Skocz do zawartości

pradio

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Jasło
  • Auto
    Impreza Gt my99

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pradio

0

Reputacja

  1. pradio

    Coś nie tak? Ale co?

    Zajmę się tym na następny weekend . Check się nie świeci .
  2. pradio

    Coś nie tak? Ale co?

    Witam. Ostatnio borykam się z małymi problemami . Ale zacznę od początku. Po odpaleniu samochodu obroty na ssaniu były koło 1500rpm. I utrzymywały się i powoli opadały do 900-1000. Ostatnio po odpaleniu auto uzyskuje 1500 po chwili tracąc obroty i spada do 300-400 po chwili gasnąc. Tutaj filmik :. Ale to taki mały początek problemu być może ta usterka będzie spójna z następna . Gdy temperatura na polu wynosi około 30 stopni auto po dłuższej jeździe rozgrzaniu itd . W granicach 3.5krpm - 5krpm traci moc tzn jedzie ale nie tak jak od " dołu ". A gdy temperatura powietrza jest niższa bynajmniej tak mi się wydaje .... Zdaza się tak ale rzadziej. Ktoś coś na ten temat ?
  3. pradio

    UPG czy też nie?

    witam . Jak w temacie opiszę wszystko od początku gdyż uważam swój przypadek za nietuzinkowy.Kupiłem Subarkę(Impreza GT 2.0 turbo-ej205 jakieś 2 tyg temu . Początkowo nie jeździła(zmielony przegub) ale silnik odpalał i niby było wszystko w porządku . Sprzedający twierdził że kiedyś zawiesił mu się termostat i go wyciągnął gdyż nie miał nowego a mieszka dobry kawałek od najbliższego sklepu.Po zrobieniu przegubu - wkońcu jazda próbna . Jeździ napędy chodzą wszystko jest okej. temperatura utrzymuje się cały czas na środku skali auto jedzie, ma pełną moc , żadnego dymka z rury kompletnie nic, żadnych bąbelków w płynie. Przyszła sobota zabrałem się za drobne naprawy .Zacząlem wymieniać termostat , wszystko wymienione zalane płynem gdzie się tylko dało . Opiszę dokładnie zalanie płynem i odpowietrzanie(w moim wykonaniu gdyż nie wiem czy zrobiłem to dobrze)wlałem płyn do metalowego zbiorniczka do pełna następnie zapełniłem chłodnicę, przez waż do chłodnicy wlałem w silnik . w plastikowy zbiornik również. Pompuje płyn dolnym wężem chłodnicy.Pozostawiłem otwarte korki od metalowego i plastikowego zbiorniczka. Odpalam auto pracuje cały czas . po chwili wskazówka temperatury jest na środku skali- wentylatory stoją i wyrzuca płyn przez metalowy zbiorniczek. Dodam że podczas nagrzewania auta płyn cały czas wzrasta do góry więc utrzymuje obroty około 1500-2000rpm Następuje moment gdy nie da się nic zrobić zwiększenie obrotów nic nie daje by nie wyrzuciło płynu . Podczas wyrzucania płynu wygląda on jak gazowany w zbiorniczku. Mam nadzieję, że opisałem wszystko co jest możliwe by stwierdzić przyczynę .P.S sprawdzałem wcześniej (gdy auto było bez termostatu - żądnych bąbelków powietrza masła w płynie bądź oleju ) Chłodnica ciepła od dołu i góry więc termostat na moje oko jest ok. Pozdrawiam i sorki za spam postami .Dodam jeszcze że silnik po remoncie w 2014r przejechane jakieś max 5kkm wrzucony wałek od wrxa i jakieś delikatne mody
×
×
  • Dodaj nową pozycję...