Skocz do zawartości

Ted850

Nowy
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Legacy kombi
  • Zainteresowania
    Wszystko co jeździ i lata ;-)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ted850

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Ted850

    17" wygląd kontra komfort

    Rzeczywiście dużej różnicy w komforcie między 15' a 17" nie stwierdziłem. Podejrzewam że wytrawny kierowca przejeżdżając po monecie powinien odróżnić czy to było 2zł czy 5zł ;-)
  2. Ted850

    17" wygląd kontra komfort

    To mnie a szczególnie moj kręgosłup trochę pocieszyliście ;-) Zamawiam nowe gumki i za miesiąc dam znać jak to czuć z mojej strony ps. jak mi znowu jakiś dysk z pleców wypadnie to przynieście mi mandarynki na ortopedie ?
  3. Ted850

    17" wygląd kontra komfort

    Mam Legacy IV 2006r. 2.0 165-kucyków Martwię się bo właśnie chciałem założyć letnie gumki i tu się okazuje że komplet który dostałem z autem wymaga naprawy trzech felg a dwie gumki nadają się na śmietnik ;-( Volvem jadąc po serpentynach można u pasażerów wywołać chorobę morską Dodam jeszcze że koła się już prostują a ponieważ nie znajdę dwóch identyczne zuzytych co moje Michelin Excellence czeka mnie zakup nowych gumek, ale jakby ktoś chciał się zamienić na 16" to chętnie rozwiąże ewentualne propozycje
  4. Witam Na początek powiem że do Subaru przesłałem się ze świata komfortu i nieskrepowanej Szwedzkiej prostoty czyli Volvo 940 Turbo Pierwsza rzecz jaką zauważyłem to ogromna ilość dziur na drogach w Krakowie i okolicach o których istnieniu wiedziałem tylko teoretycznie. Martwi mnie to bo oba auta stoją na 15-kach 195/65 a w garażu czekają letni 17-ki 215/45 i podejrzewam że po ich założeniu znikną tesztki komfortu. Pocieszeniem jest to ze "furmanka" będzie znacznie lepiej wyglądać i pewnie trochę lepiej skręcać ale nie jestrm pewien czy w Małopolsce przełoży się to na prędkość podróżowania gdy trzeba będzie zwalniać przed każdą dziurą
  5. Na początku kwietnia byłem u gazownika i po około godzinie pracy silnik na gazie chodzi idealnie. W trakcie regulacji na autostradzie udało się znaleźć i wyeliminować błąd w ustawieniach przez który nie bylo hamowania silnikiem, teraz hamowanie jest OK co mnie bardzo cieszy bo mocno sie o to martwiłem. Najprawdopodobniej przez własną ignorancję lub stres związany z niedomaganiem silnika nie sprawdziłem tego na benzynie ale teraz jest OK i pewnie dlatego nie napisałem tego od razu.
  6. No to "Lipa" bo w Krakowie bede dopiero o 22.00 ;-)
  7. OK, ale ile kosztuje taka regulacja bo "drogo" dla mnie mało precyzyjne dane. Chciałbym też wiedzieć czy silnik trzeba drzeć z budy czy można to zrobić na aucie i jaka jest żywotność łańcucha bo napewno jakaś jest.
  8. Kolega jest zainteresowany Subaru Outback H6 3.0 z 2002 roku i prosił mnie o opinie i informacje jakie są kloszty. Dlatego chcę zapytać ile kosztuje wymiana rozrządu i regulacja zaworów, oraz jak często trzeba to robić majac LPG ?
  9. Cześć Planujecie jakiś spocik po Świętach ? Chętnie bym się spotkał z kimś kto ma Legacy IV 165km i pogadał o moich rozterkach ;-)
  10. Czytałem Twój wątek i wstępnie ustawiłem się z kolegą na dzisiaj na czyszczenie przepustnicy. Autko ma 303tys. przebiegu, obroty nie falują a luzy i rozrząd robiłem w tym miesiącu, tydzień po zakupie bo ostatnio były robione przy przebiegu 190tys. Niestety nie powiedziałem mechanikowi o tym bo byłem zaaferowany pękającą łapą sprzęgła a ten problem jeszcze mi tak nie doskwierał. Dam znać jakie będą efwkty. Pewnie z powodu braku innych odpowiedzi edytor połączył poniższą wiadomość ;-( Stan na godzinę 16.00 Przepustnia czysta i jest odrazu lepiej, teraz jeszcze adaptacja i tu moje pytanie czy trzeba akumulator ściągać i czy to prawda że robimy to na zomnym silniku Czyszczenie i adaptacja zrobiona i pare rzeczy się poprawiło, niema już "turbo-dziury" ponizej 1.500obr. ale hamowania silnikiem też niema i po rozmowie z moim "starym" mechanikiem raczej nie będzie ;-( Ponoć V-ki i H-ki tak mają ale mnie to nie przekonuje bo nie wyobrażam sobie jazdy w górach. Czyszczenie i adaptacja zrobiona i pare rzeczy się poprawiło, niema już "turbo-dziury" ponizej 1.500obr. ale hamowania silnikiem też niema i po rozmowie z moim "starym" mechanikiem raczej nie będzie ;-( Ponoć V-ki i H-ki tak mają ale mnie to nie przekonuje bo nie wyobrażam sobie jazdy w górach.
  11. Wydaje mi się że coś jest nie w porządku bo o takim wyniku jak u kolegi xkorespondent mogę tylko pomarzyć, jest 2-3 razy większe ! Zauważyłem też duży brak mocy ponizej 1.500obr/min. taka turbo-dziura a turba niema, Jak w korku na jedynce lub dwójce spadniesz poniżej i dodasz gazu to prawie nic się dzieje to dodajesz jeszcze trochę i jak w końcu przekroczysz 1.500 to bryczka nagle wyskakuje do przodu jakby ją coś w zadek ugryzło.
  12. Niestety film nie oddaje wrażeń a seryjnego wydechu prawie nie słychać przez co umykają drobne acz istotne różnice, najlepiej by bylo sie spotkać i przejechać albo porównać dwa filmy. To to wiem ;-) Niestety w tym modelu ciężko jedną stopą hamować i jednocześnie "klepąć" w gaz przy redukcji ale jakoś sobie radzę
  13. OK. Zrobię wieczowem filmik i wrzucę na yt Falowania niema nawet na LPG zato zauważyłem że chwilowe spalanie nigdy nie pokazuje 0.0 podczas hamowania (u kolegi w Volvo 440 tak pokazywało) Może rzeczywiście brudna jest przepustnica albo jej potencjometr.
  14. Część Mam od około miesiąca Legacy IV 2.0 165km i chciałem się dowiedzieć co może być przyczyną powolnego spadku obrotów po przegazówce i podczas zmiany biegów. Na trasie prawie się tego nie zauważa ale w mieście to trochę irytuje ! Hamowanie silnikiem też jest jakiś takie niemrawe w porównaniu z Volvo 940 2.3 Turbo 165km Wiem że silniki skrajnie różne ale nowoczesny wolnyssak powinien lepiej hamować silnikiem niż "stare" turbo ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...