Skocz do zawartości

pablo19_88

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pablo19_88

  • Urodziny 28.06.1988

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Namysłów
  • Auto
    Subaru Impreza GC 1.6 1994rok

Ostatnie wizyty

904 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pablo19_88

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Cześć, Czy ktoś z Was wie gdzie dostać zaślepkę / korek podłogi który znajduje się pod nogami kierowcy? Orginalny gdzieś się zagubił a to co jest na allegro nie pasuje średnicą. Powinni być ok 43 mm
  2. jestem pewien na 80% że z tyłu są bębny... https://forum.subaru.pl/topic/45414-jak-to-jest-z-tymi-bębnami/ koniec końców jak to jest z przeszczepem silnika? Będzie pasować plug&play czy wymagana będzie rzeźba...
  3. Witam wszystkich, chciałbym podsumować jak to jest w końcu ze swapem silnika w imprezie GC z 1.6 na 2.2. Wszyscy piszą że to już było wałkowane na forum ale jak wczytałem się w te wszystkie wątki to mam mętlik oraz coraz więcej pytań. W jednym z tematów dot. przekładki znalazłem informację że silniki można przekładać w konfiguracji jak niżej (będą pasować plug&play): 1.6 --> 1.8 1.8 --> 2.0 2.0 115 koni --> 2.2 2.0 125koni --> 2.5 W kolejnych tematach znalazłem info że jednak wiązka jest taka sama jak w 1.6 oraz 2.2 ale do podmiany kwalifikuje się komputer. Jedni piszą że należy przekładać układ przeniesienia napędu, inni że nie - co forumowicz to inne opinie. Temat zakładam ponieważ mam na oku subaru legacy kombi 2.2 z roku 1996 który posłużyłby jako dawca dla mojej imprezy gc 1994. 1. Pytanie czy powinno się przełożyć tylko silnik czy wiązkę/komputer skrzynię oraz dyfer także? Czy wszystko pasuje plug&play? 2. Co z układem hamulcowym po swapie? Logicznym wydaje się że, po swapie na większy silnik/większą moc powinno się także wymienić heble na bardziej skuteczne. Czy układ hamulcowy będzie także pasował z ww. Legacy? Czy jest ktoś na forum który z powodzeniem zrobił swap z 1.6 na 2.2? Widziałem że kolega cholek88 porwał się na taką przekładkę ale napotkał problemy związane z wiązką. Niestety czy wszystko zagrało nie wiem ponieważ temat się urwał a użytkownik ostatni raz logował się w styczniu 2016.... pozdrawiam
  4. Sprawdziłem osłony przegubów. Są OK. Ale chyba musiały być niedawno zmienianie przez poprzedniego właściciela bo takie same zabrudzenia są także na ścianie grodziowej. Wyczyściłem blok silnika. Będę obserwował.
  5. Przepraszam za odgrzewanie kotleta ale nie chcę zakładać nowego wątku. Ostatnio zauważyłem lekki wyciek na prawej głowicy ( od strony pasażera) Czy to już jest objaw padającego uszczelki pod głowicą? Dodam że nie ma żadnego masła pod korkiem oleju. W płynie chłodniczym nie ma oznak oleju. Jeśli to kwalifikuje się już do wymiany to muszę wymieniać z dwóch stron uszczelki?
  6. Dzięki matiz. Wiesz może czy jest coś takiego jak ETKA dla Subaru?
  7. Witam wszystkich! Jestem świeżo upieczonym właścicielem imprezy GC 1.6. Powoli chciałbym doprowadzić ją do porządku. Podczas zakupu zauważyłem lekkie pocenie się skrzyni biegów, lecz po przejechaniu ok 200 km zauważyłem że wyciek robi się coraz mocniejszy. Moim zdaniem wyciek jest gdzieś od góry skrzyni lecz z powodu zbyt małej ilości miejsca między skrzynią a budą nie mam jak dokładnie sprawdzić. Czy ktoś z forumowiczów miał już taki przypadek i może jakoś naprowadzić gdzie szukać problemu/ co jest do wymiany/ jak to wymienić? Zauważyłem również dziwny dźwięk na drugim i trzecim biegu podczas przyspieszania ale tylko wtedy gdy silnik jest rozgrzany. Dźwięk przypomina jakbym ciągnął taśmę klejącą po ziemi.
  8. pierwsze skojarzenie - f mustang4 natomiast moje pierwsze skojarzenie jak zobaczyłem przód to ford escort mk6 :-)
  9. Witam wszystkich, poniżej przedstawiam Wam mój nowy nabytek - Subaru Impreza GC 1.6 z roku 1994. Szukałem Fiata Punto II na dojazdy do pracy lecz wszystkie które oglądałem miały fatalny stan podwozia. Podłoga i progi w Subaru są bez żadnych oznak korozji. Na nadwoziu jest parę miejsc w którym widać rudą ale ogólnie jest bardzo dobrze jak na ten wiek. Silnik i mosty suche, lekki wyciek z maglownicy, lekko poci się od góry skrzynia biegów Co zamierzam zrobić: - rozrząd (wg papierów wymieniany przy 60k km, obecny przebieg to 107k km) - oleje - nowe opony - karoseria - może instalacja lpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...