Skocz do zawartości

Grymson KRK

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    KRK

Ostatnie wizyty

240 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Grymson KRK

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Więc w zasadzie nie wiem czy nie łatwiej kupić Imprezy 2.0 Turbo 265 kucy i w zasadzie STOCK by mi spokojnie stykał
  2. Dobra, coś tam poczytałem z tego wątku... W skrócie -> podobno nieopłacalny biznes, za dużo $ zbyt niski przyrost ;/ Ale może jednak ktoś próbował... Jakieś turbo/ bi-t a może nawet kompressor ? Hmm... Druga sprawa. W jakiej cenie można dostać SPEC B. po lifcie ? Ofc V gen. + kombiak M/T. W PL jakoś słabo z ofertami. Na zachodzie w zasadzie widziałem 2. https://www.autoscout24.pl/oferty/subaru-legacy-touring-wagon-30r-specb-executive-concoursstaat-benzyna-szary-298293560 https://www.mobile.de/pl/Samochod/Subaru-Legacy-Kombi-3.0R-spec.-B/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:23500_10_,frn:2006,ful:petrol,ger:manual_gear,pwn:147/pg:vipcar/237209312.html Która z tych cen jest bardziej zbliżona do realnych? Bo autko z 2 oferty coś za drogie mi się widzi ?
  3. Bi-Turbo + kucie + duże sprężarki to chyba trochę za dużo na wypady do teściowej na kawę no ale co kto lubi Jestem zdania że im szybciej się do niej udam na tą kawę tym szybciej wrócę Swojego czasu będąc przypadkiem w Krak- Test Auto Serwis w Krakowie zauważyłem że stoi im Suzuki zrobiona do rajdów WRC. Zagadałem do właściciela warsztatu czy często mają takie "rajdówki", stwierdził że oni ogólnie przygotowują auta do rajdów. Że autko mogą przygotować do ala ulicznych wyścigów albo pod konkretne rajdy. Pogadałem, dopytałem czy lepiej kompressor czy turbo, co by polecił (wtedy był jeszcze plan na Bawarke z kompressorem)? Przemówił mi do rozsądku co do turbo a właściwie bi-turbo. Gość gadał z sensem .... Jeżeli już wejdę w posiadanie Legasia w Spec'u i narodzi się pomysł poważnej modyfikacji to na pewno poproszę go o szczególną specyfikację zmian etc. i podzielę się z Wami. Może ktoś z KRK robił coś u nich i może doradzić ...
  4. Doczytałem że w wersji Spec B. Legaś miał 6 stopniowego manuala, więc raczej o to mi chodziło.
  5. Witam Was moi mili. Jestem Tu nowy i na imię ma Marcin. Od paru tyg. zastanawiam się nad rodzinnym autem z mocą 200HP +. Brałem pod uwagę Legacy IV H6 lub BMW e46 330i. Bawarkę po namysłach odrzucam. Legacy w kombiaku, manual. Pytanie czy warto? Czy ktoś próbował zakuwać? Montować Bi-Turbo? Jak Wam się jeździ ? Co najczęściej się psuje? etc Autko ma być używane jako 3 w rodzinie. Czasami do pracy, do teściowej na kawkę, na wakacje. Planowany roczny przebieg ok. 20kkm. Podpowiem że mam ciężką nogę i lubię przywalić po garach... Pozdrawiam i czekam na opinie. Edit: Najlepiej w wersji Spec B.
  6. A czy Ty czasem nie wkleiłeś innego silnika i w budzie V? ;/ Chodzi mi o Legacy 2003-2009 czyli z mojej znikomej wiedzy jest to IV generacja. H6 silnik 3.0 ... Porównanie było na zasadzie moc vs moc + wygląd vs wygląd. Edit: Proszę.. http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/bmw/seria-3/e46/touring/silnik-benzynowy-330-i-231km-2000-2006/?vs=subaru%2Flegacy%2Fiv%2Fkombi%2Fsilnik-benzynowy-3.0-i-24v-r-245km-2003-2009&c1=6558&c2=14989
  7. Witam Was moi mili. Jestem Tu nowy i na imię ma Marcin. Od paru tyg. zastanawiam się nad rodzinnym autem z mocą 200HP +. Brałem pod uwagę Legacy IV H6 lub BMW e46 330i. Bawarkę po namysłach odrzucam. Legacy w kombiaku, manual. Pytanie czy warto? Czy ktoś próbował zakuwać? Montować Bi-Turbo? Jak Wam się jeździ ? Co najczęściej się psuje? etc Autko ma być używane jako 3 w rodzinie. Czasami do pracy, do teściowej na kawkę, na wakacje. Planowany roczny przebieg ok. 20kkm. Podpowiem że mam ciężką nogę i lubię przywalić mocniejszym autem po garach... Przeglądałem forum i o uturbieniu w/w modelu nic nie znalazłem ;/ Pozdrawiam i czekam na opinie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...