Firma w której pracuję została przedstawicielem dużego amerykańskiego producenta elektronarzędzi (jest to dla nas nowy obszar działań) i organizujemy właśnie sklep stacjonarny za który będę bezpośrednio odpowiedzialny a następnym krokiem ma być sprzedaż online, która też w jakimś stopniu spadnie na moje barki więc szukam optymalnych rozwiązań.
Asortyment jest bardzo duży, kilkaset głównych narzędzi a z akcesoriami to już tysiące:
- elektronarzędzia do obróbki drewna, stali, kamienia; ogrodowe; specjalistyczne dla elektryków, hydraulików, itp. itd.
- akcesoria do powyższych (wiertła, frezy, końcówki, akumulatory, brzeszczoty, dłuta, tarcze, itd.)
- narzędzia ręczne do wszelakich prac
- oświetlenie robocze
- dział bhp
- skrzynki, systemy transportowe
- itd.
Sprawa wygląda tak, że budżet na sklep online się znajdzie, gorzej z ludźmi do jego obsługi co oznacza, że optymalnie było by mieć gotowy produkt do którego wprowadzamy artykuły a reszta się nie martwimy. Nasza działka to wprowadzenie oferty, zamagazynowanie i wysyłka do klienta.
Jeśli macie pomysły, sugestie to piszcie