Pozdrowienia dla wszystkich uczestnikow od załogi nr 3.
Dla porownania nasze czasy:
SP1 Ciepłownia - 65,18
SP2 Kaloryfer - 83,00
SP3 Slalom - 18,78
SP4 Hamowanie - 14,41
SP5 Stewart - 105,44 ( 2 x stop)
SP6 Gogle - 21,93
SP13 Ciepłownia - 71,73 (deszcz i nowa konfiguracja trasy)
SP14 Kaloryfer - 84,26 (mokro)
SP15 Slalom - 18,59
SP16 Hamowanie - 14,50
SP17 Stewart - 89,56
SP18 Gogle - 14,16
SP19 Ciepłownia - 69,82 (mokro)
Dodatkowo pojechaliśmy autem slalom dla rowerów z czasem 17,00 bo organizator nie dowiózł roweru /podobno anulowano tę próbę, ale czy wynik też - tego nie wiem/
Drezyna 104,00
Mapa - 60,00
Noż wbił sie niestety tylko 1 raz - 20,00
Lina - zaliczona przez pilotkę.
Strzelanie 8 na 8
Pytania 240,00
Nie wiem jaki mamy wynik za jazde na reguralność, bo PKC do tej próby organizator ustawił dopiero dla załogi z numerem chyba 20 dopiero.
Wg. znanych nam z KJS'ów zasad - pojechalismy na następny PKC bez żadnych wpisów do karty. Takie są niestety uroki jazdy z początkowym numerem startowym. Swoją drogą, mieliśmy złe przeczucia juz na wieczornym szkoleniu dla pilotów....... "to tylko zlot a nie rajd".
W sumie - tak.
Szkoda, ze klase "prawie jak subaru" utworzono dopiero po przyjęciu zgloszenia - pewnie wybralibysmy trasę turystyczna.
Naszym zdaniem waga 1:1 (proby KJS'owe : pozostałe) na trasie szosowej to nieporozumienie. Chyba rozsądniej byłoby np. 8:1 lub max 5:1.
Kończąc - gratulujemy wszystkim Uczestnikom i dziękujemy Organizatorom.
Załoga nr 3 (prawie subaru)