Skocz do zawartości

enosocket

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Subaru Legacy 2,5 AWD 2001r.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia enosocket

0

Reputacja

  1. Witam, przepraszam za chwilę przerwy, ale miałem sporo na głowie i nie było czasu napisać posta :P. Sprawa wygląda następująco, zakupiłe odpowiednie pierścienie, byłem u wulkanizatora, koła zostały wyważone i założone na dobrych pierścieniach. Nic to niestety nie dało... Po jakimś tygodniu zauważyłem, że w lewym tylnym kole mam trochę mało powietrza. Podpompowałem wszystko elegancko i auto przestało szarpać! Tylko teraz nie wiem czy to zbieg okoliczności czy to nierówne ciśnienie w oponach było przyczyną? Swoją drogą myślę, ze wulkanizator przy wyważaniu sprawdzał ciśnienie, a jednak wtedy nadal szarpało... Póki co pozostaje mi pojeździć i zobaczyć czy to szarpanie wróci.
  2. Jak tylko przyjdą pierścienie, podjadę do wulkanizatora, sprawdzimy wyważenie i zobaczymy czy to pomoże Tak
  3. Witam wszystkich, nabyłem niedawno Legacy 2001r. 2,5 SOHC 156KM. Przed zakupem byłem w autoryzowanym serwisie na przeglądzie i wszystko cacy. Jako, że auto użytkowałem póki co wyłącznie po mieście nie rozpędzałem się nim zbytnio. Ostatnio odbyłem pierwszą trasę i zauważyłem, że auto poszarpuje, kiedy jedzie z prędkością z zakresu około 80-120km/h. Przy wolniejszej lub szybszej (autostrada - 140-160km/h) jeździe efekt ten nie występuje. Szarpnięcia odczuwalne są raczej gdzieś z tyłu, przyrównałbym to do sytuacji gdy holuje się auto i szarpnie się liną, tyle że szarpnięcie dużo słabsze. Szarpnięcia są nieregularne, czasem występują częściej, czasem rzadziej. Nie występuje przy tym żadne falowanie obrotów czy coś w tym rodzaju. Auto posiada instalacje gazową, która została założona ok. 3 miesiące temu. Szarpnięcia występują jednak na obu paliwach PB oraz LPG W aucie są felgi od VW, które mają nieco większy otwór centrujący (o 1mm) i nie ma pierścieni centrujących. Wiadomo, że przednią oś odczuwa się drganiami na kierownicy. Ale czy może to być również przyczyną owych szarpnięć? Pierścienie już zamówione, jak tylko przyjdą, założę i sprawdzę co i jak, jednak mam pewne obawy, że nie to jest winne. Czy są jakieś pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...