Jump to content

Kookazoo

Nowy
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

About Kookazoo

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Zywiec
  • Auto
    Impreza us

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam amerykana i kluczyk z pilotem sa osobno. Dorabiałem samego pilota i musieli dobierac cos z mazdy chyba, wlasnie na 315, bo te zwykle zintegrowane mialy inna czestotliwosc
  2. Kup czerwona zarowke i problem z lampa znika
  3. Bez ciecia i wiercenia nie dopasujesz. Sam mam w garazu dwa nadkola do hawka, jedno staralem sie dopasowac do bloba i w koncu kupiłem w aso.
  4. Kookazoo

    MY'07 2.5 N/A

    Dziwny ten silnik, ze przy 80 mial remont... znasz historie? Wiesz co bylo robione? Ja mam 170tys i chyba niewiele bylo robione przed moja wlasnoscia( ori kable zaplonowe, filtr jeszcze z logiem subaru itp) rdza tez cos szybko wychodzi, bylo robione?
  5. Czwarty pd gory przekaznik pod schowkiem przy nogach kierowcy
  6. Jakis troll? Na przepustnice z zalozonym dolotem? Jesli tak to masz w nim nieszczelnosc.
  7. Mozesz podac dokladny numer lampy? Bede wdzieczny. Czyli ta elektryczna regulacja to bajer?
  8. Jeden wyl przy 60, inny przy 80, jeszcze inny wpadal w jakies dziwne wibracje..
  9. Widzialem az trzy bloby na usa i zaden nie mial silniczkow. Ja tez nie mam, chcialem wymienic na depo wlasnie, ale nie wiem co z regulacja i przegladem
  10. a lozyska? Mi na wszelkich rondach, czy ciasnych zakretach wyrywalo kierownice. Zmienialem tarcze, kola, nakretki, pompe wspomagania i nic. Dopiero pasazer uslyszal lekkie chrobotanie przy zakrecie wlasnie. Ale to w modelu 05
  11. Restartowales skrzynie? Sprawdzales stan oleju? Moze podepnij skrzynie pod komputer i sprawdz jej bledy. Taka by byla moja kolejnosc dzialan.
  12. Witam. Impreza gd 2005 2,5sohc ameryka. Kupilem auto bez tylnego przeciwmgielnego, a teraz po usunieciu innych usterek czas sie za to zabrac. W obu lampach mam swiatla cofania, dwa kable do oprawki i tyle. Kupilem wiec przelacznik ( zeby to fabrycznie wygladalo) z kawalkiem wiazki i mysla wywalenia jednego wstecznego i zrobieniu instalacji luzem z przekaznikiem itp. Natomiast jak sie zabralem za rozkrecanie, okazuje sie, ze mam bezpiecznik „rear fog lamp” i co wiecej w jedna z zaslepek jest wlozona wtyczka. Po wpieciu przycisku, wlaczeniu drogowych przycisk swieci, ale na bezpieczniku nie ma napiecia. Czy ktos przerabial temat? Mozna to jakos zrobic, zeby wygladalo i dzialalo fabrycznie? Elektrycy mi proponuja instalacje prosto ze swiatel drogowych, bez przekaznika, bez bezpiecznika i co mnie najbardziej boli, bez podswietlenia przycisku. W zasadzie moge juz sam sobie odpowiedziec. Moze komus sie to przyda. Wystarczy dokupic przelacznik( jesli znajdziemy u siebie taka kostke) w czwarte gniazdo na przekaznik wkladamy nowy przekaznik( pasuja z fiata, zwykly otwarty) i teraz mamy trzy drogi: - fabrycznie jest to instalacja do przednich przeciwmgielnych, wiec mozemy kupic odpowiednie ramki, mocowania, halogeny i cieszyc sie dodatkowym wyposazeniem - odszukac bialo-czarny kabel za przekaznikiem przeciac go, nalozyc termokurcza i zlutowac z trzema metrami kabla i polaczyc przed tylna lewa lampa z brazowo zoltym kablem. W tej sytuacji mamy z prawej cofania, z lewej przeciwmgielne. - mozemy tez obie te czynnosci polaczyc i do bialo czarnego kabla, dolutowac tyl. Natomiast mamy wszystko na jednym przycisku co jest nie do konca ok z przepisami i nie wiadomo jak obciazenie instalacji
  13. Od siebie napisze, ze z dyframi bujam sie od roku... loteria jest niezla, ja za piatym trafilem.
  14. W GD jest inny tyl, u mnie nic nie pasowalo praktycznie z sedana
×
×
  • Create New...