SInobrody
Nowy-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
mężczyzna
-
Skąd
Prowincja
-
Auto
W planach OBK
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia SInobrody
..:: Świeżynka ::.. (1/13)
-3
Reputacja
-
To jest "speszal grin edyszyn" modelu 2015 a nie 2020. Spójrz na światła p/mgielne na zdjęciu w pierwszym poście tematu
-
Gołym okiem widać, że OBK2020 będzie lepsze od Volvo bo ma większy tablet A poważnie - gdyby było wyciszone jak Volvo i tak komfortowo zawieszone to kupiłbym go nawet z tym zabytkowym silnikiem. Do przyśpieszeń mam mopika Gdyby, gdyby,. gdyby...
-
Dzięki. Szukam opinii o T5 ale wiem, że musiałeś napisać całość... czyżbyś też miał "małego ptaka"?
-
Nie ma to jak mieć kasę, dużego ptaka i jeszcze wiedzieć jak olej wymienić. Gratulacje dla ZłegoMisia, który robi dobre wrażenie. Ja po prostu nie pasuję do marki Subaru poczuciem "chumoru". Kolego Tsunemoto - jeśli mogę tutaj, to V60cc to diesel czy benzyna?
-
Off Festiwal w pierwotnej miejscówce - w Mysłowicach Co do Stanów - zgoda. Tylko, że jak się ogląda tamtejsze videotesty, to pod podłogą jest koło Dlaczego? Bo tam to jest po prostu japońska marka robiąca ergonomiczne, praktyczne auta. U nas - "premium offroad", które "trzeba umiec serwisowac" W US Outback startuje od 25tysUSD czyli tyle, ile Honda CRV. U nas Honda od 100tys pln, Outback - wiadomo. I dlatego sprzedaż wygląda tak - spadek w ciągu 6ściu lat o ponad połowę; http://www.wykresy.net/liniowe/sprzedaz-nowych-samochodow-marki-subaru-w-polsce-ostatnie-10-lat.html Na marginesie - na forum Subaru.org ktoś zasugerował, że przeglądy dlatego są tak często bo auto nie dojechałoby interwałów co 30.000 km bez dolewania oleju. http://www.subaruoutback.org/forums/138-gen-5-2015-present/415082-2nd-oil-change-6200-miles-half-quart-missing.html Aloha!
-
Uhm, zapytaj mnie jeszcze co to był za koncert To naprawdę zabawne zjawisko - dla ludzi, z którymi rozmawiam brak koła jest wadą a dla Was to zaleta Nóż zasugerował mi wulkanizator gdy pokazywał "ranę" - wąska szpara szerokości może 3 cm. Pocięto koła we wszystkich parkujących tam autach. W moim akurat jedno. Czytam to forum, konkretne przykłady wad i wtop (ostatnio wątek o ISR czy jak mu tam), a jak ktoś wprost nazwie rzecz po imieniu, że firma dała d...py to zaczynacie gryźć Trudno się przyznać do błędu ale co ja tam wiem, przecież to legenda...:)
-
Zamiast kalkulacji wystarczy mi jedno wspomnienie - pojechałem kiedyś na koncert plenerowy, z 200 km od domu. Z braku miejsc parkingowych kilka osób, w tym ja, zostawiło samochody w jakimś polu. Po koncercie, grubo po północy, okazało się, że wszystkim pocięto opony dużym, wojskowym nożem. Gdybym miał zestaw naprawczy zamiast dojazdówki,najpierw szarpałbym się i wk...wiał na zestaw, że nie dał rady, potem czekałbym do rana, dzwonił po lawetę i jechał z nią do jakiegoś wulkanizatora a w domu byłbym wieczorem. Dziękuję, postoję:)
-
Nie tylko ja mam dylemat Ale akurat dla mnie silnik jest wystarczający. Świetnie zestrojony ze skrzynią i odwrotnie. Plus niezłe zawieszenie.Jednak mnie odstręczają szczegóły.
-
Tak wyrafinowana technologia jak koło dojazdowe jest poza zasięgiem. Łatwiej rozebrać dach i przykleić jakiś odpustowy "pikacz"
-
I to jest głos rozsądku Jednak niebrałem pod uwagę V60cc bo sporadycznie jeżdżę też s60 i wiem, że ta seria praktycznie nie ma bagażnika. 430 l w kombi? Zatem kierunek jest słuszny ale za wcześnie - za rok wchodzi kolejna seria s/v60 więc pewnie za dwa lata będzie też CC z obecną turbo benzyną 245kM - smakowity zestaw. Tylko jedno ale - "dwa lata.."
-
Nowe są świetnie wykonane. Ale juz pisałem - potem ktos powie, że to forum Subaru a ja o Volvo - v90cc jest większe na zewnątrz a mniejsze w środku. Nie wrzucę już roweru bo ukośna szyba nie zamknie się na sterczącej kierownicy. Wszędzie tam, gdzie xc70 parkuję na wcisk - v90 już nie wjadę. Odpada połowa miejsc parkingowych, Na zdjęciach wygląda zgrabnie ale z bliska trochę przeraża - ta dluga maska przypomina amerykańskie półciężarówki. No i faktycznie - cena. W wersji jaką mam teraz, v90cc kosztowałoby 280 tys. To już nie moja liga. XC70 z drogimi dodatkami typu wentylacja foteli, akustyczne szyby, aktywne zawieszenie kupiłem, po długich targach, niemal w cenie obecnego Outbacka diesel. I miało koło zapasowe Xc60 stare i nowe, xc90 - nie. Nie lubię pianin na kołach. Outback został ostatnim autem typu podwyższone kombi, które ma 4,8 zamiast 5 metrów. Alltrack niby tez jest ale juz ciasny. Tak więc widzicie, jaki mam ciężki dylemat Uwierzyłbym Ci, gdybyś nie napisał, że V60 ma dużo miejsca
-
XC70, nieodżałowany. Komfort, przestrzeń, ekonomia ( w tym spalanie 5cio cyl. diesla 6,3, bezawaryjność i koszty przeglądów :)), ergonomia. To samo S/v60 jeśli ktoś nie potrzebuje bagaznika, z benzynowymi silnikami 1,6 - świetnie sobie radzą choć auta ważą ok1500-1600 kg - średnie spalanie ok.7,7 l/100. Polecę zawsze i wszędzie. Nie ma pytania o koła zapasowe, czujniki parkowania (Subaru) o złącza USB (Audi) - wszystko co potrzebne już jest, nic CIę nie zaskoczy. Domówić możesz sobie tapicerkę, światła, felgi. To, co powinno być - po prostu jest.
-
Paskudny. Nie widziałem ostatnio brzydszego auta. W dodatku za duży. Macałem już go - skrzypi deska pod palcami.
-
No to ja nie robię nic innego jak tylko odgrzewam temat "dość naciągania na przeglądach co 15 tys" Bo po takim czasie Wam się należy. Ale o czym my mówimy... po jakim czasie należy się koło zapasowe, choćby dojazdowe, w aucie z założenia szurającym po kamolach? Taka esktrawagancja - prawdziwy fan zatka brelokiem. A znam fana, który najpierw miał benzynowe Legacy, potem dizlowego Outbacka a teraz ma Mercedesa - widocznie uznał, że nie zasługuje na tyle fachowej opieki. A jak zapytałem "gdzie kupić i serwisować Outbacka" to powiedział "Nie widziałem już nowego. Może i fajny... ale serwisu to ja Ci żadnego nie polecę".
-
I o czym wtedy będziecie gadać? Że nie ma Carplaya?