Skocz do zawartości

groovee

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia groovee

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Od strony nadkola okazało się, że fabryczna masa jest pęknięta. Oczyściłem ile się dało (nie zrywałem jej) i nałożyłem masy uszczelniajaco - klejącej. Tą samą masą zabezpieczyłem od spodu. Mam nadzieję, że skutecznie Najlepszego w Nowym Roku!!
  2. No spray, tyko taki miałem
  3. Dałem już podkład epoksydowy Ale wyszło nieźle. Zweryfikuję, czy jest szczelny i podjadę jeszcze, żeby mi taki plastik dali na cały bagażnik jakim terenówki pokrywają i będzie pięknie! Dziękuję za dobre rady Panowie!
  4. Ok, ale od spodu już teraz masa uszczelniająca i zostawić?
  5. Oj był staw. Przekonał się o tym facet na wulkanizacji, który miał sprawdzić ciśnienie powietrza w zapasówce.... No i koło mu spadło w ten czarny syf przy wyciąganiu... Tak to się wydało. Wydaje mi się, że to ciekło i gniło od wielu lat, ale gdy trzymałem auto w garażu po prostu przeoczyłem (nigdy nie używałem zapasówki). Dziękuję za sugestię. Znajomy ma mi jeszcze podrzucić jakiś sprawdzony przez niego spray epoksydowy, może to to Na razie jest brunox i dziury uzupełnione żywicą POLIESTROWĄ - mogę na to dać epoksydowy spray? Od spodu zdarłem trochę rdzy (tylko przy centralnej zaślepce było delikatnie i przy tej dziurze gdzie prze rdzewiało na wylot). Wkleiłem włókno szklane. Co teraz, spray epoksydowy, czy malować masą uszczelniającą? Zrobiłem to po lewej stronie (prawa tapicerka była sucha). Wlałem wodę przy relingu ok 10cm od klapy bagażnika. Spłynęło takim grubym przezroczystym przewodem na dół, w środku sucho. Fakt, wężyk jest załamany na końcu pod kątem 90 stopni, ale wszystko szczelne, to nie ruszam. Główną przyczyną zalania na pewno była lampa (no dobra, na pewno to powiem jeśli będzie sucho), ale wydaje mi się, że na zgrzewie blach też może delikatnie przeciekać. Jak zabezpieczę miejsce na koło zapasowe, to pojadę jeszcze na myjnię ciśnieniową z żoną w bagazniku i zobaczymy
  6. Żywica ma być tylko w miejscu, gdzie przy czyszczeniu rdzy zrobiłem dziurę. Kolega polecił mi masę uszczelniającą novol, więc tym wypełnię szparę w "nadkolu" i ewentualnie zabezpieczę miejsce na koło zapasowe od spodu. Powiniennem dawać jeszcze na to masę bitumiczną (tą do konserwacji podwozia)? Brunoxa ("neutralizator dzy") już nałożyłem wczoraj, uprzednio zdzierając ile się da szczotką metalową na wiertarce. Zdjecia: 1- miejsce w którym zbierała się woda, przed suszeniem, czyszczeniem i brunoxem. 2 - "szpara w nadkolu", którą zamierzam uszczelnić od zewnątrz masą N.
  7. Szanowni Specjaliści, Mam problem z wodą w bagazniku. Odkąd Forester wyjechał z garażu (wiem, nie zasłuzył na noce pod chmurką), w miejscu koła zapasowego zbiera się woda. Nawet kilka centymetrów. Dziś zacząłem go rozbierać i zabezpieczać przerdzewiałe miejsca. Za lewym światłem nie była załozona guma na przewodzie i wydaje mi się, że to główna przyczyna. Ale w okolicy mocowania subwoofera też widać jakiś zaciek - a to są zgrzane blachy, ewentualnie woda może dostawać się od strony nadkola - nie mam pojęcia jak to uszczelnić. Czy w kwestii rdzy brunox, mata i zywica epoksydowa a na to od spodu i od srodka masa bitumiczna wystarczą?
  8. Widać u Ciebie, do jakiego przewodu się wpięli? Lutować pod skrzynką z bezpiecznikami, czy lepiej rozebrać ten plastik od spodu i tam się wpiąć? Sterowanie zamierzam podłączyć razem z jedną żarówką, za bezpiecznikiem (Nr 9). A zasilanie na schemacie pasowałoby mi na linii IGN (za przekażnikiem "Ignition Relay"). Ewentualnie przed nim (zielony), ale to właśnie przewód ze stacyjki, nie wiem, czy nie ten, który odrazdzasz. Poza tym wolałbym podłączyć przy bezpiecznikach pod maską, nie w środku.
  9. Witam, Panowie, a gdzie podłączaliście przewody od sterownika? Przeciwmgielne na dole na oryginalnych wtyczkach, a dzienne - przewód ACC i ten pod lampę? Pozdrawiam, Kacper
×
×
  • Dodaj nową pozycję...