Skocz do zawartości

jareki007

Nowy
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów
  • Auto
    Subaru Outback 3.6R 2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jareki007

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. Zaglądałem od tamtej strony... Na pewno? Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  2. Witajcie, czy ktoś wie w jaki sposób dostać się 'za' wlew paliwa? Wpadł mi, jak sądziłem, w nadkole rygiel od klapki paliwa (ten co się go zwalnia z kabiny). Gdzieś sobie leży na lince ale nie mam pojęcia jak się tam dostać. Próbowałem od strony bagażnika, zdemontowałem lampę, zdejmowałem nadkole. Zawsze jakaś blacha przeszkadza. Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  3. Wymiana statyczna przeprowadzona 1 raz większego sensu nie ma. Rozcieńczyłeś olej stary z nowym mniej więcej 50/50%. Robiłem takie coś w innym aucie ale na 3 razy. Wtedy faktycznie kolor oleju się zmienił mocno i starego oleju zostało niewiele. Ale to był inny automat, tego bym się nie odważył samemu rozbierać bo można sobie zrobić kuku za wiele wiele biletów NBP... U siebie wymieniałem olej dynamicznie, koszt ok. 1950 brutto na gotowo. Przy okazji wymieniłem jeszcze olej w tylnym moście i silniku. Do skrzyni poszedł Motul Multi CVTF. Elementy składowe: - Kontrola parametrów pracy skrzyni biegów - Czyszczenie hydrauliki skrzyni biegów preparatami LM - Usługa dynamiczna wymiana oleju w skrzyni biegów - Ilość oleju potrzebna do wymiany dynamicznej to 17l (pojemność skrzyni to 12,5l) - Wymiana filtra skrzyni biegów - OEM Subaru - Jazda testowa z adaptacją sterownika ASB Czas wykonania usługi to dwa dni robocze - powodem jest misa olejowa montowana na masie uszczelniającej, która musi wyschnąć. Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  4. Oczywiście, że nie ma wtrysku bezpośredniego i nie potrzebuje dotrysków benzyny ale dzięki temu można ochronić zawory. Właśnie jestem po ich regulacji, 70 tys. km i w zasadzie wszytko było w normach jakie przewidział producent. Po ustawieniu korekty paliwowe jak na nowym silniku. Gość, który mi to regulował stwierdził, że przy tym przebiegu w innych autach rozjazdy były dużo większe. Nie pałuję jakoś specjalnie samochodu ale na pewno ten dotrysk paliwa pomógł. Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  5. Mimo wszytko wolałbym bagnet bo bez kanału dosyć karkołomne to jest zadanie aby cokolwiek sprawdzić. Gdyby nie to, że Outback ma spory prześwit to szkoda się zabierać. A tak chwila i wszytko jasne. Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  6. A więc tak się to robi: zimne auto, rozgrzewamy olej w skrzyni do 30-40 st. C (ja mierzylem termometrem na podczerwień miskę od spodu auta, można przez oprogramowanie oczywiście), trzeba zmienić przełożenia od P do D, odkręcamy korek ze zdjęcia i dolewamy olej aż zacznie wyciekać. Taka jest procedura, może się komuś przyda. A wystarczyło żeby był bagnet... Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka I korek jest na imbus 10 mm nie torx. Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  7. Witajcie, czy może mi ktoś potwierdzić gdzie jest korek kontrolny poziomu oleju w skrzyni CVT w Outbacku 3.6 2015? Czy to ten że zdjęcia? Jest on od tyłu skrzyni po lewej od wału, trochę niżej na Torxa. Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka Jeszcze jedno pytanie bo nie mogę znaleźć nigdzie tej informacji. Czy poziom oleju sprawdza się na zimnym silniku (wyłączonym) czy na rozgrzanym podczas jego pracy? Poluzowałem korek ze zdjęcia (silnik rozgrzany po jeździe ale wyłączony) i olej się wylewa podczas jego wykręcania. Skoro zgubiłem trochę oleju dochodzę do wniosku, że albo silnik powinien być zimny albo należy to robić podczas jego pracy (chociaż to spotkałem w autach z bagnetem, którego nie mam). Pomoze ktoś??? Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  8. Sprawdziłem i wiatraki działają. Jak klima jest wyłączona to stoją, po jej włączeniu ruszają oba. Zauważyłem jeszcze, że mam stan płynu chłodniczego na minimum. Nie jest poniżej kreski ale w dolnym stanie. Spróbuję kupić gdzieś na miejscu i dolać. Auto jest z US i miało z przodu uszkodzenie, chłodnice wyglądają jak nowe. Podejrzewam, że były wymienione przy naprawie. Ale płyn na pewno był nowy zalany. Może jest jakiś lipny i teraz dopiero to wyszło. W sumie w zimie nie było żadnych problemów, rok temu w lecie też byłem w IT na wakacjach ale fakt, że nie było aż tak gorąco. W sumie odkąd mam ten samochód pierwszy raz trafiłem w taki upał i do tego tak długie stanie w korkach - za pierwszym razem jak się klima wyłączyła staliśmy jakieś 2h na autostradzie. Klima siadła po ok. 30 min postoju, było że 40 stopni na zewnątrz + rozgrzany asfalt itd. U nas w PL nie było takich temperatur i nigdy tak długo nie stałem w korku. Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  9. Sprawdzę rano. Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  10. Ale niezależnie od temperatury? Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  11. Hmm, temperatura silnika była w połowie skali na zegarach, temperatura oleju 200-210 st. F. Ale zobaczę czy wentylator działa. Tylko nie wiem czy uda mi się to sprawdzić teraz na urlopie. Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  12. Najlepsze jest to, że wystarczy zacząć jechać i wraca normalne działanie klimy. Nigdy wcześniej w żadnym aucie się z czymś takim nie spotkałem. Wyszło dopiero na wakacjach w upałach i przy dłuższych postojach w korkach. Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  13. Jaki przekaźnik dokladnie? Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  14. Zaobserwowałem, że przy wysokiej temp. zewnętrznej (tak pow. 30-35 st.) przestaje chodzić klima. Wystarczy ruszyć i wszystko wraca do normy. Zauważyłem to stojąc w korku na autostradzie, drugi raz w mieście też w korku. Generalnie jak jest straszny upał to się to zdarza. Jakiś czujnik ja wyłącza? No bo skoro podczas jazdy chłodzi jak wściekła to chyba czynnika nie brakuje. OBK MY15 3.6 Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  15. No jak na razie zgasł po odpieciu klemy. Jestem w trasie i nie mam jak tego diagnozowac. Jak się pojawi to jasne, że sprawdzę co jest grane. Na ten moment chodziło mi o sprawdzenie czy błąd wraca. Póki co nie ale przejechałem może z 15 km na razie... Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...