Jump to content

klev

Użytkownik
  • Content Count

    634
  • Joined

  • Last visited

About klev

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 04/30/1980

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Ostróda Warmia-Mazury
  • Auto
    Forester I lift 177KM

Contact Methods

  • Skype
    ostgraf

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. jeden z fajniejszych off-roadowych projektów SF ostatnimi czasy.
  2. a może najprostsze rozwiązanie - klema na aku nie trzyma jak powinna i czasami rozłącza ?
  3. "z wiatrakiem" to potoczne określenie "z turbiną" turbina = wiatrak Ale nie zgodzę się że wszystkie N/A (bez turbiny) są bezawaryjne a wszystkie "z wiatrakiem" są awaryjne. Ja swojego mam od 2 lat i mimo podniesienia mocy z 177 do 250 bez ingerencji w głąb silnika działa bezawaryjnie.... Ani uszczelka, ani panewki itp. Wszystko zależy od egzemplarza i poprzedniego właściciela ... tak 50/50%. Pozdrawiam
  4. czy świece irydowe NGK PFR6B 3500 będą odpowiednie do forka s-turbo ? czy kupiłem nieodpowiednie ?
  5. Masz tez wybity na tabliczce znamionowej
  6. a temat polecam założyć w "jade nielegala"
  7. wszystko Ci ustali tuner który będzie stroił - ciężko tak zgadywać przez neta.... każde auto jest jednak trochę inne
  8. tak to u mnie wyglądało - uciekało "do zera" i nie sądzę żeby ta rękawiczka trzymała duże bary powietrze uciekało gdzieś do silnika, nieszczelności nie znalazłem a z logów wyszło ze turbina ładowała założone ciśnienie...... tylko zepsułem regulator ciśnienia paliwa hehe
  9. 20190411_185454.mp4 20190411_182440.mp4 20190411_182440.mp4 20190411_182440.mp4 20190411_182440.mp4
  10. Nie polecam dmuchania kompresorem w uklad.... ja w ten sposob zalatwilem regulator cisnienia paliwa, a powietrze z ukladu dolotowego i tak uciekalo "przez silnik" zaworami czy jakostakos.
  11. w skrzyni AT nie występuje reduktor - tak żebyś się nie zdziwił A o skrzyniach 4AT jest opinia "pancernych"
  12. Sam sobie odpowiedziales. Po wywaleniu precata I nowej mapie, instalacja lpg "zostala z tylu". Ja zeby swoja dograc do benzyny musialem ostatnio wymienic wszystkie weze gazu z 6mm na faro 8, reduktor na wiekszy i oba elektrozawory + dodatkowy (drugi) filtr fazy lotnej. Teraz dopiero uciaga te moje nieszczesne 250KM. Wczesniej mialem podobne objawy jak Ty tylko w granicach 4,5 k obrotow.
  13. No to cos slaby byl ten "przeglad".
  14. Strojenie lpg.... jak nie szarpie na pb, a na lpg tak, to mapa gazu do poprawy. Ewentualnie "gazownik" znajdzie ci szwankujacy element instalacji (moze wtrysk, moze reduktor, moze co innego) Skonsultuj na forum kto z Twojej okolicy ogarnia dobrze lpg i heja. Samemu jak sie nie znasz i nie masz interfejsu to raczej nic nie wskorasz. Pozdro
  15. klev

    Listwa

    Regulamin się kłania.... "inny sklep" to nie na tym forum
×
×
  • Create New...