Skocz do zawartości

Vito

Użytkownik
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Vito

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Fitnes - przyłączam się do gratulacji Dzięki za towarzystwo na drugiej pętli. Cieszę się, ze nie przysnąłeś
  2. Masz tupet Najpierw prowokujesz... potem wywlekasz jakies stare, dawno wyjasnione historie, w najmniejszym stopniu nie zwiazane z tym,o czym mowa tym wątku... generujesz jeden OT za drugim i na koniec dziwisz sie, ze ktos Cie atakuje... Dla mnie EOT.
  3. Ale tylko na sprintach nie-ASO, na innych imprezach śmigają na slickach. Fajna sprawa,że ktoś wpadł na ten pomysł. Nastepne imprezy w Tychach (bez wyjątku) juz tylko na oponach "E". Byla o tym mowa na Zimowym Sprincie. Bylem, slyszalem, komentowalem...
  4. Wszystko jasne - mozna powiedziec, ze wypowidasz sie raczej jako kibic niz uczestnik. A w tym wątku jako jego szczegolna odmiana - "nie byłem, nie widziałem ale i tak mam najwiecej do powiedzenia". Licznik postów celem najwyższym. A ze OT? - co tam. Co do powtornych przejazdow, sprawa juz dawno sie wyjasnila. Dyrektor Zawodow, po analizie materialow filmowych, przeprosil za jakosc pracy "budowniczych szykan" i rozwial tym samym watpliwosci uczestnikow "oszukanych". Jesli Twoich nie - dzwon do AZT (Marcin Kobryń). Czy jedna minuta to za malo aby odbudowac szykane? Nie wiem, nigdy tego nie robilem. Na czas sie tylko ścigam.
  5. Też mi się tak wydaje, tną się o zwycięstwo więc proporcjonalnie więcej krzyczą. A gdzie i kiedy, jesli moge wiedziec, widzieliscie Panowie rozkrzyczanych kierowców STi i Evo walczacych o zwycięstwo? Drogi Pawle - czyżbyś był swiadkiem takich zajść? Wszak w Tychach byłeś zaledwie pare razy... wiec atmosfere zawodow znasz raczej z relacji niewiarygodnych swiadkow. Zbyszku z evo5, Kaka z Sti - jesteśmy krzykaczami !!
  6. A w okregu katowickim park zamkniety to norma na KJS. Nawet na przegrupowaniu mozna do auta wejsc dopiero na 10min przed startem...
  7. Zwykle są punktowane szykany "beczkowe". Tym razem niestety nie, wiec kar za ich potrącenie nie było, choć regulamin takowe przewiduje. Auto zostawiłem w parku bo poszliśmy z żoną na kiełbaski, a że przejazdy jeszcze trwały to i tak nie mogłem wyjechać. Miałem nr 65 wiec do zakończenia bylo sporo czasu. Z zakazem wyjazdu autem z parku zamkniętego jak i przebywania w nim załóg, przed wydaniem przez ZSS komunikatu o jego otwarciu, spotykam sie na każdym KJS'ie. W Tychach za złamanie tego punktu regulaminu kary wykluczenia zastosowano pierwszy raz.
  8. Dzisiejsza trasa była najgorszą z wytyczonych dotąd na tym torze. 3 x 1/4 mili + 3 - 4 zakrety. Szykany oczywiście niepunktowane. Najwazniejszy byl park zamkniety. Idzie nowe...
  9. Przed wykluczeniami: 1 miejsce zajal Tomasz Mikołajczyk. Ja bylem 2, ze stratą 0,88 sek. 3 miejsce zajął Marcin Swider, ze stratą 4,46 sek. Bez sensu ta decyzja ZSS - powoływano sie na regulamin...
  10. Prosze jeszcze mnie dopisac do listy. Vito - Evo
  11. To i ja, jeśli można, dołączę. 1. Tomasz_555 2. Marko Rally 3. Robert 4. Misiek_Jr 5. Raga 6. Paweł_P 7. Zaki79 8. Luki 9. MeanDream 10. kornik 11. Vito
  12. Dzięki Carfit. Wiesz jak jest: "Evo idzie środkiem..."
  13. Vito

    V ZLOT PLEJAD 2008

    Blue76, startowałem niebieskim STi 03. Numer startowy 03. Klasa OutLaw.
  14. Vito

    V ZLOT PLEJAD 2008

    Pozdrowienia dla wszystkich uczestnikow od załogi nr 3. Dla porownania nasze czasy: SP1 Ciepłownia - 65,18 SP2 Kaloryfer - 83,00 SP3 Slalom - 18,78 SP4 Hamowanie - 14,41 SP5 Stewart - 105,44 ( 2 x stop) SP6 Gogle - 21,93 SP13 Ciepłownia - 71,73 (deszcz i nowa konfiguracja trasy) SP14 Kaloryfer - 84,26 (mokro) SP15 Slalom - 18,59 SP16 Hamowanie - 14,50 SP17 Stewart - 89,56 SP18 Gogle - 14,16 SP19 Ciepłownia - 69,82 (mokro) Dodatkowo pojechaliśmy autem slalom dla rowerów z czasem 17,00 bo organizator nie dowiózł roweru /podobno anulowano tę próbę, ale czy wynik też - tego nie wiem/ Drezyna 104,00 Mapa - 60,00 Noż wbił sie niestety tylko 1 raz - 20,00 Lina - zaliczona przez pilotkę. Strzelanie 8 na 8 Pytania 240,00 Nie wiem jaki mamy wynik za jazde na reguralność, bo PKC do tej próby organizator ustawił dopiero dla załogi z numerem chyba 20 dopiero. Wg. znanych nam z KJS'ów zasad - pojechalismy na następny PKC bez żadnych wpisów do karty. Takie są niestety uroki jazdy z początkowym numerem startowym. Swoją drogą, mieliśmy złe przeczucia juz na wieczornym szkoleniu dla pilotów....... "to tylko zlot a nie rajd". W sumie - tak. Szkoda, ze klase "prawie jak subaru" utworzono dopiero po przyjęciu zgloszenia - pewnie wybralibysmy trasę turystyczna. Naszym zdaniem waga 1:1 (proby KJS'owe : pozostałe) na trasie szosowej to nieporozumienie. Chyba rozsądniej byłoby np. 8:1 lub max 5:1. Kończąc - gratulujemy wszystkim Uczestnikom i dziękujemy Organizatorom. Załoga nr 3 (prawie subaru)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...