Skocz do zawartości

schadok

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Subaru Outback BL/BP

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia schadok

0

Reputacja

  1. Dziękuję za porady, rozebrałem i przesmarowałem przy klockach pastą ceramiczna i jak do tej pory koła lekko ciepłe i chyba po problemie. Tak po problemie jednym ale jest następny nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam w tym. Pękła osłona przegubu od strony napędu lewy przód. Czy ktoś z Was używał uniwersalnych osłon tych do klejenia? http://www.hippored.com/?p=560 Jaki wymiar ma oryginalna osłona chodzi o średnicę i wysokość.
  2. Lewa strona jak pisałem ma nowy zacisk, prawy cylinderek wycofany specjalnym ustrojstwem, rozbierałem i składałem juz z 2 razy potem test i na jakiś czas pomaga koła lekko cieple ale po jakimś czasie 4-6 tyg. dym. Czym ruszyć te tłoczki? wycisnąć i wycofać?
  3. Witam szanownych forumowiczów. Około 6 miesięcy temu wymieniłem wszystkie tarcze, klocki i lewy (przód) zacisk hamulcowy wszystko starannie przeprowadzone metodą garażową. System odpowietrzyłem używając zestawu do odpowietrzania pod ciśnieniem w kolejności podanej przez subaru, płynu hamulcowego (taki jak podaje książka serwisowa) użyłem w większej ilości, żeby mieć pewność, że nie zostanie w systemie ani jeden bąbelek powietrza. Problemem jest grzanie się przednich kół raz lewa raz prawa strona felgi gorące po przejechaniu 30-40 minut po mieście dym Czy to grzanie wskazuje na to, że system jest zapowietrzony? Czy ten typ auta muszę odpowietrzać w serwisie z podglądem do komputera pokładowego? Z góry dziękuje serdecznie za pomoc. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...