 2.5 SOHC

Recent Profile Visitors

342 profile views
  1. Uznał, że to co według innego zakładu było idealnie, było lekką rozbieżnością przodu. Tylko tyle i aż tyle.
  2. Cudownie, trzymam kciuki za udaną podróż i czekam na relację
  3. Trafiłem wreszcie na porządnego fachowca w Kr i jak ręką odjął. Przestało "zwiewać". Da się? Da się.
  4. Obstawiam zużyte zawieszenie, albo geometrię do zrobienia (przy okazji warto sprawdzić, czy któryś wahacz nie ma za sobą "gwałtownej historii", bo wtedy sama regulacja zbieżności może nie pomóc). Mnie zaczęło "zwiewać" z drogi po nagłej wizycie prawym kołem na krawężniku, ale do tego czasu jechało jak po strunie.
  5. Z własnego niedawnego doświadczenia: może się zdarzyć, że warsztat (nie będę wskazywał paluchami, ale taki jeden przy chemobudowie ;) założy tuleje wahaczy odwrotnie. Wtedy wszystkie zakręty są nasze hehe, ale jazda po mieście to horror. Może to nie to, ale warto sprawdzić.
  6. Od siebie dodam, że w przedlifcie nie działają żadne tajne ciosy
  7. Albo 2.5 SOHC po uczciwie zrobionej naprawie UPG, bo 2.0 to jednak jest trochę ślimak. A tu pozwolę sobie skomentować w okienku I dodałbym jeszcze parę rzeczy: Zwróć uwagę na stopień zużycia tapicerki i plastików wszelakich, czy na zdrowy rozsądek odpowiada przebiegowi i innym egzemplarzom Legacy, które już obejrzałeś? Czy amory ładnie wracają na nierównościach, czy auto się buja? Czy jedzie prosto po puszczeniu kierownicy? Czy wszystkie opony są takie same? Czy nie stuka podczas jazdy na maksymalnie skręconych kołach? etc.
  8. Ja o Rurdechu czytałem różne dziwne opinie, choćby np. taką, że trzymali gościowi auto dwa dni (konserwa miała trwać trzy czy jakoś tak), a jak przyjechał zobaczyć jak postępują pracę, to podwozie nawet nie było umyte, a oni zabierali tego dnia chcieli je robić. Ktoś może jednak poleci coś innego?
  9. No to nic, tylko się cieszyć
  10. Ja tylko tyle dodam od siebie, że te kwoty wydają mi sie podejrzanie małe. Ja słyszałem raczej o sumach rzędu 1400 (średnio) do 2000 (max maxów).
  11. Czy ktoś ma pojęcie, czy wydechy w IV generacji przed liftem i po lifcie czymś się różnią? Konkretnie chodzi o porównanie wersji 2.5 sohc i 2.5 dohc - czy pasują do siebie plug'n'play?
  12. Szanowni, Czy ktoś z Was jeździ na Vredestein Ultrac Satin?
  13. Olej wymieniony na Subaru ATF - sześć stów w plecy, a jest jak było.
  14. Dobrze wiedzieć, że to bzdura, ale i tak jestem już umówiony na ponowną wymianę. Jest to jednak irytujące, kiedy jeszcze ćwierkając ruszam spod świateł i przy okazji hałasu nie bardzo się zbiera. A chwilę później jest już wszystko super.
×
×
  • Create New...